Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kyl se miun miälest

setuota

pittee olla sähköskootteri, niin ei sitte tarvitte huollattaa sitä....

onko muuten uusimmissa sähköskoottereissa vain yksi akku joka pitää ladata, ja voihan ne viedä sisälle ladattavaks?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haahhas

      Osittain olet oikeassa. Kunnes moposi laturi hajoaa, controlleri kärähtää, valot ja vilkut lakkaa toimimasta. Että kyllä näissäkin on vikoja. Osien saanti hankalaa. Elektroniikan korjaaminen on mahdotonta, koska näihin harvoin on kytkentäkaavioita ja osaluetteloita saatavilla. Mopon akkua ei saa ladata asuintiloissa.

    • gdfgdfgdfgdfg

      se sun sähköskoba ei kulje mihinkää

      • handekoo

        Pitää täysin paikkansa. Itse ostin 3tkm ajetun sähköskoban lifepo4-akulla edullisesti. Kiinassa vastaava kulkee 70 ja tämä gepsiin 48. Tuota olen kierrättänyt vaikka missä pajoissa, kukaan ei ole keksinyt mistä ja miten mopo on rajoitettu


    • Koafm9

      Ei mitää sähköskootteria.. laiska ja todella vaikea korjata ellet satu olemaan joku sähköinsinööri kuin taas perus 2 tahtisen saa jo ihan maalaisjärjee käyttämällä melkeempä vian kuin vian korjattua.

      • perus_sähkäri

        Kyllä minun sähköskootterini keulii ja sutii, mutten olekaan joku perusjonne jostain asennus-amiksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe