Tosi outo juttu minkä kuulin

u235

Tota elikkä kuulin tän eräältä tuttavalta joskus kauan sitten. Kuulemma hänen joku tuttu oli tapahtunu silleen, et oli alkanu nähdä tv ohjelmien tekstitykset saatanallisina, elikkä tekstit olivat tod sairaita ja jotain sellasta. Lopulta jossain vaiheessa hän ei enää uskaltanut avata televisiota ollenkaan.

Ihan oikeesti, voisiko kyseessä olla, et jokin loitsu olis langetettu tän henkilön ylle, vai mistä voisi olla ollut kyse?

Ja en tod valehtele, vaan oikeesti kuulin tälläsen jutun, ja kys henkilö on tod luotettava.

9

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alipalkkaaja
    • tekniikkaa

Televisioissakin nykyään nettiyhteydet ja prosessorit. Teoriassa voisi ehkä jollain keinolla kaapata tuon tekstityssignaalin ja syöttää tilalle omaansa.

• Occaminpartaterä

Psykoosi.

• höpöhöpös

ei psykoosissa voi nähdä tv tekstiä koko ajan eri tavalla. Vain idiootti vetoaa tässä psykoosiin. Eikä hällä ollut mitään traumoja. Nettiyhteys televisiossa kuitenkin oli muistaakseni.

• Occaminpartaterä
        höpöhöpös kirjoitti:

ei psykoosissa voi nähdä tv tekstiä koko ajan eri tavalla. Vain idiootti vetoaa tässä psykoosiin. Eikä hällä ollut mitään traumoja. Nettiyhteys televisiossa kuitenkin oli muistaakseni.

Kyllä voi nähdä ja uskoa näkevänsä ja kuulevansa ihan mitä tahansa. Psykoosi ei vaadi mitään "traumoja" ja saattaa puhjeta puhtaasti fyysisestäkin ongelmasta sekä vaikka stressistä tai unettomuudesta.

Jos tekstit näkyivät aidosti ruudulla niin miksei ottanut niistä kuvaa vaikka kameralla/kännykkäkameralla tai nauhoittanut ohjelmia?

• kiljusieppo

Treffiraiskauspsykoosi.

• Quro

melko outoo: kuuli kanssa vähä niiku saman tapasia juttuja... muista tarkkaan koska... muutama vuosi tai... oli niiku vähän ja samanlaisia juttuja 0.0!?!!? Ja näkikin vielä!

• vhjgvc

Oot selvästikkin joku sairas luuseri. No siltä toi nyt ainakin näyttää.

• Gue

Painu nyt jo helvettiin psykopaatti? täältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe