Eilen 30.5 n. klo 8.50 olin keskustaan menossa näin juuri ennen jäähallia että oli kaksi ambulanssia linja-autopysäkillä ja ensihoitajat paarien vierellä ja vähänmatkan päässä tien toisella puolella pelto-aukealla helikopteri odottelemassa.
Katselin Tilannehuone.fi palstaa mutta siellä ei sanallakaan mainittu ko. tapauksesta.
Saman olen huomannut ennenkin että aivan kuin Paraisilla tapahtuneita ei sinne ole kirjattu, miksi sensuroidaan Paraisten tapauksia !
Paraisilla sattuu ja tapahtuu
7
228
Vastaukset
- Faktajuttuparaisilla
Jos onnettomuuksien osanottajat ovat ruotsinkielisiä niin ei niitä suomenkielisille palstoille kerrota, sehän on päivänselvä fakta.
- dolmii
Ei ilmoiteta jos kyseessä sairaskohtaus tai henkilövahinkoa. Ei poliisi tehtävätkään ilmoiteta jos kyseessä on uhri.
- Gunhild
Me Parainen halutaan pitää hyvä maine, siksi yksittäistapaus inte huudella julkisuutten. Förlåt minun huono suomi kieli.
- Antteeksvaan
Onko koulussa suomenkielen opiskelut jääneet suorittamatta ?!
- nm1
Ok.
- Gunhild
Ja e over 60 år. Därfor ja komma ihåg inte finska språk o de e inte viktig språk.
- f7iii
Grillaus kevyesti suomenruotsalaisittain: Pårkkanat-resept. Mine kåitta ajatelle påsitiivinens puåli teste laihduntakuuri ja käytte luåvuus. Tesse teille kesen kuuma grill vinkki! Laita grill tulessa. Åta 16kg neme satans pårkkana. Åta ryypy kåskenkårva åta tåinenki. Jås granne on näkösel huuta: TEELE SITE VAIN GRILLATA! Åta ryypy. Heite ne pårkkana grillens ritile, kaata vehen marinad peelle. Kåssu tai ålut såpi mainiåsti. Avaa tåinen kåssu. Keennä niite helvetens pårkkanåit ettei ne pala. Heite såålaa ja peppar och mite kaapiste löyty peelle. Drik lite ålut velille vaihtelun ja kåssu ryypy pereen kyytipåikana. Åta sgmtelefon ja såitå sukulainen, jås ne grilla makkara lehtipihvi, låhkåpeero ni hauku ne pysty. Åta ryypy åta tåine juå låput pullåst, påtkase ne satans pårkkana upp och ner hit och dit. Åta ja heite grill grannens tåntti. Tilaa pizza. Åta ålut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3895296Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841825Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3541803- 1171049
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51757- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54698- 35668