Beyonce...KERTOKAA TOTUUS!!

-----

Auttakaa hei mua!!Ollaan keskusteltu frendini kanssa Beyoncen ulkonäöstä, sen jälkeen ku nähtiin se pepsi mainos jos oli myös pinkki ja breitney! Beyonce oli niistä ylivoimaisesti parhaimman näkönen! Mun frendi vaan jaksaa väittää kiven kovaan et Beyonce on puhdas valkoihoinen, vaikka sehän on mulatti. Eli toinen vanhemmista on tumma ja toinen vaaleaihoinen!! Sen mielest Beyonce on vaan ruskettunu siel Holywoodis! ELI AUTTAKAA MUA JA KERTOKAA TOTUUS!!!!!!!!!

12

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiu

Ootte kumpikin väärässä siinä suhteen että beyonce olis muka parhaimman näkönen!! Eiköhän se oli kuule Britney Spears se parhaimman näkönen toiseksi tulee sitten Pink ja viimeseksi jää Beyonce!! Näin on kuule asia.

• UUUU

omapa on mielipitees!!Tässähän haluttiin tietää se et onko beyonce puhdas valkoihoinen!!!!MItä se ei todellakaan ole!!!!sehän on selvä mulatti!!!

• Fanuzaza

Britney on parhaimman näköinen, sit Beyonce ja vika on Pink. Jos äänen perusteella luokitelleen niin sit on eka Beyonce, Britney ja sit Pink. Beyoncen vanhemmista en tiedä, mutta ei se valkoihoinen ole.

• Miiuu
        Fanuzaza kirjoitti:

Britney on parhaimman näköinen, sit Beyonce ja vika on Pink. Jos äänen perusteella luokitelleen niin sit on eka Beyonce, Britney ja sit Pink. Beyoncen vanhemmista en tiedä, mutta ei se valkoihoinen ole.

Beyoncé ei oo mikään Afro, mut ei se oo puhdas valkoihonen todellakaan! Ei Hollywood oo mikään paikka ruskettua. :D

Ja Beyoncé on heistä kaunein! Mitä kaunista on Briitussa joka on akneihoinen selluliitti perse. Sori vaan. Totuus joskus kirpaisee.

• peipe

beyonce on EHDOTTOMASTI niistä kolmest se KAUNEIN!!!!!!Se on naamasta kauniskin toisin kuin kaks oudon näköst blondii jotka on ylimeikattu puhummattakaa vartalosta!!!!mut maku asioist on turha kiistellä!!mut jos kaikilta otettais meikit pois taitas ainaki britnifanit järkyttyy!!!xD..SIIT BEYONCEN IHOST EN O VARMAA MUT KYL SE JOKU MULATTI/TUMMAIHONEN ON!!

• Anonyymi
        UUUU kirjoitti:

omapa on mielipitees!!Tässähän haluttiin tietää se et onko beyonce puhdas valkoihoinen!!!!MItä se ei todellakaan ole!!!!sehän on selvä mulatti!!!

Beyonce on musta ja mustia kakaroita rykii maailmaan. Miks mustat on niin sikiäväisiä

• tietopankki

beyoncen molemmat vanhemmat on tummaihoisia (varmaankin molemmat mulatteja, koska beyonce on niin vaalea) ja beyonce on kyllä parhaimman näköinen ja britney vasta toinen!

• lukenu jotta

son aito ogalala-sioux, ja isoisänisä on bugarialainen eskimo.

• cherry

beyonce on perus amerikan tumma, eli molemmat vanhemmat on amerikan tummia. siis esi-isät tuotu afrikasta orjina... ootteko lukeneet historiaa?

• lol

beyonce on pimu joka polttaaa tupakkaa

• Honey.B.Fly

Beyoncén isä Mathew on mulatti, Beyoncén äiti Tina on mulatti. Joten mulatti mulatti=vähän vaaleampi mulatti=beyoncé. Eli siis Beyoncé on mulatti myös, mutta koska hänen isänsä ja äitinsä ovat myös mulatteja, niin B on luonnollisesti vähän vaaleampi, mutta silti ihan tummaihoinen. EI VALKOINEN.

• Anonyymi

Lehdistö oikeassa kakara on äitinsä näköinen ja myös samanvärinen. Vähän pohjaanpalanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe