Kännin jälkeinen nälkä.

Joskusjuava

Onko muita joille tulee hirveä jatkuva nälän tunne juomisen jälkeen? Oot kännissä syömättä nii auta armias. Se on aika häiritsevää ja kestää monta päivää.

12

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmis tykkää kännissä keittää vettä lautasella

      • ovipönkkä

        Pitääkö paikkaansa, että kylmiksen ruokavalio koostuu pääasiassa parsakaalista, kalanmaksaöljystä ja nobesta? Eräällä videolla kylmiksellä oli pieni kasa vanhentunutta jauhelihaa, joita aikoi paistella, mutta se oli kaiketi juhla-ateria?


      • ovipönkkä kirjoitti:

        Pitääkö paikkaansa, että kylmiksen ruokavalio koostuu pääasiassa parsakaalista, kalanmaksaöljystä ja nobesta? Eräällä videolla kylmiksellä oli pieni kasa vanhentunutta jauhelihaa, joita aikoi paistella, mutta se oli kaiketi juhla-ateria?

        Niin nykyään taitaa ollakkin. Joskus oon nähnyt sen kaapissa noben lisäksi lidlin lihapullia mutta niistä sillä lähtee taju


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Niin nykyään taitaa ollakkin. Joskus oon nähnyt sen kaapissa noben lisäksi lidlin lihapullia mutta niistä sillä lähtee taju

        KYLMIIS. Lidlissä on parsakaali 0.99e kilo. Kipinkapin kauppaan ku ois jo!


    • jtllh

      Alkoholi sotkee leptiini nimisen hormonin toiminnan pitkäksi aikaa.
      Rasvasolut erittävät leptiiniä ja kertovat kuinka paljon kehossa on rasvaa.
      Alkoholi tekee leptiiniresistenssin ja keho luulee ettei kehossa ole juurikaan rasvaa ja sen vuoksi ihmisellä on koko ajan nälkä vaikka kärsisi lihavuudesta.

    • shss

      mulle tulee ja oon 15v tyttö

      • kylmäkäsittely

        minäkin tulin


    • Anonyymi

      Juomisen aikana tulee syödyksi paljon. Normaalit sapuskat. Närkkimisinä, jäätelöä, pähkinöitä, pipareja ja kaiken huippuna yhden pitemmän rupeaman aikana kahden viikon jaksolla 7,5kg ilmakuivattu kinkku pikku erissä. Huom!

      Jos joskus lipsahti krapulan puolelle niin tumma suklaa, vaniljajäätelö, grape hunajan kera, puolukkahillo jne. olivat kova sana

    • Anonyymi

      Siksi venäläiset syövät aina hyvin , kun ottavat viinaa, niin ei sitten tule se nälkä, vaan jano.

      • Anonyymi

        "Venäläinen" selitys täysihoito juopotteluun.
        Olen ärsyttänyt joitakin mainitsemalla erään viikon mittaisen täysihoitoristeilyn ryyppäämiseni.
        Aamusin puoli karvahatullista pekonia ja kaksi paistettua kananmunaa. Klo 10 alkoi maksuton a-tarjoilu. Päivän ensimmäinen viski. Satamakaupunkiin jossa olut tai pari ja yksi paukku paikallista tislettä oli maksettava itse.
        Lounaalle laivaan. Valikoitu syöminen, ruokaviinit ja viskiä. Kaupungille ja niukasti omakustanteisia juomia.
        Laivalle ja iltapäivän puffetista ravitsevaa syötävää. Ja tietenkin juomaa.
        Löhöämistä ja jonkin shown katselua takakannella ja juomaa, tavallisesti olutta 0,58l/ tuoppi.
        Hyttiin huilaamaan. Päivällinen puffetista ja ruokajuomat sekä jälkkärijuomat (viskiä).
        Illan ensimmäinen show yökerhossa ja muutama juoma.
        Tapahtumissa luumuilua ja juomaa harkinnan mukaan.
        Nukkumaan ennen lko23:a.
        Rannekkeeseeni kirjaantui laivalla 65 annosta joka ei ole hirveän paljon 6:een vuorokauteen. Niukka 11kpl / vrk.
        Missään vaiheessa en ollut "oikeasti" kännissä. En horjunut, en sammaltanut, en örveltänyt ja jos olisin alkanut "oireilemaan" niin vaimoni olisi varmasti sanonut jotain.
        Olin 85kg painava 73v ikäinen ukko.

        Miksi vai 6 kosteaa vuorokautta? Tultuamme paluulennolla Helsinkiin lähdin heti ajamaan kotiin vajaa 300km joten "huilasin viimeisen vuorokauden.

        Vanhempani olivat Kannaksen evakkoja joten johtuisikohan tapani siitä?


    • Anonyymi

      Laskuhumalassa tottakai tulee suden nälkä. Silloin tapellaan nakkikoppijonossa aamuyöstä 02-04. Menkää sinne purkamaan tarvetta haastaa riitaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      145
      2050
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      83
      1984
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      58
      1449
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      78
      1274
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      1069
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      940
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      894
    8. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      58
      894
    9. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      48
      861
    10. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      805
    Aihe