Onko muita joille tulee hirveä jatkuva nälän tunne juomisen jälkeen? Oot kännissä syömättä nii auta armias. Se on aika häiritsevää ja kestää monta päivää.
Kännin jälkeinen nälkä.
12
1275
Vastaukset
Kylmis tykkää kännissä keittää vettä lautasella
- ovipönkkä
Pitääkö paikkaansa, että kylmiksen ruokavalio koostuu pääasiassa parsakaalista, kalanmaksaöljystä ja nobesta? Eräällä videolla kylmiksellä oli pieni kasa vanhentunutta jauhelihaa, joita aikoi paistella, mutta se oli kaiketi juhla-ateria?
ovipönkkä kirjoitti:
Pitääkö paikkaansa, että kylmiksen ruokavalio koostuu pääasiassa parsakaalista, kalanmaksaöljystä ja nobesta? Eräällä videolla kylmiksellä oli pieni kasa vanhentunutta jauhelihaa, joita aikoi paistella, mutta se oli kaiketi juhla-ateria?
Niin nykyään taitaa ollakkin. Joskus oon nähnyt sen kaapissa noben lisäksi lidlin lihapullia mutta niistä sillä lähtee taju
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Niin nykyään taitaa ollakkin. Joskus oon nähnyt sen kaapissa noben lisäksi lidlin lihapullia mutta niistä sillä lähtee taju
KYLMIIS. Lidlissä on parsakaali 0.99e kilo. Kipinkapin kauppaan ku ois jo!
- jtllh
Alkoholi sotkee leptiini nimisen hormonin toiminnan pitkäksi aikaa.
Rasvasolut erittävät leptiiniä ja kertovat kuinka paljon kehossa on rasvaa.
Alkoholi tekee leptiiniresistenssin ja keho luulee ettei kehossa ole juurikaan rasvaa ja sen vuoksi ihmisellä on koko ajan nälkä vaikka kärsisi lihavuudesta. - shss
mulle tulee ja oon 15v tyttö
- kylmäkäsittely
minäkin tulin
- Anonyymi
Juomisen aikana tulee syödyksi paljon. Normaalit sapuskat. Närkkimisinä, jäätelöä, pähkinöitä, pipareja ja kaiken huippuna yhden pitemmän rupeaman aikana kahden viikon jaksolla 7,5kg ilmakuivattu kinkku pikku erissä. Huom!
Jos joskus lipsahti krapulan puolelle niin tumma suklaa, vaniljajäätelö, grape hunajan kera, puolukkahillo jne. olivat kova sana - Anonyymi
Siksi venäläiset syövät aina hyvin , kun ottavat viinaa, niin ei sitten tule se nälkä, vaan jano.
- Anonyymi
"Venäläinen" selitys täysihoito juopotteluun.
Olen ärsyttänyt joitakin mainitsemalla erään viikon mittaisen täysihoitoristeilyn ryyppäämiseni.
Aamusin puoli karvahatullista pekonia ja kaksi paistettua kananmunaa. Klo 10 alkoi maksuton a-tarjoilu. Päivän ensimmäinen viski. Satamakaupunkiin jossa olut tai pari ja yksi paukku paikallista tislettä oli maksettava itse.
Lounaalle laivaan. Valikoitu syöminen, ruokaviinit ja viskiä. Kaupungille ja niukasti omakustanteisia juomia.
Laivalle ja iltapäivän puffetista ravitsevaa syötävää. Ja tietenkin juomaa.
Löhöämistä ja jonkin shown katselua takakannella ja juomaa, tavallisesti olutta 0,58l/ tuoppi.
Hyttiin huilaamaan. Päivällinen puffetista ja ruokajuomat sekä jälkkärijuomat (viskiä).
Illan ensimmäinen show yökerhossa ja muutama juoma.
Tapahtumissa luumuilua ja juomaa harkinnan mukaan.
Nukkumaan ennen lko23:a.
Rannekkeeseeni kirjaantui laivalla 65 annosta joka ei ole hirveän paljon 6:een vuorokauteen. Niukka 11kpl / vrk.
Missään vaiheessa en ollut "oikeasti" kännissä. En horjunut, en sammaltanut, en örveltänyt ja jos olisin alkanut "oireilemaan" niin vaimoni olisi varmasti sanonut jotain.
Olin 85kg painava 73v ikäinen ukko.
Miksi vai 6 kosteaa vuorokautta? Tultuamme paluulennolla Helsinkiin lähdin heti ajamaan kotiin vajaa 300km joten "huilasin viimeisen vuorokauden.
Vanhempani olivat Kannaksen evakkoja joten johtuisikohan tapani siitä?
- Anonyymi
Laskuhumalassa tottakai tulee suden nälkä. Silloin tapellaan nakkikoppijonossa aamuyöstä 02-04. Menkää sinne purkamaan tarvetta haastaa riitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832