Ja missä?
Olisitpa täällä!
milloin viimeksi näit hänet?
23
<50
Vastaukset
- hirvittäänyttäämeno
Eräs joka vaivihkaa hiipii ajatustani sekoittamaan - näin tänään ja juttelin hieman, oli pakko hymyillä ja hän hymyili takaisin. En tietenkään mitään kuvittele on varattu ja silleen, mut jokseenkin samanikäisiä ja jokin tai jotain vaan siin on.
- ihanaaelämää
Niin pitää hirvittääkin, jos toisen omaa vikittelee. Mieti tulevia ongelmia, lasten ja puolison mielenterveysongelmat, mahdolliset huoltajuusriidat ja tappelut osituksen kanssa yms. elämän realiteetit. Voi sen takaisin hymyilijän hymyily ja käytöskin muuttua, kun sinustakin tulee vain taloudellinen ja arkinen riesa. Arki ja alamäki on jokaisessa suhteessa ja siihen rakoon, kun hymyilijätär iskee, niin turha on jälkikäteen valitella.
- hirvittäänyttäämeno
Ei tarvii, kummallakin lapset jo aikuiset. Hirvittää silti, kummatkin varattuja. En tietenkään tee mitään typerää, enkä sotke kenenkään elämää. On vaan niin että on nyt vähän vaihtelua tuon ajatuksen kanssa, kun yks toinen pyörinyt mielessä jo vuosia ja aivan mahdoton tyyppi se, joten kaikki muut miehet näköjään, mut on ei pyöri mielessä. Turha on vetää jotain johtopäätöksiä, en ole pettänyt. Sanon vaan tänne nyt mitä ajattelin.
- vainsinulle67
oisko ollut viime viikolla kunnolla noin parinmetrin päästä,kyl hän oli komee..
- melkeinkuukausisitten
5.5 taisin nähdä
- viimeksi
missä näit hänet
- melkeinkuukausisitten
hänen työpaikallaan
- minultahänelle
En ole kunnolla nähnyt kymmeneen vuoteen.
- ölgyngölgyn
Kuka ja mistä se jota et ole nähnyt, m vai n, hanko vai kilpisjärvi?
- hänkatsoiminua
Just hetki sitten;)
- viikkositte
Noin viikko sitten mun kotona.
- kyllänäin
Korvatunturilla -82 Joulupukki, siinänähän hän oli. Olin lapsi vielä, mutta kivalta tuntui.
- iiiikävä
Perjantaina töissä
- näinhänet
Töissä perjantaina :)
- näkispävapaajalla
Perjantaina myös. Työaikana se kuitenkin oli ;)
Kumpaei olis lainkaan kiirettä.
- Rutistettiinkunnolla
Hän tulee käymään luonani aika usein. Joten tänä aamuna viimeksi <3
- kassallakerran
3.9.2014 kassalla. Hän(m) kysyi, paljonko tuo kukka maksoi?
- nainentäääältä
Hki keskusta, ei niin kauan sitten :)
- yksikseenaamusella
Viime sunnuntaina, luultavasti viimeisen kerran.
- Näimmekyllä
Oletko E mies?
- sitkeessä_on_ikävä
Viime syyskuussa kauppakeskuksessa Kehä I:n varrella. Ajoi ohitseni mustalla farkullaan, eikä huomannut.
- nytpois
tänään näin
- oletlutunen
niin minäkin sinut vaan en kehannut tulla jutteleen tai olisin kehannut , sulla oli ympärillä koko ajan porukkaa ni siks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163