Takkuaako netti tänään toisilla?

Sivut eivät avaudu, lyhytkään viesti ei lähde. Pyörittyään aikansa, ilmestyy teksti > palvelinhäiriö <

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilmanni

Kirjauduin tavanomaisesti ja pyrin postiin. Tuli ilmoitus, että istuntosi on vanhentunut. Runsas vuosikymmen sitten avaamani ja käyttämäni nikki rikä posti avaudu vaikka lukemattomia yhteydenottoja tuloksetta. Ylläpito ei milloinkaan vastaa.
      Maksullisiin numeroihin en ala soittelemaan.

• Suolisolmu.24

Yleensä takkuaa. Joskus enemmän, harvemmin vähemmän.

• Kyllä takkuaa ja paljon. Olenkin ihmetellyt, onko minussa, koneessa vai tässä systeemissä vika? Joskus harmittaa, kun olisi inspiraatio kirjoittaa vastausta (mielipidettä) johonkin kirjoitukseen, niin eipäs aukeakkaan vastausmahdollisuus?

Hahhaa! Siinä taas menee hyvä inspis hukkaan, kun joutuu miettimään jopa seuraavaan päivään ja asia ei ole enää ajankohtainen. Sehän on kuin eilisen lehti.

• näissäongelmia

Vain suomi24 sivut ovat takunneet. Muut sivut auenneet nopeasti ilman ongelmia.

• Tutulta.vieksahtaa

Sama täällä. Ja Mitävittua -sivuilta hävisi kuvat. Tekstit yleensä asiasta, mutta kirjoittajan esitystaidot lähinnä kyseenalaisia.

• S-24 keskustelupalstat takkuaa, varsinkin jos jonkun kirjoittajan viestejä vasiten terrorisoidaan.
        Minulla on vajaan 100 metrin päässä sadistinen kd-fani, moderaattori, jonka syvin ilo on terrorisoida nettikirjoituksiani.

Toivo Lång
        Inkeroinen

• huippuhidasta

Taas tänään takkuaa ja nimen omaan vain suomi24 sivut. Muut toimivat moitteettomasti. Tympäsee tälläset takkuamiset.

• asennuksiako

Jumissa oli äskettäin sivut ei auenneet. Nyt taas toimii mutta kuinka kauan.

• molemmilta

Kenelle on netti päivän tärkein asia?
      Huudellaan huomenia vaikka vastaantulijoille, annetaan koiran haukkua ihmiset ja tehdään jotain muutakin kuin kirjoitetaan suomi24 sivuille!

Ihmiset.
      Nyt on kesä.
      Kahville pääsee turuille ja toreille, ellei muuten, niin otetaan termospullo reppuun, muutama voileipä ja nautitaan luonnon ihmeellisistä ilmiöistä.
      Linnut laulavat puussa, lemmikit kukkivat ja poluilla näkee vain iloisia ihmisiä.
      Näillä palstoilla taitaa olla ryppykasvoisia ihmisiä kiukuissaan, kun eivät paase nettiin joka jumalan siunaamalla hetkellä.

Iloa joka soluun ja tietsikka kiinni.

Jaa, että miksikö tulin tämän kertomaan, no kerron kun ihmettelet.
      Tuttava kertoi tästä täällä kirjoitetun, ei uskaltanut mitään sanoa ja pyysi minua kertomaan, että onhan muutakin elämää kuin tämä halavatun homma.
      No nyt sanoin, omasta ja tuttavan puolesta.

• 23456987

Harvoin on noin hyvää valhetta kirjoitettu. "Tuttava kertoi j.n.e." ja heti riensit asiaa valaisemaan ja moittimaan täällä kirjoittelijat! On teillä jutut, sanon minä.

Minä kävin torilla kahvilla ja kerroin, että netti takkuaa, niin puolet porukasta juoksi kotiinsa tarkastamaan asian!

• tuttuaon

Tuttuhan tämä, erinomaisuuden perikuva, monella nikillä täällä terrorisoit laihuuteen ja pakonomaiseen liikuntaan. Alentuvasti ilmoitit että nyt on kesä, kas kun kukaan muu ei ole huomannut. Jatkuvasti palstaa päivystät, ilmoitat kyllä että juuri tulit golfaamasta ja olet lähdössä pyöräilemään, kävit vaan pikaseltaan valistamassa halveksien. Pysyisit niillä kentilläsi vertaistesi parissa, mitäs tänne nettirahvaan joukkoon tungetkaan !!

• 23456987
        tuttuaon kirjoitti:

Tuttuhan tämä, erinomaisuuden perikuva, monella nikillä täällä terrorisoit laihuuteen ja pakonomaiseen liikuntaan. Alentuvasti ilmoitit että nyt on kesä, kas kun kukaan muu ei ole huomannut. Jatkuvasti palstaa päivystät, ilmoitat kyllä että juuri tulit golfaamasta ja olet lähdössä pyöräilemään, kävit vaan pikaseltaan valistamassa halveksien. Pysyisit niillä kentilläsi vertaistesi parissa, mitäs tänne nettirahvaan joukkoon tungetkaan !!

Ai, tämä taitaa siis olla täti M? Minä ainakin avaan heti aamulla netin, keitän kahvin ja luen lehdet. Samalla vilkaisen, mitä ystävät ovat illan aikaan kirjoitelleet, koska itse luen tai katselen telkkua.

Mitä tuohon kesään tulee, niin ei ole ainakaan täällä. Jo toiset kurpitsan taimet paleltui. Entäs se pakollinen liikunta ja laihduttaminen? Voi pyhäsylvi.

• mummonhaamu
        tuttuaon kirjoitti:

Miksi olet karvautta täynnä, oletko ehkä yksinäinen ja hyljätty ilman ystäviä?

Kahvipirtin ovea ei ole pakko avata ja seurata toisten tekemisiä vuodesta toiseen.

Politiikan ja seksinkin voi unohtaa ja mennä vaihteeksi golffaamaan tai kuntosalille.

Runoja voi suoltaa tai kuunnella youtuben sointeja.

Onnellinen olet, koska valintaa on. Unohda kitkeryys. Hymyä huuleen.

• huomattuonajatsitten
        23456987 kirjoitti:

Harvoin on noin hyvää valhetta kirjoitettu. "Tuttava kertoi j.n.e." ja heti riensit asiaa valaisemaan ja moittimaan täällä kirjoittelijat! On teillä jutut, sanon minä.

Minä kävin torilla kahvilla ja kerroin, että netti takkuaa, niin puolet porukasta juoksi kotiinsa tarkastamaan asian!

Tämä on tosiaankin satumaista , monella nikillä ja itselleen vastaillen. Saa heti tukijoukot kun itse kuvittelee ne ja lataa ne tekstinä tänne. Siinähän oma kitkeryys alkaa tuntua jo melkein iloiselta, kun luuli harhauttavansa.

• mummohaamu_isoäiti

Totta kirjoitit, tukijoukkoihin kuulun ihan mummonhaamuna, joskus ehkä kitkeränäkin, mutta yleensä iloisena - elohiirikö lie suupielessäni.

- Ja kaikista näistä keskustelupalstan iloitteluista huolimatta:
        Tallatunakin mato näyttää vielä hampaitaan ja
        kaikki muu on mahdollista paitsi pyöröovessa hiihtäminen.

Tsemppiä!

• yhä-molemmilta
        23456987 kirjoitti:

Kuinka helvetissä Sinä minut tunnet?
        En laihduta, en pelaa golfia, en pyöräile, enkä kirjoita tänne edes kahta kertaa vuodessa, joten väärään tauluun ammuit!
        Et hyvä täti osunut kymppiin, vaikka niin ilakoit voitollasi!
        Minua ei haita tippaakaan, mutta kenelle lie nuo katkerat sanasi tarkoittanut.
        Tuttava istuu nytkin vieressäni, ei ole torilla kertonut, mutta luke palstaa koneellani, ei kirjoita, kuten sanoin.
        En minäkään yleensä.
        Suonet anteeksi poikkeamiseni tavallisesta valitusvirrestä, minulla menee niin hyvin ettei ole syytä valittaa, eikä laihduttaa!

Valittakaa vaikeuksistanne, hyvinhän teillä on kovin harvalla ja heti on kateita jos joku nauttii elämästä, valittamatta joka asiasta.

Jää rauhaan, sanoin sanottavani ja nautin elämästä. Nauti Sinäkin, samoin kaikki kielteisellä suhtautumisella ajatuksensa aamuiseen viestiini vastanneet.

Toivon Teille mielenrauhaa jota tahtomattani järkytin.

• ohoh

Kirjottaja meni, minä luen.

• 23456987
        yhä-molemmilta kirjoitti:

Kuinka helvetissä Sinä minut tunnet?
        En laihduta, en pelaa golfia, en pyöräile, enkä kirjoita tänne edes kahta kertaa vuodessa, joten väärään tauluun ammuit!
        Et hyvä täti osunut kymppiin, vaikka niin ilakoit voitollasi!
        Minua ei haita tippaakaan, mutta kenelle lie nuo katkerat sanasi tarkoittanut.
        Tuttava istuu nytkin vieressäni, ei ole torilla kertonut, mutta luke palstaa koneellani, ei kirjoita, kuten sanoin.
        En minäkään yleensä.
        Suonet anteeksi poikkeamiseni tavallisesta valitusvirrestä, minulla menee niin hyvin ettei ole syytä valittaa, eikä laihduttaa!

Valittakaa vaikeuksistanne, hyvinhän teillä on kovin harvalla ja heti on kateita jos joku nauttii elämästä, valittamatta joka asiasta.

Jää rauhaan, sanoin sanottavani ja nautin elämästä. Nauti Sinäkin, samoin kaikki kielteisellä suhtautumisella ajatuksensa aamuiseen viestiini vastanneet.

Toivon Teille mielenrauhaa jota tahtomattani järkytin.

molemmilta, siis sinulle.

Kuinka olet aamulla klo 9,41 moittimassa toisia kirjoittajia ja nyt klo 16,30 kiroilet täällä edelleen arvostellen toisten mielenlaatua ja tyytyväisyyttä?

Ei hyvältä näytä, ei, ei.

• sinulletäältäkin
        23456987 kirjoitti:

Kuinka olet aamulla klo 9,41 moittimassa toisia kirjoittajia ja nyt klo 16,30 kiroilet täällä edelleen arvostellen toisten mielenlaatua ja tyytyväisyyttä?

Tässä syy, miksi niin moni kirjoittaja lähtenyt tai osallistuu enää hyvin vähän. Monella nikillä esiintyminen on nähty, nyt tuo kahtena jauseampanakin samalla kertaa esiintyminen suorastaan kammottavaa. Muka uusi ja satunnaisesti palstalle ilmaantunut, kukaan ei sitäkään usko.

• helmerihopia
        23456987 kirjoitti:

Tuskin se tuo - molemmille - nikki sinun syntilistaasi kiroamalla kasvattaa.
        Tunnut osaavan arvostelun jalon taidon. Moni tarvitsee siihenkin ihan koulutuksen, eikä opi sittenkään noin hyväksi. Jokkainen kiroaa omaan syntisäkkiinsä lisäpainoja.

• Avaan läppärini siinä päiväkahvini aikoihin 11 jälkeen. Yleensä sähköpostissani on vain mainoksia.
      Siirryn S-24 keskustelusivuille. 77 vuotiaalla ei ole enää palava kiire auringon noustessa syöksyä ulkotöihin; sitä ehtii vielä itsensä niissä väsyttää.
      Aluksi nettikeskustelut luistavat. Sitten alkaa hyrrä pyörimään eikä kirjoitus lähde. En usko että käyttäjiä olisi niin paljon että sen takia takkuaisi.

Että luotsien veljeskunta olisikin oikeasti jarrutusten syynä. No ei sitten. Joku ulkotyöhomma olisi tehtävä. Tarjoan ylänurkan valkoista rastia. Se toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1439
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1244
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1077
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1012
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      208
      954
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      13
      915
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      838
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      29
      823
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe