Virolainen raivo, venäläinen vladimir ja suomalainen jukka olivat jukan mökillä juomassa kolme viikkoa ja sitten kun oli menny 3viikkoa ja piti lähteä kotia tuli lehti että venäjä on vallannu viron ja noh vladimir sanoi hei sinä et tule enää viroon se on mun koti ja raivo kysyi jukalta voiko se jäädä jukan luo jukka sanoi että haista sä paska raivo itki ja vladimir veti housut alas ja sanoi että kun imet pääset siberian orjaksi no raivo imi ja imi ja jukka sitten sanoi että mulle maksat velat ja yks virolainen on velkaa suomelle velkaa pari miljoona. Raivolla ei ole rahaa mutta se saa orjatyöllä palkkaa 5euroa päivässä ruokaan ja vladimir sanoi että ei raivo ei syö ennenkuin velka on maksettu ja sitten raivo lähti eläin vaunussa siberian. Jukka ja vladimir jatkoivat juhlimista
hyvä vitsi
7
257
Vastaukset
- juoppojenjutut
Oletko juonut 3 viikkoa putkeen kun tuon keksit?
- kulttuuritutkija
Tuohan on vanha vitsi samalla tavalla kuin ruotsalais- ja norjalaisvitsitkin vaikka virolaisista kerrotaan hieman toisenlaisia vitsejä.
- Velirand
Hyvä vitsi: juutalainen on ammatti, venäläinen on diagnoosi, suomalainen on humalatila
- Naljamees
Hea nali:
Alcohol Death Rate Per 100,000
Age Standardized
1. El Salvador
2. Guatemala
3. Honduras
4. Denmark
5. Nicaragua
6. Estonia
.
.
.
.
41. Finland
Uups, ei se ollutkaan vitsi:
http://www.worldlifeexpectancy.com/cause-of-death/alcohol/by-country/
- Nuoliskejat
soomlane vana ryssärakastaja ja venelase perselakkuja tegi nalja - muhhaahhhaa ! Millegipärast ,kui tänaval vastu tuled siis situd täis ennast ?
Räägi ja mõtle välja palju tahad - terve maailm teab kes te olete !! Ryssä perselakkujad ja äraandjad. Mõne euro eest müüte kasvõi ema maha, rääkimata sugulastest ja kõige hullem,et see on teil isegi ameltlik ja poliitikud teevad seda ametlikult ( sinu nn. imemist ) juba teisipäeval esiimeja jälle kremlisse jalgu masseerima sõidab. Eks siis näeb,mis käsk antakse isandalt - ?? Opettele kirjoittmaan , idiootti
- äikänope
Samat sanat sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619