mika tyttöjä ei tunnu kiinnostavan?..

justseyksalone

Oon siis -01 syntyny poika, ja tuntuu et tytöt ei kiinnostu. :/ oon 163cm pitkä ja painan 50kg, eli ei oo ylimäärästäkääm :/ siniset silmät, ruskeet hiukset (mallia lähes ananas). Käytän yleensä farkkui,
Kesäl shortseja ja näin. Hupparia käytän yllättävän harvoin :/ vinkkejä saa antaa :) kiitos kaikille jo etukäteen.

38

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinkkiponi

Oot ton ikäne viel ni älä inise, si ku kasvat ja su keho "kehittyy" ni luulis jonku kiinnostuva, mut tos iäs mitää kannata inistä ku oot noi nuori viel, emmä ainakaa sun ikäsiis kattele, itel o vähä vanhemmat mieles ku -01 :)

• LiiaLyhyt

Totta, aloittajan pitäisi kasvaa vähän, eikai kukaan nyt kiinnostu 163 senttisestä :DDDD

• 12vjätkä

Joo oonksmä joku yli pitkä oon siis 02 ja 175 cm pitkä ? :D

• Im150cmGirlSoYup
        12vjätkä kirjoitti:

Joo oonksmä joku yli pitkä oon siis 02 ja 175 cm pitkä ? :D

Frendi joku 170cm(emt onks yli) 02 ja tyttö. Emmä kyl sua lyhyeks sanois.

• KaksoispisteDee
        LiiaLyhyt kirjoitti:

Totta, aloittajan pitäisi kasvaa vähän, eikai kukaan nyt kiinnostu 163 senttisestä :DDDD

Kai tiesit että on olemassa lyhyitä tyttöjäkin joita saattaisi kiinnostaa enemmän sellainen kuka on pidempi, muttei paljoa pidempi koska kuka lyhyt tyyppi haluis vaik kävellä sellasen puolet pidemmän hujopin kanssa? Havainnollistin alla "kuvalla".
        O
        /l\ O
        l l
        /\ /\

• eiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ei vittu, oot vasta 14 ja poraat tuollaista!

• tyttö01

En osaa sanoa kun mielestä vaikutat just kiinnostavalta :)

• tytötonujoja

Niin minustakin, tytöt ei uskalla puhua sulle koska sä oot liian komee niille, tee itse aloite ja puhu niille jumalauta ei mitään pillumagneettia ole olemassakaan!!

• tyttöjostain

Mun mielestä sä kuulostat iha ok tyyppiltä mut kannattaa oikeesti kysyy tytöltä eikä varrota et tyttö tulis sun luo

• tyttö01

Olisko ketjun alottajalla kikkiä tai jotain missä voisi tulla puhumaan? :)

• justseyksalone

Ei ole kik :/ mutta voit snappaa niin anna mun numeron: allutzki

• oikeeano
        justseyksalone kirjoitti:

Ei ole kik :/ mutta voit snappaa niin anna mun numeron: allutzki

Hienosti minun ano identiteetin pöllit :D

• jonnetovatpaskoja

Vittu mikä eevertti. Ehkä se et tytöt ei kiinnostu johtuis siitä että kuljet aina ES-tölkki kädes niinku lähestulkoon kaikki ikäses perus jonnet olevinas niin saatanan cool ku kittaat sellasta kusta. Ei tyttöjä kiinnosta se ES siinä käden jatkeena tai jotku sun vaatteet vaa ehkä kannattais vähä ajatella miten käyttäytyy.

• Loveboys

Kyl ne vaatteet kiinostaa tyttöi ;P kosk niist huomaa yleensä onks samantyyppinen ihminen

• Tyttös

Ala itse jutella monet tytöt on ujoi eikä ehk haluu tehä alotetta :)

• Tyttös

Ite ainaki hiukan pelkään komeita poikia koska pelkään et mokaan ja sit se ei ikinä enää kato muhun siks mietin vaa hiljaa et kuin vois lähestyy sitä :")

• Kiinnostunu02

Missäs asut? :)

• 123457

Musta ainakin semmoset huomaavat ja kiltit pojat sulattaa sydämmen!
      Pärjäät ainakin sillä että vastaat tytöille hymyyn ja kehut pikku asioista;
      Rakastan sun silmiä, hymys on niin ihana..yms.

Hirvee off pojissa on:
      Oon ollu 100 tytön kanssa yhessä hehe

• Instagramm

Onks sulla instagram?:)

• instagrammm

ite oon 01 tyttö ja ollu aina sinkku ja damn vaikutat ihanalta :D ja niin onks sulla ig? ja missä päin asut? :)

• instagrammm

niin ja mielestäni olisit ihan hyvän pitunen, ite oon 155 cm :D

• tyttö01eteläsuomesta

onks jtn sosiaalist mediaa mis voisin tulla puhuu! vaikutat just hyvält :) . haluisin sut. :))

• johnananaa

oon nollakakkonen ja vaikutat ihanaltaaa:)

• vittu....oot-02

nollakaks...... mitä tiedät rakkaudesta....

vastaus: et mitään

• Kyllä sä nyt huolehdit asioista vähän liian aikaisin. Säästyisit monilta murheilta, jos malttaisit odottaa vähäsen sitä seukkaamisen aloittamista.

Tiedän kyllä, että toive on melko turha, joten ei muuta kuin onnea ja menestystä. Kyllä sinullekin löytyy se joku. Tarjokkaita tuntuukin jo olevan. :)

• eisaatana-.-

Ootko vähä puuttees ku alat tollasia kelaamaan? Ei tytöt kiinnostu sellasesta jonnesta, joka aina käyttäytyy ku täys kyrpä ku ykski tyttö on lähistöllä. Se ei tee susta kaikkien tyttöjen suosikkia, vaikka pukeutuisitkin hyvin, mutta samalla käyttäytyisit ku mikäki idiootti. Tytöt kiinnostuu sellasista fiksuista hyvin käyttäytyvistä pojista, jotka ottaa muutki huomioon ku ittensä.

• luonnekunniaan

Ehkäpä siks ku panostat vaa ulkonäköön. Mä ottaisin vaikka Quasimodon, jos olis fiksu ja mukava. Panostat vääriin asioihin, tytöt tykkää ku osaat puhuu muustakin ku joistain vaatteista. Jos rakastuminen ois kiinni kuteista, mä en sais ikinä ketää. Onneks on muutakin.

• helen444

Esimerkiks mä oon yllättävän ujo ihminen... Sinne meni ala asteen rakkaus ja nyt ollaan kouluiss.....

• aswervb

Luonne on tosi tärkeetä tytöille. Esim jos oot saatanan komee niin saatathan saada pillua, mutta jos sun luonne on tosi inhottava niin ei siitä välttämättä tule muuta kuin vihaa. Monesti niillä rumillakin saattaa olla muija, jos vaikka on sisältäpäin kaunis. Oot vielä niin nuori että ei sulla mitään kiirettä kyllä se oikee tulee vielä :)

• pehmoyksarvine

tuu kikkaa vaikutat kivalta mun kik on pikkugepardi

• justsomeonegirl01

Ite oon 01 tyttö ja must vaikutat ihanne tyypilt, tosin ehkä koska oon suht lyhyt mut ylipäätään

• seoikeealone

Hei mä oon se oikee ketjun alottaja, snap: miksutinnn ja snäpis voin numeron antaa

• tääalonetäältaas

Joo en panosta vaatteisiin, ja en puhu vaatteista :D

• alonehereagin

Ig on Miksutin_ toi aikasempi joka sno olevasa alluzki tai joku sellane oli feikki. Ja sitä ESsää en kyllä juo ;DD ja näi. Kikistä tai iigeestä saa mun numeron. Kik on Miksutin___ (kolmealaviivaa) ja ig on Miksutin_

• Huohhh

Penskat kasvakaa, niin säälittävää ku jotku pikkuset inisee ettei ketään kiinnosta ja sit selitetää pituudet ja painot yms, kuka haluis ees olla jonku kaa pelkän ulkonäön takii?? No okei on niitä semmosiaki mutta kuitenki ymmärrätte mun idean tässä, älkää valittako ku teiän elämä on vasta alkamassa!!

• määtäälävaa

Kui must tuntuu et näytät iha 5-luokkalaiselta jonnelta? Ei kukaa normaali 14v oo 163cm pitkä. Ite oon 16v tyttö ja oon 178cm pitkä. Tytöt ei tykkää lyhyistä pojista. Siinä sulle vastaus.

• bullshittii

"Ei kukaa normaali 14v oo 163cm pitkä"
        Paskapuhetta. Oon menos ysille ja rinnakkaisluokalla on muutamia alle 160cm pitkiä. Ja ihan normaaleja on, murrosikä alkaa vain myöhään.

"Tytöt ei tykkää lyhyistä pojista"
        Totta, mutta erittäin säälittävää. Kukaan ei voi mitään pituudelleen.

• Reallynigga

Kuis panee runkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe