Pitäisi jatkossa keskittyä leipomiseen ja puutarhanhoitoon palstailun sijaan. Ehkä joku päivä hyvä arki on osa elämääni.
https://m.youtube.com/watch?v=ScJPpUiaT8U
Öitä kansalle.
5
<50
Vastaukset
- callmebeibi
Se vois olla helpompaa, jos joku näyttäisi mallia vieressä ;)
ps. Osaan vaivata ja kunnolla- Alkuperäinenkuittaa
No joo. Otetaanpa vielä ne puutarhanhoitovitsit niin päästään siitäkin...
- callmebeibi
Alkuperäinenkuittaa kirjoitti:
No joo. Otetaanpa vielä ne puutarhanhoitovitsit niin päästään siitäkin...
pss. Osaisin hoitaa puutarhaasikin ja huolellisesti sen hoitaisin. Paljaaksi kuin kallio..
- pitäisivarmaan
Olet oikeassa.
- mielumminluottavainen
Minäkin ajattelen noin. Positiivisuus on ihana luonnonvara, joku kyllä onnistuu lytistämään sitä aina. Muistan, joskus kun lapset oli ihan pieniä ja olin kovin väsynyt valvomisesta ja totesin, että ihanaa kun saa sitten joskus myöhemmin nukkua pidempään niin eiköhän moni todennut, että tuskinpa saa: ensin teinit valvottavat, sitten alkaa kolottaa joka paikkaa eikä nukkumisesta tule mitään. Mutta, huh heijaa ainakin tässä välissä olen nukkunut paremmin, että huonoja aikoja odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760