Moi!
Tarjolla kokenut ja luotettava lapsenvahti Turusta. Olen hoitanut lapsia yli viiden vuoden ajan ja saanut vuosien varrella runsaasti työkokemusta kymmenissä eri perheissä. Otan vastaan sekä säännöllistä että satunnaista työtä, eli tarvitset sitten lastenhoitajaa yhdeksi illaksi tai vaikka kokonaiseksi kesäksi, ota yhteyttä :).
Olen 20-vuotias ja opiskelen luokanopettajaksi pääaineenani kasvatustiede. Lisäksi minulla on lasten liikunnanohjaajan koulutus (Nuori Suomi) ja olen vetänyt viisi vuotta liikuntakerhoa 3-10-vuotiaille lapsille. Sekä teoria että käytäntö ovat siis hallussa. Periaatteenani on puuhailla mahdollisimman paljon lasten kanssa, mutta huolehtia samalla turvallisuuden ja järjestyksen säilymisestä. Näin sekä lapset että vanhemmat ovat olleet erityisen tyytyväisiä työhöni ja olenkin jo useiden perheiden luotto-lapsenvahti.
Kesäisin terkuin,
Nina
Sähköposti: nina-95(at)suomi24.fi
Luotettava lapsenvahti Turusta
Lapsenvahti.Turku
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626