Mies vai nainen?
minkä näköinen hän on?
47
115
Vastaukset
- lämpimänlempeä
Ei ole tumma vaan vaalea.
- edelliseenmyöstämä
Ja vanha tuttu.
- NainenMinä
Mitä jos kerrottaisiin miltä itse näytetään? Minä olen ruma ja laiha ja näytän vanhalta narkkarilta, vaikken ole koskaan käyttänyt mitään aineita. Joutaisin kuolla pois...
- ÄläAliarvioiItseäsi
Minä taas haluaisin sänkyyn kanssasi. Haluaisin tutustua sinuun paremmin, jos siis olisit hän. Tämä siis sinua ihailevalta mieheltä.
- käääk_
ÄläAliarvioiItseäsi kirjoitti:
Minä taas haluaisin sänkyyn kanssasi. Haluaisin tutustua sinuun paremmin, jos siis olisit hän. Tämä siis sinua ihailevalta mieheltä.
ajattelitko yhtään mitä kirjoitit, ihastuksesi on siis ruma ja laiha ja vanhan narkkarin näköinen !! herran pieksut ihmiset mitä kirjotatte.
- Miehenäkysyn
Millaisen miehen naisihanne on tuossa kuvauksessa, oletko nähnyt oikean narkkarin, kauan käyttäneen, voi olla että ihailu voisi loppua aika lyhyeen.
- ehhehehhehhee
jos siinä ei hannu halunnut sänkyyn taas jonkun kanssa niin syön hatullisen kakkia:)
- tuoltasiisnäytän
kiitti vaan ...
- Mitäihmeellistä
Voihan joku tykätä rumasta jolla on aivan mahtava luonne!!!
- EräsKommentoija
Niin, kommentoijat arvioivat ihmisiä taskulaskimella näkemättä ihmisen sieluun. Aikaisemmin teitä kutsuttiin suoraan pahoiksi ihmisiksi. Nykyisin yhteiskunnan ollessa henkisesti sairas teitä pidetään normaaleina. Suurin osa muuta maailmaa näkee teidät ja teidän arvonne sairaina niin kuin pitääkin nähdä.
- sanoisinniin
EräsKommentoija kirjoitti:
Niin, kommentoijat arvioivat ihmisiä taskulaskimella näkemättä ihmisen sieluun. Aikaisemmin teitä kutsuttiin suoraan pahoiksi ihmisiksi. Nykyisin yhteiskunnan ollessa henkisesti sairas teitä pidetään normaaleina. Suurin osa muuta maailmaa näkee teidät ja teidän arvonne sairaina niin kuin pitääkin nähdä.
että ehkä ketjussa ei niinkään ole kyse siitä rumuudesta vaan tämän vastaajamiekkosen asenteesta .
- jaasänkyyn
mites niin voi olla kun tossa viereisessä ketjussa just sanoit sille hyvästit ???
- OsaatkosPerustella
sanoisinniin kirjoitti:
että ehkä ketjussa ei niinkään ole kyse siitä rumuudesta vaan tämän vastaajamiekkosen asenteesta .
Mistä asenteesta?
- EtOleLajisiVälkyimpiä
käääk_ kirjoitti:
ajattelitko yhtään mitä kirjoitit, ihastuksesi on siis ruma ja laiha ja vanhan narkkarin näköinen !! herran pieksut ihmiset mitä kirjotatte.
Et selvästikään ole lajisi välkyimpiä. Jos tyhmyys ja pahuus lyövät kättä toisilleen, niin siitä ei selvästikään seuraa mitään hyvää.
- älämäkätäsiellä
EtOleLajisiVälkyimpiä kirjoitti:
Et selvästikään ole lajisi välkyimpiä. Jos tyhmyys ja pahuus lyövät kättä toisilleen, niin siitä ei selvästikään seuraa mitään hyvää.
kyllä näyttää tässä tyhmyyden aloittaneen tuo sänkyyn vänkääjämies eikä kukaan muu.
- NainenMinä
älämäkätäsiellä kirjoitti:
kyllä näyttää tässä tyhmyyden aloittaneen tuo sänkyyn vänkääjämies eikä kukaan muu.
No jestas! :D Täällähän tulikin erikoinen keskustelu, en arvannutkaan millaisia reaktioita tuo yöllä vittuuntuneena kirjoittamani kommentti kirvoittaa... No rumalta ja sairaalta näytän, ihan puistattaa kun peiliin katson. Syy lienee huonot geenit ja vierivät vuodet, tai toivottavasti vaikka joku syöpä vaikkei olo sairaalta tunnukaan...
En usko että kukaan minua salaa ihailee ja sänkyyn kanssani haluaa, tai muutenkaan läheisempiin tekemisiin. Ei minua tunne kukaan niin hyvin, että tietäisi luonteeni, ja sen vuoksi olisi ihastunut. Luultavasti vaikutan ulospäin vittumaiselta ja omituiselta, eli en vedä ketään puoleeni. En minä mitään lähtenyt edes tuolla kommentillani "kalastelemaan". Lähinnä vain heitin sen tuohon, kun ajattelin että miksei vaihteeksi kerrottaisi miltä itse näytetään.
No kommenttiini tulleen ensimmäisen vastauksen perusteella ilmeisesti joku ruma ruipelokin jossain on jonkun kaipauksen ja halujen kohde, mutta minä se en ole... Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista, sillä sain ainakin hihittää niille. :)
- löylyn_lyömä
Sellainen suoraselkäinen suomalainen mies. Ennen ristiverinen, nyt jo suloisesti harmaantunut.
Saa tämmöisen vanhemmankin naisen sukat pyörimään jaloissa. - älämuutavirka
Hyvännäköinen mies.
- catvsdearbear
do you come with me in pool..you are hilarious xD
https://www.youtube.com/watch?v=83I_rQUbw8c- huvittavahaastattelu
Kaivattusi näyttää tolta tomppelilta karhulta?
- catvsdearbear
Näytän itse karhulta ja ikävöin P naista..
- ehottomastikuumaah
Pätkän nainen = seksikkäimpien kissojen top 10!
- kissaonnytmukana
uudessa mad maxissä
https://www.youtube.com/watch?v=woHTUsl66BY
https://www.youtube.com/watch?v=FjYLrEXkJX8 - onhansemirri
unelmakissa joka miehen märkäuni
- Selväpläkki
Palstabyllerö :)))
- sePäsattuiNiin
catvsdearbear kirjoitti:
Näytän itse karhulta ja ikävöin P naista..
mistä päin ikävöit naistasi?
- tyttötällainen
Sellainen rentun näköinen tyyppi (mies) ja vähän rentun vikaa hänessä taitaa ollakin. Aina niin iloinen ja leveä hymy naamallaan :) nuorekas..
- specks
löylyn_lyömän kommentti ehkä osuis meikäläiiseen. Voi se tietysti olleet toivon vaa et saisin jonku sukat pyörimään jaloissa.
Nyt on kuitenki aloittaa uusiksi. Kohti uusia pettymyksiä! Leuka tiukasti rintaan ja menoksi!
Pari biisiä.
https://youtu.be/DyAlMU4cmtw
Toine
https://youtu.be/93zBsZrzSPI
3krta sanoo jotai
https://youtu.be/NCZuYS-9qaw
Ai minkänäkönen?
No katotaa, kerron sit ehkä joskus. Kaunis tietysti. Iloine,hymyileväinen kuin mansikka,mustikka ja sitruuna parhaimmillaan. Sisäine kauneus kuitenkin on kuin aurinko jokalämmittää kun on lähellä. Sitä on vaikea uskoa todeksi että ulkoisesti niin kaunis vois olla niin upea sisäisesti. Onneksi kaikki ei sitä huomaa.
Tarinalla on opetus. Jos tavoittelet kuuta taivaalta, kurotat liian pitkälle, aurinkoon kosketat, poltat näppisi taatusti. - huumoriakehiin-
No mun tuleva ihastus on lihaksikas ja komea, täl kertaa ehkä vaaleahko piirteiltään. Pukeutuu siististi ja on aika pitkä. On töissä ja suunnittelee tulevaisuutta kanssani. :D
- Getdownupdown
Se o vaalea amatsooni.
- EiHuvita
En kerro.
- eimielikuvatatänään
Tumma nainen hän
- huomennaurinkoista
Tumma mies. Olisiko tumma ja tulinen.
- jossittenkinmielikuva
Valitettavasti vaalea, tulisesta en niin tiedä. Taitaa vaalea ja tulinen olla yhtä yleinen kuin lumipallo helvetissä tai mistäs sen tietää....
- irtoiskomilläänmuuta
jossittenkinmielikuva kirjoitti:
Valitettavasti vaalea, tulisesta en niin tiedä. Taitaa vaalea ja tulinen olla yhtä yleinen kuin lumipallo helvetissä tai mistäs sen tietää....
Enemmän pitäis vinkkiä olla kuin että tumma ja vaalea jos meinais itsensä tunnistaa ;)
- neuvonvaan
jossittenkinmielikuva kirjoitti:
Eikös ne vaaleet ole ihan yhtä tulisia tarvittaessa;)
- suppusuukko
Ei se todellakaan ole tukanväristä kiinni. Mutta kun en tunne niin ei voi tietää.
- Naimanaamatko
Hän on vähän minun näköinen vaikka mies onkin, mutta jotain samaa meissä on ;)
- tykkään
tästä kommasta.
- hurmaahymyllään
Vaalea söpöläinen komistus joka vei heti mun sydämen.
- hitonpitkäurl
Hän tämän näköinen: https://www.google.com/search?q=simon baker&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=oblsVcazFsK6ygO7nYHADA&ved=0CJ0BEIke&biw=1093&bih=482&dpr=1.25#tbm=isch&tbs=rimg:CUPU7GzU6Y-OIjggmshupJGrTv5iVFqiuxI1JqVSueL2ahTEyDIn2BcPhpd2uc0eixUNNdlhegp8hDgyO22gvWbpYCoSCSCayG6kkatOEXXtNKtHH6dXKhIJ_1mJUWqK7EjURVLfIpHKJGbIqEgkmpVK54vZqFBFWVP_1jqVf_1sCoSCcTIMifYFw-GEX6d59zZ4-iwKhIJl3a5zR6LFQ0R_1h33I8KAuKYqEgk12WF6CnyEOBED2CdbccR9iCoSCTI7baC9ZulgEW6iBdyBMz6R&q=simon baker&imgrc=yt1Oe54vBcIeSM:;1DfK1ff-1RE9DM;http://de.web.img1.acsta.net/r_640_600/b_1_d6d6d6/medias/nmedia/18/79/97/69/19541663.jpg;http://www.filmstarts.de/serien/83/bilder/detail/?cmediafile=19541663;389;600
- OnpasKomeaMies
tuo Simon Baker. :)
- tuleekouniin
Kas ei hassumpaa.
- hitonpitkäurl
tuleekouniin kirjoitti:
Kas ei hassumpaa.
juu, tykkään jostain syystä katsoa Mentalistia
- milijoonakoti
hitonpitkäurl kirjoitti:
juu, tykkään jostain syystä katsoa Mentalistia
missäs päin tämä mentalisti vaikuttanee?
- KullanYlistys
KULLAN YLISTYS
1. Minun kultani kaunis on,
vaikk’ on kaitaluinen,
minun kultani kaunis on,
vaikk’ on kaitaluinen.
Hei luulia illalla,
vaikk’ on kaitaluinen,
hei luulia illalla,
vaikk’ on kaitaluinen.
2. Silmät sill’ on siniset,
vaikk’ on kieronlaiset,
silmät sill’ on siniset,
vaikk’ on kieronlaiset.
Hei luulia illalla,
vaikk’ on kieronlaiset,
hei luulia illalla,
vaikk’ on kieronlaiset.
3. Suu on sillä supukka,
vaikk’ on toista syltä,
suu on sillä supukka,
vaikk’ on toista syltä.
Hei luulia illalla,
vaikk’ on toista syltä,
hei luulia illalla,
vaikk’ on toista syltä.
4. Kun minä vien sen markkinoille, niin
hevosetkin nauraa,
kun minä vien sen markkinoille, niin
hevosetkin nauraa.
Hei luulia hah hah haa,
hevosetkin nauraa,
hei luulia hah hah haa,
hevosetkin nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734