Tekniikan Maailma kertoo, ettö kiinalainen Nevs alkaa tehdä Kiinassa kiinalaisella tekniikalla kiinalaisia sähköautoja. Mutta liittyykö uutinen jollain tavalla edesmenneeseen useista konkursseista tuttuun Saab-automerkkiin?
Vastaukset 3
- Sähköbiili
Tuota minäkin mietin. Mitä "Saabismeja" löytyy jostain Nevsin sähköautosta ja mitä sillä on ylipäätään enää Saabin kanssa tekemistä?
- Eurosamara
Saabismi on vähän kuin ladismi. Mitään positiivista ei kummastakaan löydy, joten hehkutetaan sitten vaikka kiinalaisia autoja, joissa on Saabin merkki tai venäläisiä Dacioita Ladan merkeillä.
- ChinaSaab
Onko se varmistunut, että autoja myydään Saabiksi merkittyinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568