Mitä kuntosalia suosittelette? Olen juuri muuttanut Turkuun ja haluaisin alkaa käymään kuntosalilla. Monipuoliset laitteet ja lihaskuntoa. Mitään raskaita painoja en nostele.. En sen tarkemmin osaa sanoa :) .. Jos jossain on jotain aloittelijaryhmiä ym. niin senkin voi mielellään sanoa. Muita liikuntaehdotuksia?
Olen 20 v nainen, eikä ole mitään tekemistä päivällä....
mikä on turun paras kuntosali?
10
5769
Vastaukset
- reenitJatkuu
Suosittelen ryyppäämistä.
- rauskikohmo
kupittaanurheiluhallin kuntosali on kuuleman mukaan ilmainen kesäisin työttömille ja eläkeläisille.
Siellä on 5 eri salia yhteensä sali pintaalaa on lähemmäs tuhat neliötä - 180kgtoistoja10
Itse kanssa liikunna tarpeessa olisi kiva kun olisi seuraa........olen 38v iloinen jäbä :)
- maalaismiesaura
Millaista seuraa haet ? kelpaisiko 61 vuotias eläkeläismies voisimme harrastaa jumppaa alastomina minun maatilalla ja öisin pirtin puolella sängyllä
- 180kgtoistoja10
maalaismiesaura kirjoitti:
Millaista seuraa haet ? kelpaisiko 61 vuotias eläkeläismies voisimme harrastaa jumppaa alastomina minun maatilalla ja öisin pirtin puolella sängyllä
Houkuttelevaa... Tykkään olla alla, mutta voin myös antaa suuta :)
- Fustrafani
Mikäli oikein ymmärsin alkuperäisen kysymyksen, niin suosittelen Movet Kuntokeskusta Turun Länsikeskuksessa.
- leatherandsweat
Homo-seksi.
- SatunnainenPumppaaja
Skanssin Gogo Expressin kuukausimaksu on vain 18 euroa ja se on ihan hyvä sali.
- eKRPÖÖMNMGKI8
Millainen ikähaitari tuolla on??
- vapaaehtoistakuntoilua
Sali 82 ei vaadi lääkärintodistuksia, saat mennä kun huvittaa.... Toisin kuin eräät salit.
http://www.sali82.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803