Hei! Mikä auksi? Olen aikoinaan saanut yhdistettyä Olympuksen ja iPhonen sen koodin avulla, jonka luin puhelimella kamerasta.
Nyt en enää saa kameraa ja puhelinta yhdistettyä. Kamerassa "yhdistä älypuhelimeen"- kohta on harmaana, sitä ei pysty valitsemaan. Kamerassa ei ole missään kohtaa wifi- kohtaa. Kännykän wifi pyytää salasanaa, jota minulla ei ole…
Alkaa hermo menemään. Please, auttakaa.
En saa wifi- yhteyttä kameran ja iPhonen välille?
11
864
Vastaukset
- Ongelmia
Sama ongelma... Enkä tiedä olen yrittänyt etsiä netistä apua
- Tsidivippaaja1
Kerro meille hieman kokemuksistasi Olympusten parissa vai oletko taas Provoilulinjalla?
- VippaakoPahasti
Tsidivippaaja1 kirjoitti:
Kerro meille hieman kokemuksistasi Olympusten parissa vai oletko taas Provoilulinjalla?
Koeta ymmärtää, siis sama vika kuin viestiketjun aloittajankin kamerassa. Olympus.
- wifillä
Auttaisiko wifi-muistikortti kamerassa? Voiko kameran softan päivittää? Wifi pitäisi löytyä kameran työkaluvalikosta?
- Tyhmäkö
Mulla on ongelmana se, että kamera ja puhelimen välille saa yhteyden muutamaksi sekunniksi, jonka jälkeen kamera? katkaisee yhteyden. Olen yrittänyt kamerasta etsiä asetusta, josta voisi yhteysaikaa pidentää tmv mutta ei ole... wifi-ominaisuushan muistikortissa on tällä hetkellä siis hyödytön. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
Hei! Tuo ongelma korjaantuu, kun asentaa tietokoneelle sen FlashAir-ohjelman (taitaa tulla asennus-cd kameran mukana) ja yhdistää kortin koneeseen. Ohjelmalla pystyy nollaamaan kortin asetukset. Mulla ainakin auttoi juurikin tuohon "yhteys älypuhelimeen"-kohdan harmauteen. FlashAir välillä vähän bugaa. :)
- mullanikon
Ostin NIkonin. Wifi toimii sujuvasti iFöönin kanssa. Löysivät toisensakin eka yrittämällä.
- jfjbahfh
Sinulla pitää olla iphonessa ko. kameramerkille tarkoitettu appi.
- Kävisiköhän
Anoppi?
- EiToiminut
Heitin Olyn seinään ja ostin Sonyn.
Nyt toimii ja kamera on hyvä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2044018
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921916Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301602- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251296Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121150- 391142
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941119Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1981034