En saa wifi- yhteyttä kameran ja iPhonen välille?

jonsku8909

Hei! Mikä auksi? Olen aikoinaan saanut yhdistettyä Olympuksen ja iPhonen sen koodin avulla, jonka luin puhelimella kamerasta.

Nyt en enää saa kameraa ja puhelinta yhdistettyä. Kamerassa "yhdistä älypuhelimeen"- kohta on harmaana, sitä ei pysty valitsemaan. Kamerassa ei ole missään kohtaa wifi- kohtaa. Kännykän wifi pyytää salasanaa, jota minulla ei ole…

Alkaa hermo menemään. Please, auttakaa.

11

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmia

Sama ongelma... Enkä tiedä olen yrittänyt etsiä netistä apua

• Tsidivippaaja1

Kerro meille hieman kokemuksistasi Olympusten parissa vai oletko taas Provoilulinjalla?

• VippaakoPahasti
        Tsidivippaaja1 kirjoitti:

Kerro meille hieman kokemuksistasi Olympusten parissa vai oletko taas Provoilulinjalla?

Koeta ymmärtää, siis sama vika kuin viestiketjun aloittajankin kamerassa. Olympus.

• wifillä

Auttaisiko wifi-muistikortti kamerassa? Voiko kameran softan päivittää? Wifi pitäisi löytyä kameran työkaluvalikosta?

• Tyhmäkö

Mulla on ongelmana se, että kamera ja puhelimen välille saa yhteyden muutamaksi sekunniksi, jonka jälkeen kamera? katkaisee yhteyden. Olen yrittänyt kamerasta etsiä asetusta, josta voisi yhteysaikaa pidentää tmv mutta ei ole... wifi-ominaisuushan muistikortissa on tällä hetkellä siis hyödytön. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

• Hei! Tuo ongelma korjaantuu, kun asentaa tietokoneelle sen FlashAir-ohjelman (taitaa tulla asennus-cd kameran mukana) ja yhdistää kortin koneeseen. Ohjelmalla pystyy nollaamaan kortin asetukset. Mulla ainakin auttoi juurikin tuohon "yhteys älypuhelimeen"-kohdan harmauteen. FlashAir välillä vähän bugaa. :)

• mullanikon

Ostin NIkonin. Wifi toimii sujuvasti iFöönin kanssa. Löysivät toisensakin eka yrittämällä.

• jfjbahfh

Sinulla pitää olla iphonessa ko. kameramerkille tarkoitettu appi.

• Kävisiköhän

Anoppi?

• EiToiminut

Heitin Olyn seinään ja ostin Sonyn.
      Nyt toimii ja kamera on hyvä.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe