Jalat eivät kanna

Toivotontako

V2011-2013 oli viestiketju aiheesta jalat ei kanna,jossa on ihan samanlaisia on ongelmia kuin minulla nyt. Pystyy kävelemään, mutta tasapaino lakkaa toimimasta kun pysähdyt seisomaan. Eikä lääkäreistä tuntunut olevan apua. Vai oliko joillekin ? Varsinkin nimimerkillä rollaattori oli surullinen tarina, toivotan hänelle voimia.

Minulla ilmeni parivuotta sitten yllättäen ilmiö: piti seisoessa hakea tukea. Oireet vain pahenivat pikkuhiljaa, kävelemään pystyi normaalisti,mutta pysähdykset tai seisominen oli tuskaa..tälläkin hetkellä kävelen sisällä,mutta ulos eii ole asiaa ilman rollaattoria.

Minulle oli laitettu keinonivel lonkkaan 2001,mikä oli toiminut hyvin. Polveen laitettiin keinonivel nyt 2015 tammikuussa . Polvi toimii hyvin, mutta tasapaino-ongelmat pysyivät ennallaan. Olen käynyt neurologilla , ei Parkinsonin eikä ääreishermo tai lihas vauriota. Terveyskeskuslääkärii totesi samoja asiotitä, verikokeet (senkka eli lasko että ck arvot olivat normaaleja. Lonkka joka on alkanut oireilla seisoessa, kuvattiin. Kuvissa ei oleellisia muutoksia ,mutta sain kuitenkin lähetteen ortopedille.

Voiko tällaisten vaivojen diagnosointi todellakin olla näin vaikeaa?? Ei kai nämä ilmiöt ole niin harvinaisia. Jos teillä muilla on ollut tai on samalaisia tai positiivisia kokemuksia ko. aiheesta olisin kiitollinen vastauksista. Alan olla todellakin epätoivonen........

2

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7870
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2712
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      163
      1979
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      119
      1835
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1626
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe