V2011-2013 oli viestiketju aiheesta jalat ei kanna,jossa on ihan samanlaisia on ongelmia kuin minulla nyt. Pystyy kävelemään, mutta tasapaino lakkaa toimimasta kun pysähdyt seisomaan. Eikä lääkäreistä tuntunut olevan apua. Vai oliko joillekin ? Varsinkin nimimerkillä rollaattori oli surullinen tarina, toivotan hänelle voimia.
Minulla ilmeni parivuotta sitten yllättäen ilmiö: piti seisoessa hakea tukea. Oireet vain pahenivat pikkuhiljaa, kävelemään pystyi normaalisti,mutta pysähdykset tai seisominen oli tuskaa..tälläkin hetkellä kävelen sisällä,mutta ulos eii ole asiaa ilman rollaattoria.
Minulle oli laitettu keinonivel lonkkaan 2001,mikä oli toiminut hyvin. Polveen laitettiin keinonivel nyt 2015 tammikuussa . Polvi toimii hyvin, mutta tasapaino-ongelmat pysyivät ennallaan. Olen käynyt neurologilla , ei Parkinsonin eikä ääreishermo tai lihas vauriota. Terveyskeskuslääkärii totesi samoja asiotitä, verikokeet (senkka eli lasko että ck arvot olivat normaaleja. Lonkka joka on alkanut oireilla seisoessa, kuvattiin. Kuvissa ei oleellisia muutoksia ,mutta sain kuitenkin lähetteen ortopedille.
Voiko tällaisten vaivojen diagnosointi todellakin olla näin vaikeaa?? Ei kai nämä ilmiöt ole niin harvinaisia. Jos teillä muilla on ollut tai on samalaisia tai positiivisia kokemuksia ko. aiheesta olisin kiitollinen vastauksista. Alan olla todellakin epätoivonen........
Jalat eivät kanna
2
2587
Vastaukset
- ravintovaikuttaa
B12 puute tai jokin muu puute
Osta joku laadukas B-vitamiinivalmiste.
Panosta ravintoon ja ravintolisiin.
Osittain orgaaninen B-vitamiinivalmiste, jossa on kaikki B-vitamiinit samassa valmisteessa:
Rikas Oluthiivatabletti http://www.valioravinto.fi/rikas-oluthiivatabletti
Rikas Oluthiivahiutale http://www.valioravinto.fi/rikas-oluthiivahiutale
Natura Median Comblex B http://www.naturamedia.fi/b-complex- Toivotontako
Hyvä ravinto vaikuttaa.
Hyviä neuvoja, mutta heikoin tuloksin tähän asiaan. Panostan todellakin ravinnolla laatuun ja käytän myös ravintolisiä kalanmaksaöljyä ,vitamiineja C, D B , kalkkia jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984