Tällä palstalla te varmaan osaatte kertoo, et miten alaikäisenä saa alkoholia. Mulla ei ole vanhempaa sisarusta eikä kaveripiiriini kuulu aikuisia. Pitääkö mun tehtailla joku fake id?
Alkoholin osto alaikäisenä?
24
2387
Vastaukset
- wittujemel
kysy koulus pahimmilta pahiksilta että kuka tällä paikkakunnalla on hakija
Hei!
Nyt jäitä hattuun! On luonnollista miettiä, kuinka saa ostettua alkoholia. Alkoholin nauttiminen johtaa kuitenkin lastensuojeluilmoitukseen ja alkoholin välittämisestä alaikäiselle saa sakot. Et varmastikaan halua vaikeuksiin.
Alkoholi on liitetty moniin sairauksiin. Esimerkiksi alkoholismi, aivoverenkiertohäiriöt, maksasairaudet ja muistivaikeudet, aggressioiden lisäksi, liitetään usein alkoholiin.
Sinulla on hieno elämä edessäsi! Malta vielä kasvaa ja nauttia nuoruusvuosistasi ilman alkoholia.- niohgukfdtsr
XD niin totta mutta niin hankaalaaa noudattaa
- booooooooooooooooooooze
ei hakijat joudu kuseen jos kukaan ei bustaa niitä, nuo sairaudet on vaan äärimmäistapauksia ja aggressiokin on ihan ihmisestä kiinni, sitäpaitsi nuoruusvuosista pitää nauttia täysillä!!
- helppls
Gay-homo koko saapas!!
- Arkke55
Jos on YHDEN kerran saanut lastensuojeluilmoituksen taikka sakot niin tuskin sen kummempiin vaikeuksiin joutuu...
- sdfgdgfsh
koko vitun saapashan on ihan kusipäähomo ja perseestä
- Paskapääkullihomo
Siis ei siitä alkoholin nauttimisesta saa lasua perääs vaa jos jäät kiinni siitä.
- bfbbsb
tee aku ankka temppu ;)
- Bdkxkxbx
Tietääkö joku kysytäänkö Virossa paperit alkoholia ostettaessa
- einiintarkkaa
Virossa ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa joten siellä 17v jopa 16v voi saada jos näyttää täysikäiseltä. Espanjassa tai jossai saa 15V kin.
- 3999
einiintarkkaa kirjoitti:
Virossa ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa joten siellä 17v jopa 16v voi saada jos näyttää täysikäiseltä. Espanjassa tai jossai saa 15V kin.
Portugalissa porukalla ostettiin vahingossa kaljaa kun luultiin limuksi..
- Halpaaviinaa
einiintarkkaa kirjoitti:
Portugalissa ja espanjssa molemmissa myydään ihan vittu kelle vaan. Just 13 täyttäneenä osyin viinaa espanjasta ja 14 vuotianaa portugalista isosta super marketista (paikallinen k supermarket vähä isompi) vitusti kaljaa. Sinne vaa jos koku menee lomalle JA LAUKUT MENEE RUUMAAN lentokoneessa niin max 1 viinapullo mukaan ja vaatteiden keskelle ettei mee paskaks. Ommuute vitum halpaa
- Kekekrkkd
Ei kysytä ellet näytä alle 18v eli jos oot menoa Viroon hakee juomaa kasvata viiksiäsn vähä ja puhu vaik vähä möreesti
- MyyjMyyjyjahakija
Kyll mä oon ainaki saanu kaverilta mutta se miten ne sitä saa on kysymysmerkki. Luultavasti vanhemmilta ottanu.
- Jjhjkk
Jos oikeest haluut nii ihan yht laitonta on käyttää hakijaa kun näpistää iha helppoo se on nappaat vaa reppuu ku kukaa ei nää
- wittujamal
alkoholia ei vittu osteta ku juoksukaljat on keksitty
Aikoinaan isäni kävi alaikäiselle veljelleni alkoholijuomia hakemassa, perustellen sitä sillä, että tavalla tai toisella veljeni sitä jostain kuitenkin saa.
Itselläni on (ja on aina ollut) absoluuttinen nollalinja alkoholin käyttöön, joten jos itselleni lapsia joskus siunaantuu, niin he saavat kyllä kiltisti odottaa täysi-ikäisyyttä tai ainakaan itse en heille alkoholijuomia alaikäisenä toimittaisi.- Juskapattu
Alkoholia ei kannata juoda alaikäisenä. Ei tule muuta kuin harmia, usko pois.
Joutuu valehtelemaan tai varastamaan.
Paska juttu. - moivaaaaaXD
kaikist helpoit on vaa esim jossai sittaris tai prismas tms missä o sovituskopit nii ottaa vaa juomat eka kätee tai korii tai johonki sit menee vaate osastol ja ottaa vaa jonku paia ja menee mukamas sovittaa ja samal laittaa juomat laukkuu/reppuu ja sit vie sen paidan pois ja menee kassal ja ostaa jotai vaiks karkkii
nii ne ei pyydä näyttää reppui :D
very simple :DDDDDDD - demon123
Voit pyytää jotain juoppoa hakemaan, mutta sun täytyy luvata hakupalkka.
- PuhuItsePirulle
Joo mä menin rohkeasti kysyy koulun pahimmalta"pahikselta" että mistä sais kaljat ja se kävi itseasias maksua vasten ostaa joltai hämärätyypeilt ne kaljat mulle... Kiitin, ja hän hymyili niin enkelimäisesti (kun koulun tunnetuin pahispoika osaa hymyillä).
- egegegeg
Mä tiän miten voi saada tai ite sain kun olin vielä 17v. Eli naapurimaa Viro. Siellä ei olla niin tarkkoja iän kanssa kuin suomessa. Tai vaikka Saksa sieltä saat iahn varmasti kun mietojen ikäraja 16v, mutta sinne matkat aika kalliitta, mutta Virossa on helppo käydä laivalla ihan päiväreissu eikä se matka maksa hirveesti.
- Enoleollutikinähumalassa
Kodin viinakaapista aina vähän kerrallaan jokaisesta yhteen pulloon nii kyl menee päähän ((:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475