Mitä tälle voi ees tehä?

Eli siis yks tyyppi on kiusannu muo jo ainakin puoltoista vuotta, tää kiusaaminen on just sellaista kuvien ottoa ja niille nauramista. Eli jos vaikka istun jossain niin se tulee ottamaan kuvan ja sit lähettää sen omille kavereilleen ja nauraa sille. Joskus kun olen yksin niin saattaa kävellä ohi ja sitten vaan yhtäkkiä alkaa nauramaan mulle. Ongelma on se, että tää kiusaaja on vammainen (vissii joku downin syndrooma). Siitä ei siis oikein voi kertoa opettajille tai kenellekkään muulle, kun se onnistuu aina kääntämään sen mua vastaan. Vaikka olisikin todisteita niin ei silti tapahdu mitään. Vittu että pistää vihaksi tämmöinen retujen hyysääminen...
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Järkyttävää. Suomi on ihan kehitysmaa tällaisissa asioissa. Asioihin ei puututa ja jos puututaan, se on kiusattu joka vaihtaa koulua, ei kiusaaja. Mitähän järkeä siinä
Ilmianna
Jaa
Kerro jollekkin aikuiselle, kyllä joku ratkasu pitää olla. Ei edes kehitysvammaisella ole oikeutta kiusata.
Ilmianna
Jaa
Aivan mutta polisilla ja muilla virkamiheillä on oikeus kiusata ja kiusattu joutuu kärsimään niin etttä ei tuo koulu kiusaaminen eroa aikuisten maailmasta mitenkään..
Ilmianna
Jaa
Kokeile nauraa takaisin tai älä välitä ollenkaan.
Ilmianna
Jaa
Jos se oikeesti on down lapsi voit hakkaa sen tai vittuilla takas. Peruskoulus oli separeit ni voin todeta et downit ei osaa puhuu kunnolla ja ne on nii tyhmiä, etten usko niitte aivokapasiteetin riittävän kiusaamiseen saakka.
Ilmianna
Jaa
sano sille et vitun kehari ketä luulet olevas ni varmaa loppuu
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä tälle voi ees tehä?

Eli siis yks tyyppi on kiusannu muo jo ainakin puoltoista vuotta, tää kiusaaminen on just sellaista kuvien ottoa ja niille nauramista. Eli jos vaikka istun jossain niin se tulee ottamaan kuvan ja sit lähettää sen omille kavereilleen ja nauraa sille. Joskus kun olen yksin niin saattaa kävellä ohi ja sitten vaan yhtäkkiä alkaa nauramaan mulle. Ongelma on se, että tää kiusaaja on vammainen (vissii joku downin syndrooma). Siitä ei siis oikein voi kertoa opettajille tai kenellekkään muulle, kun se onnistuu aina kääntämään sen mua vastaan. Vaikka olisikin todisteita niin ei silti tapahdu mitään. Vittu että pistää vihaksi tämmöinen retujen hyysääminen...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta