Nu hörs det redan många kritiska röster mot deras sparåtgärder.Det verkar som de som igen måste spara mest är de som redan har litet.
Den här nya regeringens smekmånad var kort.
pensionärstant
4
132
Vastaukset
- realisten
En sak är åtminstone säker ,inget av de tre partierna har kunnat hålla sina vallöften,det var ju väntat förstås.Bara man inte tror på allt som lovas så blir besvikelsen inte så stor.
- interättvist
Jag förstår att inbesparingar är nödvändiga,men varför så mycket från de fattigaste,barnfamiljer,arbetslösa ,pensionärer ?
- Perkel
Vet inte om man ska skratta eller gråta.....vad fan blir det av med mitt arvegods??? Blir väl ryssarna som får det med denhär regeringen?
- besviken
Åtminstone är ryssarna nöjda med vår nya regering,(enligt min mening säger det allt )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti131725- 55626
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
- 40504
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55485