En haluaisi olla kateellinen kaikesta vaan iloita siitä mitä minulla on. En vaan voi tälle mitään. Olen kateellinen että muitten vanhemmat on niin kivoja ,kun taas minun on sitä mitä nyt on... Olen kateellinen että minulla ei ole omaa huonetta eikä rahaa melkein yhtään . Olen kateellinen ettei minulla ole tietokonetta ja puhelin on halvinta mallia. Enkä ole IKINÄ käynyt ulkomailla tai huvipuistossa.
olen kateellinen kaikesta
1
261
Vastaukset
- Oppeliini1
Miksi et tee noille kadehtimillesi asioille mitään?
Tietysti, onhan se niin paljon HELPOMPAA olla kateellinen kuin viitsiä nähdä itse vaivaa tehdä minkään eteen yhtään mitään!
Mene töihin koko kesäksi hankkiaksesi rahat niin upeaan kännykkään kuin ikinä haluat, tai tehdäksesi kesäpalkasta sen ulkomaan matkasi!
Vai että ei ole muka töitä? Piiiiiiiiiiitkä vale! Maaseuduilla aivan huudetaan apuvoimista!
Marjojen kasvattajat ovat pulassa kun eivät saa ketään avuksi!
Töitä on ememmän kuin on tekijöitä. Sinullekin on enemmän kuin tarpeeksi hommia tarjolla jos vain viitsit tehdä. Ellet, lakkaa valittamasta ja ole se typerä laiska köyhimys vaikka lopun elämääsi!
Vanhemmistsi ei voi sanoa mitään, he ovat muodostaneet oman elämänsä omalla tavallaan.
Sinulla oa kaikki maailman valta tehdä omasta elämästäsi juuri sellainen kuin sinä itse haluat! Ylös vain sieltä sängynpohjalta lojumasta ja reippaasti töihin!
Muista aina että ei ole olemassa ilmaista lounasta. Kaiken eteen on tehtävä töitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746