Mikä olisi paras käytetty 4-vetoinen etukuormain traktori hintaluokkaan 13000-15000€
etukuormain traktori
7
1200
Vastaukset
- Vellilateeni
Pilatus on ainakin halpa.
- konneri
Case ih
- onkokemusta
jontikka ei tarvii rempata, toinen on ford.
- halpojaostanut
Kuule se on tuossa hintaluokassa ihan mahdoton sanoa, että mikä merkki on paras. Nimittäin 15000€:lla saat vaikka mitä, kun osaat ostaa. Kaverini osti hiljan Lamborghini merkkisen traktorin hyvällä etukuormaajalla, vähillä tunneilla ja siisti kone kaikin puolin, hintaa 15000€, aivan samanlaisen mikä on tässä linkissä, vaikka ei muuten liity kaverin ostamaan traktoriin mitenkään. http://www.nettikone.com/lamborghini/premium-1050/1389423
myös Same kannattaa ottaa huomioon traktoria hankittaessa, monasti hinta/laatusuhde ovat erinomaiset http://www.nettikone.com/same/explorer-90/1400927 - 920
Valmetit on kehnoja, 05-sarja ei ole suunniteltu etukuormainkäyttöön eikä niihin sitä saisi laittaa.
Etupäässä ei saa olla automaattista hammaslukkoa joten osa Massikoista putoaa pois.
Ehdottaisin etulukotonta Fiattia tai Massikkaa jossa on kytkettävä etulukko. - sametus
Paras ja paras, mikä nyt sitten on paras? Riippuu vaatimus tasosta, tuo hintaluokka nyt rajoittaa aikapaljon. Mielestäni "hyvässä"ek koneessa pitää olla hydraulinen suunnanvaihto rattipyörän alla,riittävästi pikavaihteita, suht ketterä, avara ja näkyvyydeltään hyvä hytti. Alkupään casen 5000 sarjaa saa jo tuohon hintaluokkaan. Same hyvä vaihtoehto jos haluaa uudempaa edullisesti. Keppejä on riittävästi ja hytti on mitä on, mutta jos kuormaimen käyttö vasemmalla hanskalla onnistuu niin mikäs siinä. Teknisesti same pelaa niin kuin muutkin, suunnan vaihdosta varoittelevat, että kone pitää olla täysin paikallaan, kun vaihtaa suuntaa.. tuskin nämä samen ominaisuudet kaikkia häiritsee, mutta itse olen tottunut hydrauliseen suunnanvaihtoon ja vähempään keppien hämmentelyyn..
- 920
Mitä nyt sitten tarvitseekin.
Mun traktorissa on mekaaninen suunnanvaihdin, vipu ratin alla. Ei pikavaihteita, kevyt hyvin hallittava ajokytkin. Tärkeämpää on kuitenkin tarpeeksi pitkä akseliväli ja hyvä painonjakautuma. Ei vie kuormaaja traktoria niinkuin edellisessä tekeleessäni. Perusasioita ei mitkään nykyajan tingeltangelit korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733