Mikä näissä maksaa, ikää 25 v ?
http://www.nettikone.com/massey-ferguson/365/1411494
Mitä tuollainen pieni 4-vetoinen on maksanut uutena?
En löydä oikein mistään uusien traktorien hintoja esim. v. 1990 jne, onkohan niitä edes 2015 mallisista missään?
Käytetyt maatalostraktorit kalliita
15
1034
Vastaukset
- maksaahan_ne
kun maajusseilla on niin onnettoman pienet verovähennykset koneista ja laitteista, olikos se nyt vuosittain maks. 25% jäljelläolevasta arvosta eli 8 vuodessa jäännösarvo on pudonnut 10%:iin. ;-)
- 10-15
realistinen hinta kyseiselle traktorille on 10K euroa, johon hintaan tuo yksilö on aiemmin myynnissä olleena merkitty myydyksi.
http://www.nettikone.com/massey-ferguson/365/1410551 (hintapyyntö kaikkine romppeineen oli 13K euroa, traktori 10K euroa.)
erikoista että traktorille on merkitty vain 1 omistaja.
hyvä mopoauton korvikehan tuo on, mitään erikoisen hienoa siinä ei mielestäni ole.- xxxxxxxxxx11
Tuon ilmoituksen linkin myyjän havaitsin aiemmin jonkinlaiseksi ammattitrokariksi. Aika hyvin se yrittää saada voittoa. Sama rekisterinumero. Vähän käyttötunteja traktorissa, ehkä pitää paikansa.
Alkuperäisessä kuolinpesän ilmoituksessa oli vielä jotain lisälaitteita.
Niitä ei nyt kuulu kauppaan.
Olen juuri ns. mökkitraktorin ostaja. Hehtaareita (metsää) on tilalla 13.
Olen aika tarkka hinnoista, en sentään ihan hullu maksaja ole.
Lisäksi pitäisi saada tukkivinssi kouralla ym.
Erikoista on se, että ulkomaillakin tuo pikkutraktori maksaa lähes saman kuin tuon trokarin pyytämä hinta. Juuri tuosta mallista ei paljoa myynti-ilmoituksia näe.
Minulla olisi ollut Saloon selvästi lyhyempi matka mennä hakemaan traktori kuin tuolla Kylmäkosken tyypilla. Ammattimainen myyjä on nopea liikkeissään. Itse en sitä kuolinpesän ilmoitusta edes huomannut, luultavasti myynti tapahtui hyvin nopeasti. - Nopeatsyöhitaat
xxxxxxxxxx11 kirjoitti:
Tuon ilmoituksen linkin myyjän havaitsin aiemmin jonkinlaiseksi ammattitrokariksi. Aika hyvin se yrittää saada voittoa. Sama rekisterinumero. Vähän käyttötunteja traktorissa, ehkä pitää paikansa.
Alkuperäisessä kuolinpesän ilmoituksessa oli vielä jotain lisälaitteita.
Niitä ei nyt kuulu kauppaan.
Olen juuri ns. mökkitraktorin ostaja. Hehtaareita (metsää) on tilalla 13.
Olen aika tarkka hinnoista, en sentään ihan hullu maksaja ole.
Lisäksi pitäisi saada tukkivinssi kouralla ym.
Erikoista on se, että ulkomaillakin tuo pikkutraktori maksaa lähes saman kuin tuon trokarin pyytämä hinta. Juuri tuosta mallista ei paljoa myynti-ilmoituksia näe.
Minulla olisi ollut Saloon selvästi lyhyempi matka mennä hakemaan traktori kuin tuolla Kylmäkosken tyypilla. Ammattimainen myyjä on nopea liikkeissään. Itse en sitä kuolinpesän ilmoitusta edes huomannut, luultavasti myynti tapahtui hyvin nopeasti.Tuo traktori oli mitä ilmeisemmin ihan vapaasti myynnissä ja kaikkien ostettavissa. Olen itsekin ostanut monta eri teollisuuden tuotetta ja maaplänttiä, jotka ovat olleet vapaasti ostettavissa ja myynnyt niitä sitten taas eteenpäin. Tätä kutsutaan normaaliksi liiketoiminnaksi.
Hommahan perustuu siihen, että ostetaan halvemmalla, kuin sitten myydään. Eikä mikää laki kaiketi velvoita myymään samassa kaupassa tulleita työkoneita, ne voi myydä erikseen tai jättää omaan käyttöön. Tarvitsin joitakin aikoja sitten traktorin pyörät, ostin 300€:lla traktorin pyörät, joissa oli hyvät nastaketjut päällä. Myin ne ketjut pois 300€:lla ja jätin pyörät itselle. Ihan normaalia kaupankäyntiä!
- markastaeuroon
Suurin syy käytettyjen traktoreiden, etenkin vanhempien,on mökkitraktoreiden ostajat, joilla tuntuu olevan pallo täysin hukassa hintojen suhteen. Lisäksi siirryttäessä markoista euroihin tapahtui kummallinen hintojen kuusinkertaistuminen.
- xxxxxxxxxx11
Ihmettelen kun korkeita hintoja esiintyy muuallakin Euroopassa, jos tutkii vähän vaikka mascus.fi:n kautta myytäviä traktoreita.
- seuraaja
Homma menee niin että Joppari ostaa jopa näkemättä jos on niin sanottu luottomyyjä esim jossain koneliikkeessä myymässä. Heti rahat kouraan ja lähes poikkeuksetta koneita tarvii fiksata. Ps netti on räjäyttänyt hinnat ihan pilviin.
- monta_ostanut
Jobbari ei osta koneita jopa näkemättä, vaan ostaa näkemättä. Olen ostanut monta teollisuuden tuotetta käytettynä näkemättä, ei se ole mitään erikoista tai ihmeellistä toimintaa. Ja liikkeiden myyjät tykkää myydä jobbarille monenlaisia laitteita, koska niiden kanssa ei tule mitään "jälkikäyntiä", rahat tulee ja laitteet häviää nurkista, eikä niistä tule myöhemmin mitään vinkumisia, jos vaikka kolmen kuukauden päästä menee laturi hiilet. Jobbari ei ala vinkumaan ostoksiensa perään!
- Vellilateeni
Eihän se oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Näin se vain menee, joillakin vain on liikaa sitä rahaa.
- fhfhjfkhfkhf
Jos kippikärry maksoi 1994 28000 markkaa niin tänäpäivänä se 4000 euroa ajan patinan kanssa.Rankasti pidetty Saksalainen oli halpa 1997, 72000 markkaa ja hyvitys oli 12000 euro että silleen.
- Jobari
Netti pitäis räjäyttää.
T. Jobbari - uyutyuyt
Mikäs siinä jos 87 deutsi maksoi 1997 72000 markkaa ja nyt hyvitys 12000 euroa ja tunteja tullut 1900 lisää? Perävaunut 1994 28000 markkaa ja nyt pyynti käytettynä 4200 euroa.
- dbrown
Näky olovan tuossa rattorissa munissa vaihteet!
- 920
dbrown kirjoitti:
Näky olovan tuossa rattorissa munissa vaihteet!
Niin, kepeillä suora yhteys vaihteensiirtäjiin, kestävä koeteltu rakenne ilman kuluvia vipuja ja niveliä.
- älkääkitiskö
Mitä te kateelliset oikein mouruatte täällä? Nettikoneesta löytyy kyllä teillekkin kopittomat parin tonnin traktorit. Noista nelivedoista kannattaa pyytää paljon, koska joku on kuitenkin valmis tuon maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115