Kukaan lapsenvahtia vailla Kempeleen alueella?
Moikka moi! Olen kohta 17vuotias tyttö kempeleestä. Opiskelen lähihoitajaksi osao kontinkankaalla. Ensimmäinen vuosi takana päin ja nyt pitäisi saada kokemusta ja mieluista kesätyötä. Olisin kiinnostunut hoitamaan lapsiasi 3 vuotiaasta ylöspäin.
Olen koulussa opiskellut ensimmäisenvuoden ajan kasvuntukemista sekä hoitoa ja huolenpitoa. Kävin 5viikkoa eskarissa työharjoittelussa josta sain kiitettävän. Olen sosiaalinen, reipas ja osaan olla luontevasti lasten kanssa. Omistan 2 isoa koiraa, joten tulen myös koirien kanssa toimeen.
Ota ihmeessa yhteyttä jos lapsenvahti kiinnostaa!
s-posti: [email protected]
Maija Taskinen
Täältä lapsi ja koiraystävällinen lastenhoitaja!
maijakempele
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840