Tietääkö kukaan Meri-Porista hyvää ravintolaa. Ollaan miehen kanssa tulossa kesälomalla Poriin veneellä.
Meri-Porin ravintolat
41
1880
Vastaukset
- jarkko14v
Ei ole tullut ravintolaa vielä maistettua joten en osaa sanoa miten hyviä ne on.
- eipurkkaripelle
Pysykää poissa !
- Syömään
Merimesta Reposaaressa ja Yyterin hotellin ravintola, ei tule muuta mieleen.
- Jazzvieraat
Kiitos vinkeitä. Yyterissä joskus vuosia sitten oltukin.
- aunevaa
Merimestaa minä suosittelen. Siellä ainakin on runsas kalapainotteinen seisovapöytä. Toki listalla myös hyviä vaihtoehtoja. Reposaaressa on toinenkin ravintola siinä Satamapuistossa ja vanhaan rantamakasiiniin on auennut uusi gastrobub joka on siis erityisesti ruokatarjontaan painottunut bub.
- Pysypois
Paree pysyä pois veneneestä,jos on noin usavuton,tai oikeestaan ostappa ensin se vene ja kysele sitten lisää.
- äikänope
paree olla kirjoittamatta jos ei osaa.
- hyvämesta
Semmilä Reposaari.Hyvä mesta.
- pprrkkll
Semmilä o lopettanu
- fria
Merry Monk (entinen Semmilä), vanha kalaravintola ja Merimesta: kaikki Reposaaressa.
- Lontoorae
Sairaan hyvää. Suosittelen.
- zombailija
Suositus Merry Monkille! Todella hyvää täyslihahampurilaista lähellä tuotetusta lihasta oli yksi parhaista syömistäni hamppareista ja mies kehui kunnon brittiläistä fish&chipsiä lähikalasta. Loistava olutvalikoima, myös paikallispienpanimosta. Pieni venelaituri ravintolan edessä.
- Jazzvieraat
Kuulostaa hyvältä. Taitaa olla jo paikka selvillä. Mies ainakin haluaa paikkaan missä on monipuolisia oluita. Vesi herahtaa kielelle kun luen juttuasi.
- Raumlaisset
Käytiin viime kesänä Meri-Porissa syömässä, kun tuttava suositteli hyvää kalaravintolaa. Meri-Mestassa oli ihan täyttä ja vuoroo sai odottaa kauan. Kysyin siinä pöytää täydentävältä vanhemmalta rouvalta joka oli hyvin yrmeen näköinen, että vieläkö menee kauan odottaessa, nakkeli vaan niskojaan eikä vastannut. Henkilökuntaa voisi kyllä vähän lisätä kiireempinä aikoina, kai pinna kiristyy henkilökunnallakin. Mielipaha unohtui kun viimein päästiin syömään. Ruoka oli tosi hyvää! Suosittelen!
- Jazzvieraat
Harmi jos oli huonoja kokemuksia, mutta hyvä ruoka, parempi mieli. Jonottamisesta en kyllä tykkää.
- tuulaliina
Minua palveli nuori tarjoilijatyttö. Ystävällinen ja avulias. Ehkä nuoret eivät ole vielä niin kyllästyneitä työelämään. Palkatkaa lisää nuoria työntekijöitä.
- vakiasiakas
Funtsin semmost että kun iltapäivällä käyn syömäs ni olis kiva jos sitä pöytää täydennettäs viel iltapäivällä kun kummikin maksaa saman hinnan. Ruoka on kyl hyvää, paras paikka Reposaares.
- mäkiskä
tänään sit katsomaan onko noutopöytä nimensä veroinen.
- mäkiskä
no jaa samaa tasoa kuin laivalla 7
- Ainomamma
Laivalla onkin henkilö joka huolehtii siitä, että ruuat ei lopu. Tiedän koska olen ollut töissä laivalla.
- hyväruoka
Ehkä mestakin vois huomioida tuon ja palkata ihmisen joka täydentää pöytää. Tarjoilijat on täystyöllistettyjä ja kiireessäkin jaksaa hymyillä. Suosittelisin paikkaa kyllä ulkopaikkakuntalaisillekin.
- LepaMasa
Jos Reposaarelta ei löydy hyvää ruokapaikkaa niin menkää Porin Pohjoispuistossa sijaitsevaan Pika-Pala nimiseen ravintolaan syömään, Papu-rouvan silakkaruuat ovat maankuuluja ainakin kotikaupungissaan.
- Veikkovitikko
Olen muutaman kerran käynyt tässä lounasravintola Pika-Palassa nauttimassa paikallisia kalaherkkuja, ainakin gambinalla marinoidut Tixan taskurullatut silakkanyytit ja kuuluisa Tervamäenpoikien särkivatkuli tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen.
- siikaisista
nuoruudesta muistikuva pika-palasta, käytettiin nimee sika-pala, tuskin kyseistä lafkaa enää on.
- korpela
On se on vielä olemassa Pohjois-Puistossa.
- No_Samppa_tiätyst
Aholan Samppa tietty paistaa parhaat silakkapiffit ja panee talossa ja puutarhassa.
- meripori
Eikka on hyvä kokki eiko tilaukset voimaan ja saa viä laulun päälis kauppaa.
- pihlis1
Pihla-Pub! Koko Meri-Porin ja oikeastaan Porinkin laadukkain ja tasokkain ravintola. Älkää antako pub-nimen häiritä, sillä kyseessä ei missään nimessä ole mikään puliukkojen räkälä vaan siisti ja laadukas paikka, josta saa niin erinomaiset ruuat kuin juomatkin sopuhintaan.
Ravintolan asiakaskunta on mukavaa, rauhallista ja ystävällistä henkilökunnasta puhumattakaan. Idyllinen Pihla-Pub sijaitsee erinomaisessa paikassa; aivan lähellä Pihlavan liikekeskusta, jossa mm. kauppoja, ruokapaikka ja pankki. Bussipysäkkejä on ravintolan läheisyydessä paljon, samoin tiet ovat loistavassa kunnossa.
Ja mikä parasta, tässä upeassa ravintolassa pääsee aina välillä viikonloppuisin nauttimaan kaikkia aisteja syleilevästä live-musiikista, kun maakunnan parhaat livelaulajat lurittelevat karaokea just eikä melkein nuotilleen.
Tervetuloa viihtymään!- kravatilllavain
Kuulin että pihlapub on myös ns. paremman tason paikka että ilman pikkutakkia ei ole sinne asiaa.Pitääkö paikkansa?
- kreivihenrikkson
Paikka todellakin vaatii tasokkaan pukeutumisen mutta jos on rahaa niin laadusta muutenkin kannattaa maksaa.Täällä käy se ns.parempi väki.
- valdeparkkasi
kreivihenrikkson kirjoitti:
Paikka todellakin vaatii tasokkaan pukeutumisen mutta jos on rahaa niin laadusta muutenkin kannattaa maksaa.Täällä käy se ns.parempi väki.
Aiemmin kun poikkesin, luulin että siellä oli ns. "Valet parking" eli autoni pysäköidään minun puolestani tippiä vastaan.
Toisin kuitenkin kävi.Paikalla oli ns " valdet,parking" ja autoni kyllä pysäköitiin minun ollessani sisällä kahvilla, mutta ei parkkipaikalle vaan jonkun valden kotipihalle. - kuuma_putkiiii
valdeparkkasi kirjoitti:
Aiemmin kun poikkesin, luulin että siellä oli ns. "Valet parking" eli autoni pysäköidään minun puolestani tippiä vastaan.
Toisin kuitenkin kävi.Paikalla oli ns " valdet,parking" ja autoni kyllä pysäköitiin minun ollessani sisällä kahvilla, mutta ei parkkipaikalle vaan jonkun valden kotipihalle. - skutsi
autonkuljettaja sinisellä haki pihlapupista, talutti oikeen autoon, tippiä en antanu
siellä muitakin linnankävijöitä, melkeen kun itsenäisyyspäivänjuhlissa
- viiyyu
Miksi naiset syövät itsensä niin lihavaan kuuntoon . Hyi viyyu!
- pönttötäyteen
Eikös se kerro ruuan hyvästä mausta jos maistuu?
- urpilainen
sen takii kokitkin on usein lihavii
- vanhafakta
urpilainen kirjoitti:
sen takii kokitkin on usein lihavii
älä koskaan luota laihaan kokkiin, sen ruoka on pahaa
- kioski
Reposaaressa kaupparannan Grillikioski.
- häipykää
"Ollaan miehen kanssa tulossa kesälomalla Poriin veneellä."
Ette ole. - Pulsut
Saatanan paskan jauhajat ainut vene mitä teillä on etolasta ostettu leikkivene. Juokaa sitä keppanaa siellä kerrostalo yksiössä.
- mykkätyttö
Unskin baari paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791