näppärä toimiva paketti mikä oli vielä edullinen. paikallisesta anttilasta löysin moisen mutta 149e hintalappu moisesta on kyllä aivan liikaa ja laitetta on myyty 80e.
mistä löytyis vielä gigaset qv830?
3
288
Vastaukset
- eioleenään
Loppunut
- jkeronen75
Paikallisesta citymarketista bongasin tän Gigaset QV830 tabletin ja pakkohan se oli ottaa mukaan, kun hintakin oli vain 79 euroa. Pari viikkoa on laitetta tullut käytettyä ja täytyy sanoa, että aivan huippulaite hintaisekseen. Isot plussat tulevat laitteen jämäkästä rakenteesta, hyvästä kamerasta ja näytön väritoistosta. Huomionarvoista on erityisesti se, että moni triplasti kalliimpi laite on paljon heiveröisempi kuin tämä "halppis" Gigaset. Miinuspisteitä ropisee äänipuolelle, koska kaiuttimen laadussa on selvästi tingitty. Ääniongelma tietysti poistuu jos käyttää kuulokkeita, kuten minä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079