No emmä voi mitään kun olen narsisti.
Olet niin ryppyisennäköinen
oletryppyinenmies
5
53
Vastaukset
- perusumiäs
Paskat oon
- niillämeet
ja henkisessä kehityksessäsi jälkeen jäänyt :)
- TristamScanni
Sou what säkö oot joku Platon
olet niin ruma,laiha ja huonopiirteinen, .. rypyttömyys taitaa olla ainoo plussa vaikka onhan sulla niitäkin.:D
no en mä voi mitään ku oon parempi kun sä- jössesmikäsiloposkioot
Jos joku sanoo olevansa narsisti niin luultavasti on. Vaikea ymmärtää mikä on ongelmasi kun tuut tommosta tänne laittamaan. Uskon että se liittyy narsistin huomiohakuun. En ole mies eikä ryppyjä ole liioin, mutta rypyt tulee jokaiselle enemmin tai myöhemmin. Toisille enemmän toisille vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060