Hotelli Riviera Alanya, Kleopatra ranta

haiu

Heip, en löytänyt kuin vuodelta 2010 kommentteja hotellista, joten kaipailisin uudempaa tietoo/kokemuksia? Onko kyseisellä hotellilla omaa ranta-aluetta? Tarvitseeko rantatuolista ja varjosta maksaa? Entäs allinclusive? Saako rannalla mitään siihen kuuluvaa? Mites on yleisesti kleopatra rannan puolella, onko siellä hinnat suurimmaksi osaksi €uroissa?

11

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dfcxfrxrcf

      Olin viime kesän yksin reissussa ja olin oikein tyytyväinen hotelliin. Ruokailuun kannattaa mennä ajoissa, oli aika ruuhkainen. Hotellilla on vaatimaton kuntoiluhuone, josta löytyy perusvälineet. Lenkkeily mahdollisuudet ovat erittäin hyvät. Allasalue on viihtyisä ja tarjoilu pelaa. Kleopatran yleinen ranta palveluineen on ok. Tuolit, varjot yms. maksoi erikseen. Euroilla voi maksaa joka paikassa, mutta kurssi on parempi paikallisella valuutalla maksaessa. Hauskaa lomaa!

    • Ossimossi

      Tuosta rahapolitiikasta vielä. Älkää tosiaan maksako kalleilla euroilla mitään Alanyassa. Hätävaraksi voi vaihtaa Suomessa muutaman kympin liiroiksi, mutta muuten vaihdot kannattaa tehdä paikanpäällä, jossa kurssit parempia ja vaihto ilmaista. Vaihtaminen on todella helppoa eikä tarvitse osata edes sanaakaan englantia, lyö vaan rahat tiskiin ja saa liiroina takaisin. Kannattaa katsoa kurssi ja vaihtaa vaikka tasa-satasia, että näkee helposti paljon pitää saada takaisin. Itseäni ei ole koskaan yritetty huijata, mutta osaan kyllä hyvin englantia ja en varmasti ole helpoin huijattava. Siinä tulee Suomelle ja kaikille EU:ssa oleville suuria määriä tappiota jos euroilla maksetaan.

      Itse olin kanssa kerran Rivieralla ja uudestaan menossa. Ruoka hyvää ja rannalle lyhyt matka. Allasaluetta en voi kehua, mutta vietänkin aikani mieluummin muualla kuin altaalla.

      • Fhtdhfdc

        Valuutanvaihtopiste tai seinästä yhden kerran loman aikana isompi summa. Hintoja kannattaa verrata, koska tuotteissahan ei ole kiinteitä hintoja ;).

        Unohtui mainita että hotellin maksullinen WLAN on muuten kätevä jos otat esim. iPadin mukaan. Turkissa soittaminen on kallista.


    • Saukku

      Hei, juhannusviikko Alanyassa ja hotelli Rivierassa. Ensimmäinen Turkin matkamme oli positiivinen yllätys. AM:n matka, lensimme Gazipasaan, josta vajaan tunnin bussimatka hotellille. Hotelli siisti, henkilökunta ystävällistä, all inclusive kattoi kaikki ruuat ja paikalliset juomat. Allasalueita oli kaksi, aika pieniä, mutta kyllä sieltä aina kahdelle paikka löytyi. Varjot ja tuolit rannalla maksoi, mutta kun osti hotellin respasta liput etukäteen, sai jotain alennusta.All inclusive ei kattanut rannan palveluja. Me maksoimme kaiken euroilla, emme vaihtaneet lainkaan liiroja, koska tuliaisostoksemme olivat tyyliin jääkaappimagneetti ja allaspyyhe. Kauppiaat jakoivat pyydetyn liirasumman 2,9 ja siitä saimme sitten euro määrän, mitä maksoimme. Ihanaa ja aurinkoista lomaa, terveisiä tarjoilijapojille Alille ja Muslulle!

      • parvekkeet

        Hotelli on tosiaankin hyvällä paikalla, miinuksena todella pienet parvekkeet.


      • ankkuri2

        Perjantaina kotiuduttiin. Siisti ja sievä hotelli. Meillä oli perhehuone eli kaksi erillistä huonetta, molemmissa telkkarit ja ilmastointi . Ja parvekkeita 2, toinen megaiso. Henkilökunta asiallista. Eivät mitenkään iholla. Siksi varmaan huomasin siellä olevan yksin matkaavia naisia useita, kun saivat nauttia auringosta ja lomasta rauhassa . Meillä huone päärakennuksessa niin oli merinäköala . Laitoin mailitse toiveen heille etukäteen ja C rakennus pahimmillaan voi olla parveke pääkadulle. Mitään ohjattua toimintaa ei ole eikä iltaohjelmaa. Merivieressä ja altaat ihan ok. Ruoka hyvää. Myös jälkiruoat. Kaupat kulman takana eli sijainti huippu. Pariskuntien paikka, muutama perhe. Meillä 8 ja 13 v pojat. Pari viikkoa meni, kaipaisivat muutakin kuin veden ja pingspöydän


      • Saukku
        ankkuri2 kirjoitti:

        Perjantaina kotiuduttiin. Siisti ja sievä hotelli. Meillä oli perhehuone eli kaksi erillistä huonetta, molemmissa telkkarit ja ilmastointi . Ja parvekkeita 2, toinen megaiso. Henkilökunta asiallista. Eivät mitenkään iholla. Siksi varmaan huomasin siellä olevan yksin matkaavia naisia useita, kun saivat nauttia auringosta ja lomasta rauhassa . Meillä huone päärakennuksessa niin oli merinäköala . Laitoin mailitse toiveen heille etukäteen ja C rakennus pahimmillaan voi olla parveke pääkadulle. Mitään ohjattua toimintaa ei ole eikä iltaohjelmaa. Merivieressä ja altaat ihan ok. Ruoka hyvää. Myös jälkiruoat. Kaupat kulman takana eli sijainti huippu. Pariskuntien paikka, muutama perhe. Meillä 8 ja 13 v pojat. Pari viikkoa meni, kaipaisivat muutakin kuin veden ja pingspöydän

        Hei ankkuri, sitä tosiaan tuumasimme, että onko mahdollista saada huone A-rakennuksesta, koska C.rakennuksen näköala oli mitä oli, sinne välikadulle, mistä kuljettiin B-rakennukseen. Täytyypä ensi kerralla (joka varmasti tulee) tosiaan laittaa toivetta merinäköalasta. Paljonko maksoi lisää, koska samaan hintaanhan sitä ei todennäköisesti saanut. Ja sitä vielä, että tuliko hotellilta vastaus etukäteen merinäköalahuoneesta, vai selvisikö vasta paikalla. Kiitos vastauksestasi :)


      • ankkuri2

        Sorry , myöhäinen vastaus. Me saatiin se ihan samaan hintaan. Meillä oli automaattisesti perhehuone, vanhemmat ja 7- ja 12-v lapset. Vastaus tuli heti, mutta sanoivat etteivät voi taata että saan toiveen mukaisen huoneen. Toivoin vielä ylintä kerrosta, mutta 3. Oli ihan jees. Huoneen ovessa oli pohjapiirros, mistä älysin, että meidän huone oli selvästi suurin sen kerroksen huoneista.


      • ankkuri2

        En tiedä vaikuttaako, kun meitä oli 4 vai se, että oli all inclusivella. Ja 2 vkoa. Vai se, että toivoin. Olen aina toivonut ja aina saanut hyvän huoneen. Yleensä matkatsto on välittänyt toiveen, nyt lähtöön oli alle viikko, kun piipahdin toimistossa niin sanoivat ettei enää voi toivetta laittaa ja antoivat mailiosoitteen, minne itse kirjoittaa. Laita siirappisen pyytävään sävyyn ;)


      • Saukku
        ankkuri2 kirjoitti:

        En tiedä vaikuttaako, kun meitä oli 4 vai se, että oli all inclusivella. Ja 2 vkoa. Vai se, että toivoin. Olen aina toivonut ja aina saanut hyvän huoneen. Yleensä matkatsto on välittänyt toiveen, nyt lähtöön oli alle viikko, kun piipahdin toimistossa niin sanoivat ettei enää voi toivetta laittaa ja antoivat mailiosoitteen, minne itse kirjoittaa. Laita siirappisen pyytävään sävyyn ;)

        Kiitos vastauksestasi :)


    • Dothemath

      Ok tasoinen Alanyan keskustahotelliksi. Sijainti mitä parhain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe