millaisia ovat aidot vesimiehet?

olenerilainen

No niin. Eli siis,luin yhtä keskustelua,jossa ihmiset sanoivat vesimiesten olevan "ilkeitä,kiusaavia,ym,niin itse en kyllä TOSIAANKAAN ole samaa mieltä. Aito vesimies-(Eli sellainen jolla syntymäkartan tekijät ovat sellaiset,että on vesimies aidoimmillaan,eli:Kuten vesimiehestä enimmäkseen kerrotaan.)-EI ole itsekäs eikä muutenkaan riitaa haastava. Tässä tietoa aidoista vesimies ihmisistä: Vesimiehet ovat kapinallisia, riippumattomia ja itsenäisiä.Vesimiehet ovat erilaisia ja erikoisia. Vesimiehet ovat eläin ja ihmis rakkaita. Vesimiehet omaavat telepaattisia kykyjä. Vesimiehet ovat ystävällisiä,rehellisiä ja uteliaita. Monet vesimiehet ovat vuosia edellä aikaansa ja omaksuvat futuristisen elämäntavan,joka vaatii sekä vapautta,että yksinäisyyttä,ja liittyvät ryhmiin yhden ainoan elämäntoverin sijasta. Vaihtoehdot kiinnostavat vesimiestä,samoin,kuin uudet menetelmät ja elämäntyylit. Vesimiehen tavallisesta poikkeava huumorintaju lähentää häntä toisiin,erityisesti hengeltään vapaisiin ja riippumattomiin ihmisiin. Vesimies saattaa olla hiukan eriskummallinen ja suorapuheinen,mutta siitä huolimatta vesimies on mitä suurimmassa määrin "totuudenetsijä":Kukaan ei mieti ja etsi ja järkeile niin perusteellisesti,kuin vesimies. Vesimies on älyltään erinomainen,tunne-elämässään eristäytyvä ja aina arvaamaton. Aidot vesimiehet ovat oikullisia useammalla tavalla,kuin voi laskea ja kerta kaikkiaan erilaisia,kuin muut. Vesimies luottaa mieleensä niin paljon enemmän,kuin ruumiiseensa,että vaikuttaa usein tunteettomalta ja äärimmäisen hillityltä. Kaikkein eniten vesimies haluaa hengen vapautta ja rauhaa ,sopusointua,ymmärtämystä ja luottamusta koko ihmiskunnalle. Vapaus ja tasa-arvoisuus,ovat vesimiehen päämääriä. Vesimiehen lahjana on herättää ymmärtämystä ja tuoda päivänvaloon korkeampi totuus. Vesimies on uudistusmielinen ja edistyksellinen,mutta edistys ei saa polkea alleen ihmisiä,eläimiä ja luontoa. Vesimiehen mielestä säännöt on tehty rikottaviksi ja vanhat tavat uudistettaviksi. Vesimiehet saattavat pukeutua poikkeuksellisesti. Harvinaisia eivät ole ne vesimiehet,jotka pillerihattu takaraivollaan ja kirpputorilta löydetty vanha kimono yllään ilmestyvät pankinjohtajatuttavansa seurapiirihäihin. Vesimiehet ovat vapaudenhaluisia ja ajatuksiltaan omintakeisia,mutteivat kuitenkaan epäsosiaalisia. Vesimiehen mielestä yksilön vastoinkäymiset ovat aina merkityksettömiä kokonaisten ihmiskuntien kohtaloihin verrattuna. Vesimiehet ovat kiinnostuneet tulevaisuudesta,eivät niinkään menneisyydestä. Vesimies on energinen,uudistushaluinen ja älyllisesti aktiivinen ihminen. Tässä vielä nämä persoonallisuuskolmannekset:Jakson ensimmäisenä kolmanneksena (21.-31.1.) aikana syntyneet vesimiehet ovat päättäväisiä älykköjä,joille elämä on yhtä suurta kotiläksyä. Toisena kolmanneksena (1.-10.2.) syntyneellä vesimiehellä on taipumusta haaveellisuuteen. Jakson viimeisenä kolmanneksena (11.-19.2.) syntynyt uranus-ihminen on intuitiivinen taiteilijatyyppi. Tässä vielä näitä vesimiehen ominaisuuksia: Myönteisiä ominaisuuksia:Uudistusmielisyys,kyky omaksua uusia asioita,lempeys,omintakeisuus,oikeudenmukaisuus ja eläin- ja ihmisrakkaus. Kielteisiä ominaisuuksia:Sulkeutuneisuus,ehdottomuus,kapinallisuus ja epärealistisuus. Mainittakoon vielä lopuksi,että vesimies on lempi horoskooppini.

15

2283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmätotuus

      Vesimiehiä on moneen lähtöön. Sama pätee jokaiseen horoskooppimerkkiin.
      Eiköhän ole parasta unohtaa kaikki horoskooppimerkit?!
      Turhanpäiväistä hössötystä koko juttu.

      Pari läheisintäni ovat kauriita,mutta niin kaukana toistensa luonteista kuin olla voi.
      Myös kaksosia tunnen. Toinen on mies ja toinen nainen. He ovat syntyneet samana päivänä, mutta mitään yhteistä piirrettä heillä ei valitettavasti ole.

      En usko minkäänsortin horoskooppeihin. En kädestä ennustajiin tai korteilla huijaajiin.

      Jokainen saa uskoa,mihin tahtoo. Liian tosissaan näitä näkijöitä ei kuitenkaan kannata ottaa.

      • Muistutuksena

        He eivät ole samanlaisia koska heidän syntymäkartat ovat täysin erilaiset, ei ihmisen luonnetta päätellä astrologisesta näkökulmasta ainoastaan aurinkomerkin perusteella vaan tarvitaan tarkkaa syntymä kellonaika ja paikka että saadaan tarvittavat koordinaatit kartan määrittämiseen. Toki kahden ihmisen kartoissa voi olla samankaltaisuuksia mutta täysin identtiset ne eivät ole koskaan. Ne ihmiset jotka eivät ole tutkineet astrologiaa perinpohjaisesti luovat siitä hyvin yksipuolisen ja pinnallisen kuvan ja nämä henkilöt eivät yleensä ymmärrä siitä mitään. Joten ennen kuin tuomitsee kannattaa opiskella asiaa ja vasta sitten päättää uskooko siihen vai ei.


      • Delichten
        Muistutuksena kirjoitti:

        He eivät ole samanlaisia koska heidän syntymäkartat ovat täysin erilaiset, ei ihmisen luonnetta päätellä astrologisesta näkökulmasta ainoastaan aurinkomerkin perusteella vaan tarvitaan tarkkaa syntymä kellonaika ja paikka että saadaan tarvittavat koordinaatit kartan määrittämiseen. Toki kahden ihmisen kartoissa voi olla samankaltaisuuksia mutta täysin identtiset ne eivät ole koskaan. Ne ihmiset jotka eivät ole tutkineet astrologiaa perinpohjaisesti luovat siitä hyvin yksipuolisen ja pinnallisen kuvan ja nämä henkilöt eivät yleensä ymmärrä siitä mitään. Joten ennen kuin tuomitsee kannattaa opiskella asiaa ja vasta sitten päättää uskooko siihen vai ei.

        Tämän kirjoittanut on oikeassa. Astrologiaa ei pidä yksinkertaistaa pelkäksi "horoskoopiksi", koska pelkkä ajatuskin, että on olemassa vain 12 persoonallisuustyyppiä joihin jokainen ihminen kuuluu on äärimmäisen typerä. Syntymäkartalta näkee planeettojen tarkat sijainnit merkeissä ja huoneissa.

        Lisäksi toisin kuin perinteisesti ajatellaan Aurinko ja Kuu eivät ole merkittävimmät asiat kartalla paitsi, jos ne sijaitsevat niitä voimistavassa merkissä kuten Kuu ravussa tai härässä, Aurinko leijonassa tai oinaassa. Vesimiehen merkissä Aurinko on oikeastaan heikentynyt.

        Kaikkein tärkein planeetta on kartan hallitsija, tämä tarkoittaa askendantin eli 1. huoneen merkin hallitsemia planeettoja sekä niitä planeettoja jotka ovat ensimmäisessä huoneessa. Esimerkkinä vaikkapa, jos nousumerkki on jousimies tai kalat niin kartan hallitsija on Jupiter, ja sillä on erityinen merkitys elämään.

        Seuraava linkki on erittäin hyvä jokaisella astrologiasta kiinnostuneelle:
        http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Astro_index.html


    • nytosui

      Hei. Oletko väärällä palstalla, jos ei uskoa horoskooppimerkkeihin? Tiedän, että vesimies on erilainen. Telepaattiset kyvyt ja näker tulevaisuuden verhon lävitse. Ensimmäinen kirjoittaja avasi koko aidon vesimiehen. Lisäisin kyllä että on hyvin lojaali ja uskollinen. EI sitoudu eikä rakastu helposti mutta kun niin käy sitten on menoa. Sisältä herkkä ja intuitio vahva. Ulospäin ehkä muuta. Lähimmäisrakas. Vapaudenhaluinen kyllä! Sielujen sympatiaa ja eroottista latausta ainakin jousimiehen kanssa. Toki muistakin löytyy. Epäsopivia rapu, kalat, härkä ja neitsyt. Mutta voi poikkeuksiakin löytyä. Aina löytyykin. Sydämen ääntä on hyvä kuunnella riippumatta merkistä. Kovin omistava, takertuva tai mustasukkainen ei helpostikaan sovi vesimiehelle. Mutta ystävänä vesimies tulee toimeen lähes kaikkien kanssa. Ensimmäinen kirjoittaja erittäin hyvin perillä vesimiehestä. Aina löytyy myös eri merkeiltä eri piirteitä. Toki kasvatusympäristö jo meitä muokkaa. Astrologia on mielenkiintoista!

    • vesipää

      itse allekirjoitan vapauden tarpeen ihan ensimmäiseksi koska itselläni se on kaiken Y ja Ä.olen parhaimmillani kun saan itse päättää..no kaikesta.Pyrin hyviin tekoihin aina.Olen sosiaalinen erakko.telepatiasta on kokemusta mutta sitä on kaikilla.minulla on myös kuu oinaassa ja se kyllä tuo tulisen piirteen mukaan.kaksonen nousevana joten vikkelyyttäkin löytyy..parhaimpia ystäviä ovat vaaka,leijona ja rapu.tunnen myös 15 muuta vesimiestä joten kanssamerkeillä synkkaa.astrologiassa on paljon tulkittavaa ja ymmärrettävää joten nuo päivähoroskoopit ja luonnekuvaukset mustavalko-ajattelulla voi unohtaa.yhtäläisyyksiä kuitenkin löytyy..

    • MusiikkionSeJuttueiksJE

      Itse en oikeastaan tiedä millä näitä pitäisi allekirjoittaa mutta ei jumankekka.
      Kun nämä vaan istuu.
      Nyt ne kaikki "mä tunnen kaverin" voi mennä muualle. Kaveris valehtelee eikä tässä maailmassa kyynisyydellä ole rajaa. Ainut joka voi allekirjoittaa näistä hommista on ehkä juuri ja juuri asianomainen itse, eikä näitä ihan heti päästä keksitä. Vielä turhempaa on yrittää tulkita jotain kaveria "kun se vaikuttaa jotain jne", se valehtelee sulle.

      Vai onko täällä joku muu 100% rehellinen kaikille? Sukulaisia ei lueta näihin rosentteihin mukaan.

      Minä eksyin tänne avaruus ja astrologia mielessä. En seuraa mitään hemmetin ohjeita enkä mieti tekemisiäni missään pilvessä pöllyten. Olen raitis muutoin kuin tupakan osalta ja allekirjoitan hyvin vahvasti näitä juttuja joita AP kirjoitti.
      Ja myös ne jotka kuuntelee pelkästään ystäviä ja lukee loput wikipediasta; menkää muualle itkemään.

      Myös tuon 11.-19.2. syntyneiden taiteellisuuden allekirjoitan. Koulussa sain ala-asteella opettajalta monet henkilökohtaiset kehut luokan edessä. En ollut ainut jota olisi kehuttu mutta ei se ikinä kahdenkesken tarvinnu sitä saumaa ettiä.

      Myös musiikin tunneista sain todella rakentavaa palautetta josta koin saavani hyötyä myöhemmässä musisoinnissa.

      Koulun päättäreissä luokkalaiset tuli kertomaan että "taisin ennenkin olla soittanu" esityksen jälkeen.

      Äitini temperamenttia olen miettinyt ja sekin vähän valaistuis tässä.
      Ja kyllä, "omistan" lehtienluku taidon.

      • JTK-TAMPERE

        Kommentoin vähän samaa,kun nyt satun olemaan vesimies! Pienestä pitäen jo omia polkuja kulkevana kaikki on laittanut vastaan,kun olen kuulemma itsepäinen ja menen vaikka kiven läpi,että onnistun. Koulussa matematiikka oli paras lajini,samoin suomenkieli,urheilu(hiihto 1,1,1,1 aina kilpailuissa,muuhun en ottanut osaa,paitsi maastojuoksu 1,1,1 jne,musiikkitunnit olisi muuten ollut kiinnostavia,mutta nuotit ei kiinnostanut,kun osaan ilman nuottejakin,siksi sain 5 musiikista,nyt pyydetään joka paikkaan soittaan ja varsinkin laulaan,joku sanoi,että hyvä sopraano ja parempia saa suomesta hakea,en ole julkisuuden kipeä! %-vuotiaasta lähtien olen tehnyt leikkimökkejä,tuoleja,ym. puusta ja rakensinpa elementtejä 10-12 vuotiaana,joista kasasin pientä leikkikerrostaloa metsään,mutta naapurin isäntä kävi sanomassa,että julkisivulautakunta käskee purkaa sen,koska on niin ruma?? En ollut maalaispoikana koskaan nähnyt elementtikerrostaloa,mutta nyt voin sanoa vanhempana,että olin sittenkin nero ja insinööri,kaikki talothan on nykyään,kuin koirankoppeja ja vain muutama ikkuna,samoin kerrostalot,samaa liimattua hiekkaa! Sitten ilman koulutusta tein autoremonttia,sähkötöitä ym. mutta en saa tehdä työkseni,kun ei ole koulutusta,korjasin pakastimia,pesukoneita,televisioita,videoita ym. Ja sitten tein keksintöjä,joille hain rahoitusta säätiöiltä,nesteeltä,ministeriöstä ym. mutta jokainen vain naureskeli ja pyysi piirrustuksia,kun olisin patentoinut ne vain suomessa valmistettavaksi ja työllistänyt satoja. Ja 15 vuotta myöhemmin joku keksi maailmalla samantyylisen,niin tuotteista tuli maailmanlaajuinen uusi ihme vasta nyt ,Nyt saman keksinnön kehittämiseen meni 15 vuotta ja ainakin 100-200 insinööriä työllistyi tai tutki?Vesimiehenä voin vain todeta,että suomessa ollaan niin hitaita ja 30v jäljessä kehityksestä,muuta ei ole keksitty,kuin kännykkä 30v aikana ja senkin aika on ohi jo.


    • Mariaat

      Olen itse vesimies ja olen erikoinen, kaukainen, oman tien kulkija. Vesimiehestä ei saa kukaan lähellä oleva selkoa. jos ei todella halua tutustua häneen ja olla aidosti ystävä. Vesimies on salaperäinen ja vetää monia puoleen, varsinkin toista sukupuolta. Ole aito vesimiehen kanssa, älä esitä mitään, älä petä vesimiehen luottamusta. Jos haluat olla ystävä, aito, kerro tunteistasi, kyllä vesimieskin kertoo. Jos olet aito, et käännä selkääsi vesimiehelle, et saa riitaa aikaiseksi. Älä petä vesimiehen luottamusta. Kuuntele myös häntä.

      • MrJuha82outolintu

        Mun kartalla täytyy olla vesimiestä, koska oon omantienkulkija.
        Mun syntymämerkki on härkä.
        Nouseva jousimies, kuu kauris, merkurius kaksonen, mars vaaka ja venus oinas.
        Sitten kartaltani tietääkseni löytyy paljon vaakaa ja muistaakseni skorppioniakin löytyi.
        Vesimiestä en muista, että oliko sitä kartallani.

        Olen kyllä omantienkulkija, erikoinen ja humoristinen, oudon huumorin omaava mies.
        Erakko, innokas musafani ja kapinasielu.
        Älykäskin.


    • aquarius2016

      Täällä myös yksi vesimies joka tunnistaa itsensä tuosta kuvauksesta. Haluan olla vapaa monessa eri mielessä ja välillä haluan olla yksin tai on suorastaan pakkokin.

      En tykkää vanhoista tavoista missä ihmiset roikkuvat ja asioista joille ei ole kunnon perusteita muuta kuin "se nyt on aina ollut niin" tai "näin yleensä kuuluu tehdä". Pinnallisuus ja epäluotettavuus myös ärsyttävät koska niillä ei asiat mene eteenpäin vaan junnaavat paikallaan.

      Olen myös introvertti enkä jaksa joskus edes läheisteni seuraa. Pidän asioiden pohtimisesta ja lukemisesta. En tiedä miten muut ihmiset minua kuvaisivat mutta uskon että olen jo oppinut tuntemaan itseni mikä auttaa siinä että ei tarvitse yrittää muiden mieliksi tehdä asioita.

    • JTK-TAMPERE

      Kiitos"olenerilainen" kirjoituksestasi,pitää hyvin paikkansa,voin sanoa kokemuksesta ja kun vesimies keksii jonkun uuden keksinnön,niin kaikki nauraa,mutta niin vain käy,että 10 vuoden päästä joku saa saman idean ja kaikki pitää sitä ihmeenä?Olen itse hakenut säätiöiltä,ministeriöstä ym. rahoitusta 15v sitten kolmeenkin eri keksintöön,yksi hakemus oli jo 20v sitten,niin kaikki halusi piirrustukset ja prototyypin nähtäväksi?No,en tietenkään antanut ja patentteihin ei ollut varaa,mutta lupasin työpaikkoja (silloin tulevaisuudessa)200-1000 suomeen ja patenttia ei koskaan luovuteta ulkomaille ja tuotanto pysyy suomessa ja myydään ulkomaille valmiita tuotteita. Tiedätte,miten siinä kävi,meni n.15 vuotta ja nyt markkinat on maailmanlaajuiset,vuosisadan keksintö ja joku muu on nyt nero?Mutta minun lähipiiri kyllä tiesi,mikä keksintöni oli ja lähes kaikki on tullut kysymään,että saanko siitä osinkoja,en tietenkään,kun Imatran voimasäätiö,Neste,eikä teollisuusministeriö lähtenyt mukaan kauan sitten.

    • Esimerkkihavaintoja

      Kanssani asuva vesimies
      - juopottelee mielellään
      -muistelee vanhoja liikuntasuorituksiaan peruskoulussa
      -ei ole kouluttautunut,itseoppinut alallaan
      -ei halua harrastaa seksiä
      -puhuu paljon,ei haluaisi poistua millään asunnolta vaan puhua ja juopotella
      -haaveilee ja ideoi upeista asioista vaan mitään ei minkään eteen tee,toistaa samoja rutiinejaan viikottain jotka eivät johda mihinkään muutokseen
      -ei kysy muista ihmisistä mitään,tykkää selvittää ilmeitä tarkkailemalla missä mennään

      • tähtimerkit

        Oot sitten exäni kanssa alkanut seurustelemaan. :) (Paitsi että hän oli skorpioni eikä vesimies)


    • jtk--

      Aloittaja on hyvin perehtynyt vesimiehiin, kyllä tunnistin itseni siitä ja siksi kukaan ei kuuntele, mutta jälkiviisaita riittää. Kaikki puhuu vasta kymmenen vuoden päästä samoja ajatuksia ominaan, kun kukaan ei halua leimautua hulluksi ja niitä hulluja ideoita sitten käytetään 10 vuoden päästä,kuin joku olisi juuri keksinyt ne?

    • The_Age_Of_Aquarius

      Aloittajalle pisteet kotiin, tunnistin itseni monesta mainitsemastasi kohdasta.

      Olen syntynyt tasan auringon noustessa horisontista seitsemän helmikuuta, Silloin oli uusi kuu ja laskiaistiistai, en tiedä onko näillä asiolla sitten juurikaan mitään tähdellisimpää mutta eikös laskiainen ollut muinaisille suomalaisille yksi tärkeimmistä juhlapäivistä ?

      Eli tunnustaudun kyllä olevani todella erakkomainen, mikään suhde naisen kanssa ei tullut onnistumaan.
      Olen aina ollut pienestä pitäen kissaihminen ja pidän eläimistä jne hyönteisistä taikka mistä tahansa otuksesta.
      Vuosia sitten tajusin että pystyn kommunikoimaan eläimien kanssa ja kaukotelepatioimaan ystävien ja sukulaisten kesken.
      Vahvana on ollut myös ennaltatietäminen pikkupojasta saakka ja kyky on vain vahventunut iän myötä.

      Vihaan teeskentelijöitä ja selkäänpuukottajia ja kaiken maailman turhanpuhujia.

      Ulkokultaisuutta en voi sietää, lähinnä nauran moisille ihmisille mielessäni.

      Mitä uteliaisuuteen sanoisin niin tykkään tutkia niin asiaa kuin asiaa, kuten jollei tiedä menneisyydestä mitään niin ei voi päätellä tulevaisuudestaan mitään.

      Musiikin suhteen olen laajamakuinen, kaikki menee, ihan aivan kaikki genret.

      Numerohulluus iski minuun n. 20vuotta sitten ja olen ymmärtänyt ja sisäistänyt numeroiden tärkeyden ja harmonia tässä maailmassa, mikään ei tapahdu sattumalta. Voiko laskemisen hulluudella olla mitään tekemistä tuolla laskiaisella koska silloinhan laskettiin hurjasti mäkiä ja vuoria. Mene ja tiedä, ei siitä ainakaan haittaa ole ollut, ennemminkin hyötyä.

      Tunnistan myös itseni todella introvertiksi ja ikuiseksi haaveilijaksi, omaan käsittämättömät unenlahjat (monien ihmisten toteamus, varsinkin äiti jaksaa aina ihmetellä miten ihminen voi nukkua niin paljon), näen myös unia ja elounia, muistan vuosienkin takaiset elävät unet melko tarkasti.
      Kehon irtaantumiskokemuksia on muutama tullut koettua tämän mäkisen polkuni varrella.

      Mitä työn tekemiseen tulee niin työn teen aina parhaani mukaan ja autan myös ihmisiä mielelläni.

      Eli olenhan toki vesimies vuodelta 1978.

      https://www.youtube.com/watch?v=F3u4iSVpbBw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8095
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4686
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3422
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1656
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      64
      1233
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe