Onko mun penis normaali

jlzfvjldvlfzvlflj

Olen 14 vuotias 164 pitkä ja painan 58kg ja mun penis on levossa noin 10cm ja kovana 15-16cm. Karvoitusta on jo paljon. Kiitos vastauksistanne jo etukäteen

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaixalnLslxllaofk

On normaali.

• normaalia

Normaalin rajoissa, vähän keskivertoa isompikin.

• eihuolenhäivää

Aivan sopivan kokonen, ei mikään pieni! :)
      Samoin kysymykses jalkakarvoista: miehellä normaalia olla karvaiset jalat. Painos on ok suhteessa pituuteen.

• 14v

Sun kaikki mitat melkeen 14samat kuin mulla. Pidän itteeni normaalina ja sua kans tietysti. :)

• sama14v

Meni toi mun ikä 14 jotenki vahingos tonne väliin ja en voi poistaa sitä :(

• jlzfvjldvlfzvlflj

ei haittaa :)

• naisenalkum

ihan normaalin pituinen. Olen miettiny et onks oikeesti paljon semmosia tyttöjä/naisia jotka ei halua isoa varustettua miestä itse haluaisin että miehellä olis se 13-14 cm erektiossa

• osatotuutta

Onhan se. Olen 16 -vuotias poika 185cm pitkä, painan 65kg ja mulla on noin 12cm pitkä penis. En voi geeneilleni mitään joten en peniksen koosta murehdi.

• Voi kun kaikki ajatteliskin noin. "Se" kun ei todellakaan ole se miehen mitta.

• shqhqshsv

Peniksesi ei ole normaali leikkaa se irti saatana

• hoRRoR

Ookko ny ilone ku repesin ja näppis iha limukassa saatana!

• Repsxdd

Sust tulee pakosti lääkäri :DD

• rjhggh

ei todellakaan ole normaali

• Normaali34753

Itse olen 15/99, 184cm/80kg ja oma on sen 16cm joka on aivan tarpeeksi omalle tyttöystävälle. Mutta sillä koolla ei pitäisi toimivassa suhteessa olla väliä, kaikilla on sopivan kokoinen juuri sellaisena kuin se on :)

• 14wtyttövantaalt

mun kik on pikkugepardi putaa täst tarkemmin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe