Onko mun penis normaali

jlzfvjldvlfzvlflj

Olen 14 vuotias 164 pitkä ja painan 58kg ja mun penis on levossa noin 10cm ja kovana 15-16cm. Karvoitusta on jo paljon. Kiitos vastauksistanne jo etukäteen

15

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaixalnLslxllaofk

On normaali.

• normaalia

Normaalin rajoissa, vähän keskivertoa isompikin.

• eihuolenhäivää

Aivan sopivan kokonen, ei mikään pieni! :)
      Samoin kysymykses jalkakarvoista: miehellä normaalia olla karvaiset jalat. Painos on ok suhteessa pituuteen.

• 14v

Sun kaikki mitat melkeen 14samat kuin mulla. Pidän itteeni normaalina ja sua kans tietysti. :)

• sama14v

Meni toi mun ikä 14 jotenki vahingos tonne väliin ja en voi poistaa sitä :(

• jlzfvjldvlfzvlflj

ei haittaa :)

• naisenalkum

ihan normaalin pituinen. Olen miettiny et onks oikeesti paljon semmosia tyttöjä/naisia jotka ei halua isoa varustettua miestä itse haluaisin että miehellä olis se 13-14 cm erektiossa

• osatotuutta

Onhan se. Olen 16 -vuotias poika 185cm pitkä, painan 65kg ja mulla on noin 12cm pitkä penis. En voi geeneilleni mitään joten en peniksen koosta murehdi.

• Voi kun kaikki ajatteliskin noin. "Se" kun ei todellakaan ole se miehen mitta.

• shqhqshsv

Peniksesi ei ole normaali leikkaa se irti saatana

• hoRRoR

Ookko ny ilone ku repesin ja näppis iha limukassa saatana!

• Repsxdd

Sust tulee pakosti lääkäri :DD

• rjhggh

ei todellakaan ole normaali

• Normaali34753

Itse olen 15/99, 184cm/80kg ja oma on sen 16cm joka on aivan tarpeeksi omalle tyttöystävälle. Mutta sillä koolla ei pitäisi toimivassa suhteessa olla väliä, kaikilla on sopivan kokoinen juuri sellaisena kuin se on :)

• 14wtyttövantaalt

mun kik on pikkugepardi putaa täst tarkemmin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4462
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2451
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      317
      2407
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      148
      2312
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      191
      2163
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      477
      1183
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1108
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      1000
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      913
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      89
      868
    Aihe