Olen 14 vuotias 164 pitkä ja painan 58kg ja mun penis on levossa noin 10cm ja kovana 15-16cm. Karvoitusta on jo paljon. Kiitos vastauksistanne jo etukäteen
Onko mun penis normaali
15
73
Vastaukset
- kaixalnLslxllaofk
On normaali.
- normaalia
Normaalin rajoissa, vähän keskivertoa isompikin.
- eihuolenhäivää
Aivan sopivan kokonen, ei mikään pieni! :)
Samoin kysymykses jalkakarvoista: miehellä normaalia olla karvaiset jalat. Painos on ok suhteessa pituuteen. - 14v
Sun kaikki mitat melkeen 14samat kuin mulla. Pidän itteeni normaalina ja sua kans tietysti. :)
- sama14v
Meni toi mun ikä 14 jotenki vahingos tonne väliin ja en voi poistaa sitä :(
- jlzfvjldvlfzvlflj
ei haittaa :)
- naisenalkum
ihan normaalin pituinen. Olen miettiny et onks oikeesti paljon semmosia tyttöjä/naisia jotka ei halua isoa varustettua miestä itse haluaisin että miehellä olis se 13-14 cm erektiossa
- osatotuutta
Onhan se. Olen 16 -vuotias poika 185cm pitkä, painan 65kg ja mulla on noin 12cm pitkä penis. En voi geeneilleni mitään joten en peniksen koosta murehdi.
- shqhqshsv
Peniksesi ei ole normaali leikkaa se irti saatana
- hoRRoR
Ookko ny ilone ku repesin ja näppis iha limukassa saatana!
- Repsxdd
Sust tulee pakosti lääkäri :DD
- rjhggh
ei todellakaan ole normaali
- Normaali34753
Itse olen 15/99, 184cm/80kg ja oma on sen 16cm joka on aivan tarpeeksi omalle tyttöystävälle. Mutta sillä koolla ei pitäisi toimivassa suhteessa olla väliä, kaikilla on sopivan kokoinen juuri sellaisena kuin se on :)
- 14wtyttövantaalt
mun kik on pikkugepardi putaa täst tarkemmin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381