Huolestuttavaa

menoapalstalla

Eiköhän ylläpito seuraa enää ollenkaan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa_ajatellut

      aivan kamalia juttuja ilmaantuu kun sieniä sateella.

    • tämä_täältä_tähän

      ainoa huolustettutava asia on sivujen hitaus

      • Juumoria

        hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


    • OvatTurvassa

      Olen kuullut, että vankilassa pedofiilit on pohjasakkaa ja että oltavat voi olla aika kauheat tällaisia rikoksia tehneillä. Voihan olla ettei vartijatkaan aina kaikkia pahoinpitelyjä "satu näkemään".

      • tämä_täältä_tähän

        eiköhän sitä varten ole kamerat ja silloinhan se työtehtävien laiminlyönti eli siinä ovat vartijat entisiä vartijoita , mutta sinähän oletkin trolli


      • OvatTurvassa
        tämä_täältä_tähän kirjoitti:

        eiköhän sitä varten ole kamerat ja silloinhan se työtehtävien laiminlyönti eli siinä ovat vartijat entisiä vartijoita , mutta sinähän oletkin trolli

        Niin, mitenhän ne pahoinpitelyt sitten on mahdollisia... hm...Kaikkea kuulee.


      • OvatTurvassa

        Jos mietitään asiaa ihan näin kuvitteellisesti: Keneltä vaaditaan nauhoja tutkittavaksi, kun "mitään ei ole tapahtunut". Et ole mitään mistään valittanut, kukaan ei ole kiinnostunut sun asioista... "Kukaan ei ole nähnyt mitään".

        Kukaan normaali ihminen ei pidä lapsiin kohdistuvista rikoksista ja eikö ole jännää, että suurin osa ns. epänormaaleistakaan ei pidä siitä. Joskun voi käydä niinkin, ettei kellään ole kovin suurta intoa puolustaa tällaisia ihmistä. Miettisin muutamaan otteeseen sitä jos ei muista asioista omatunto kolkuttaisikaan. Kalterien sisällä on toisten armoilla. Voipa käydä niinkin, että on sellaisten ihmisten armoilla, jotka ei pidä siitä, mitä lapsille on tehty.


      • Apuaonsaatavilla

        Toivoisi kuitenkin tällaisen ihmisen havahtuvan omaan tilanteeseensa ja hakevan apua. Ymmärrystä löytyy kyllä ihmiselle, joka haluaa apua itselleen.


      • ehhehhehee
        OvatTurvassa kirjoitti:

        Jos mietitään asiaa ihan näin kuvitteellisesti: Keneltä vaaditaan nauhoja tutkittavaksi, kun "mitään ei ole tapahtunut". Et ole mitään mistään valittanut, kukaan ei ole kiinnostunut sun asioista... "Kukaan ei ole nähnyt mitään".

        Kukaan normaali ihminen ei pidä lapsiin kohdistuvista rikoksista ja eikö ole jännää, että suurin osa ns. epänormaaleistakaan ei pidä siitä. Joskun voi käydä niinkin, ettei kellään ole kovin suurta intoa puolustaa tällaisia ihmistä. Miettisin muutamaan otteeseen sitä jos ei muista asioista omatunto kolkuttaisikaan. Kalterien sisällä on toisten armoilla. Voipa käydä niinkin, että on sellaisten ihmisten armoilla, jotka ei pidä siitä, mitä lapsille on tehty.

        Tollasille pedofiileille vankilassa muut vangit työntää "pedon" persiiseen katuharjasta lähtien kaikkea saadakseen pedolle saman fiiliksen kuin pahoinpitelemälleen lapselle. Ja sama toistunee joka yö, eikä kukaan "näe" mitään ;D.

        Se on hinoa, että oikeus toteutuu edes siel kaltereiden sisäpuolella ;D


    • Yksinkertaisesti

      EI! Minkähän moisessa yhteisössä tuo paskan nakkoja asustaa?

      • sairaslapsuushänellä

        Tollanen pedofiili kuin joka tänne palstalle on pesiytynyt on varmasti saanut lapsena kaltoinkohtelua, pudotettu päälleen, heitetty seinään, tai saanut itse kokea pedofiilin käsittelyn.

        Mutta siitä huolimatta sitä ei tarvitse sääliä, vankilaan vaan muiden vankien rankaisemaksi.


    • voikunkaikkiosais

      ignooratkaa , niin jää huutelijalta nautinto saamatta ja alkaa kiukuttamaan, yrittää kovemmin ja kaivaa kuoppansa syvemmäksi vaan

    • eineseuraa

      Kuin niitä juttuja, joista ne itse hyötyy. Ei ne välitä, kuin siinä tapauksessa, että ne itse siitä hyötyy.
      Ilmoita suoraan menemällä poliisin sivulle ja laittamalla tiedot tuosta.
      Jos joku tänne laittaa linkin poliisin sivusta, mihin linkata, sekin voi olla feikki. Tarkista

      Oon huono koneen kanssa ja joku varmaan osaa paremmin linkata poliisille nää jutut täältä ja noista pedojutuista.

    • ihmetysonsuuri

      Todella sairaita ja kuvottavia juttuja. Aivan käsittämätöntä mitä saastaa tänne annetaan kirjoittaa. Joko tällä palstalla ei ole mitään valvontaa tai annetaan pelkästään ymmärtää että ei muka ole.

      • eivätvälitä

        Ylläpitoa ei häiritse pedofiilin jutut. Siksi saa tuo sairas riehua täällä.


    • Ritari-Ässä

      vai olikose nyt Tuttiritari, mutta joka tapauksessa:


      [...Nettivinkki

      Tällä lomakkeella voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16.

      Kun tarvitset kiireellistä poliisin apua, soita hätänumeroon 112.

      Tämän järjestelmän kautta ei oteta vastaan rikosilmoituksia. Käytä siinä tapauksessa sähköistä rikosilmoitusta...]

      https://www.poliisi.fi/nettivinkki

      Ollos hyvä.

    • Mekaikki

      Käytetään tuota ilmianna linkkiä ylläpidolle myös.

      • eihuvitakäyttää

        ilmianna linkkiä. En halua sp osoitettani laittaa heille hmm...jostain syystä, vaikka stalkkereitahan ne kuitenkin on luonteeltaan ja onkivat kaiken, jos vain haluavat.


      • samatäälllä
        eihuvitakäyttää kirjoitti:

        ilmianna linkkiä. En halua sp osoitettani laittaa heille hmm...jostain syystä, vaikka stalkkereitahan ne kuitenkin on luonteeltaan ja onkivat kaiken, jos vain haluavat.

        samasta syystä en minäkään.


      • olisikonäin
        samatäälllä kirjoitti:

        samasta syystä en minäkään.

        Olen päätellyt että nuo hirvittävät jutut pääsee läpi/annetaan olla täällä juuri sitä varten että ongittaisiin tänne kirjoittavien henkilöllisyyksiä. Sairas tapa silti. Onko onkija yp vai itse viranomaiset? Toivottavasti kauhukirjoittajat selviää. Normaalit ikävöijät saisi jäädä rauhaan.


      • Suosittelen_
        olisikonäin kirjoitti:

        Olen päätellyt että nuo hirvittävät jutut pääsee läpi/annetaan olla täällä juuri sitä varten että ongittaisiin tänne kirjoittavien henkilöllisyyksiä. Sairas tapa silti. Onko onkija yp vai itse viranomaiset? Toivottavasti kauhukirjoittajat selviää. Normaalit ikävöijät saisi jäädä rauhaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=QQBttKoetqo


    • pkkvjv

      Samaa mieltä ap:n kanssa. Jotkut viestit voisi minun mielestä tutkia tarkemmin.

    • Dllddldlldldld

      Sdlskskslsldlkd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe