tietääkö kukaan saako tuohon samsungin uuteen xcover 550 (näppäinversio) puhelimeen ladattua whatsappia? ja millainen puhelin muuten on?
samsung xcover 550
13
699
Vastaukset
- eisaaei
Ei. Älypuhelimet ovat sitävarten.
- Käytössäkyseinenpuhelin
Ei saa mutta hyvä on puhelin.
- eioleeihyvä
Ei oikein ole hyvä puhelin muutenkaan.
- Ettämitä
Missä mielessä ei ole hyvä puhelin? Jos puhelimen perustoiminnot ovat puhelut ja tekstaaminen, se on aivan erinomainen puhelin. Kestävä ja akku aivan mahdottomn kestävä. Ei mene rikki millään. Kellonajan tarkistaminen sujuu nopeasti.
Siksipä minulla on sekä xcover että hyvä älypuhelin.
Lenkkitossuilla luontoon ja pukukengillä sitten toisenlaisiin tilaisuuksiin. - joillakin1
Ettämitä kirjoitti:
Missä mielessä ei ole hyvä puhelin? Jos puhelimen perustoiminnot ovat puhelut ja tekstaaminen, se on aivan erinomainen puhelin. Kestävä ja akku aivan mahdottomn kestävä. Ei mene rikki millään. Kellonajan tarkistaminen sujuu nopeasti.
Lenkkitossuilla luontoon ja pukukengillä sitten toisenlaisiin tilaisuuksiin.Puheongelmia on ollut.
- buzz1
joillakin1 kirjoitti:
Puheongelmia on ollut.
Osta siis One Plus!!!!!
- EmmiP
Ettämitä kirjoitti:
Lenkkitossuilla luontoon ja pukukengillä sitten toisenlaisiin tilaisuuksiin.Joo puhelin kyllä kestää ja taskulamppu on tosi kirkas, mutta ongelmia on ollut jos mitä. Vastapuolen ääni särisee, taskulampun saa päälle vaikka näppäimet ois lukossa, pari kertaa puhelin on sotkenut soittajien/ tekstareissa nimiä ja numeroita. Suurin ongelma mulla ollut, että puhuessa puhelu katkeilee. Ei johdu kentästä. Tapahtuu n. 10 min välein ja ennen katkeamista kuuluu outoa avaruusääntä. Gigantissa antoivat ohjeeksi katsoa saako samsung kies:stä ladattua jonkun korjauspäivityksen, mutta en oo ainakaan vielä löytänyt sellaista... Tosi ärsyttävä vika/ ominaisuus! Jos ei tule kuntoon niin ostan kyllä jonkun perus nokialaisen.
Viestin kirjoituksessa monia epäkäytännöllisyyksiä. Tekstareissa kun tallentaa omia sanoja sanakirjaan, ne eivät jää muistiin vaan pitää tavata joka kerta erikseen. Tekstatessa puhelin ei ota usein vastaan monesti sanan ekan kirjaimen painallusta, joten kirjoittaminen on rasittavaa peruuttamista. Jos kirjoittaa yhdenkin numeron, puhelin jatkaa automaattisesti numeroilla ja taas pitää pyyhkiä pois jos haluaa muuta... Monia epäkäytännöllisyyksiä siis, joita ei ole nokialaisissa.
P.S. Alussa kuulokeliitäntä oli niin tiukka, että kuuloke piti suorastaan survoa, jotta sen sai pohjaan asti. - PKKKK
Xcover 550 on ihan paska! Sitä ei myydä Koreassa, vaan esim täällä, missä puhelimet ovat ylihintaisia, niin tuollainen tekele menee kaupaksi. Sain työpuhelimeksi ja viikon käytön jälkeen lensi työpöydän laatikon pohjalle ja otin takaisin käyttööön Lumian!
- 654321
Sain juuri kyseisen puhelimen työkäyttöön. Vastapuolen ääni särisee inhottavasti vaikka olen volumen laittanut minimiin (pahiten särisee puhelun odotustuuttaukset). Onkohan tyyppivika kun näyttää muillakin olleen vastaavaa. Muutamat kertoneet ettei huollossa korjata vaan todetaan normaaliksi, eli kannattaako edes lähettää huoltoon?
Muuten ok puhelin, ehkä vähän ison kokoinen (ja valikot vähän erilaiset kuin nokialaisissa - nämä oppii kyllä aika nopeasti). Wifi voisi kyllä kanssa olla kun ei työliittymässä ole mobiilidataa. - Juzzix
Näin paskaa puhelinta ei ole mulla ollut koskaan. Älä osta.
- muaonpetetty
Ei voi kyllä kehua .Numeroita ei saanu siirrettyä nokialaisesta bluutuutilla tähän ku yksitelleen... ja sitten se näyttää soittajan nimen väärin.Eikä nimet mene muistissa aakkosjäjestykseen,jos ei ole sim kortilla.Ja valikot outoja käyttää vrt. nokia.Älkää ostako!! Omani voin kyllä myydä pois,onhan tuo ollu jo kuukauden.
- pullo
ei saa
- paskantekivät
paskapuhelin,niinku melkein kaikki vesi ja pölytiiviit älyluurit,millin huonossa asennos puhues vastapuoli eikuule mitään,etkä välil itekkään ja kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275