Machulda kärppiin

..............................

Vladimir Machulda kärppiin. Asian vahvistaa oulun kärppien toimitusjohtaja Juha Junno 12.12 su ennen lukko - kärpät peliä käytävässä lehdistötilaisuudessa. Tuo idän sputnikki saapuu joukkueeseemme joulutauon jälkeen.

10

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyppi

      Machuldako korvaamaan Nylander..? Eikö parempia tarjolla? Varmasti olisi. Noh, toivotaan että jos Machulda tosiaan tulee Kärppiin niin on myös jotain hyötyä.. Tietoa miten kiekkoillut Venäjällä?

      Mitenkähän Peter Ton.. Häntä myös huhuttu..

    • KATSELIJA!!

      mikä on kärppien pelissä vikana kun kokoajan pitää ostaa uutta kalustoa?? eiköhä oma vakio runko toimisi paremmin??? mielestäni jokereilla on hyvä ote liigaan heillä on alusta alkaen tähdätty kevään ratkaisu peleihin! hyvin sisään ajettu vakio jengi alusta lähtien hiljaa hyvää tulee!!!

      • Ilmeisesti vikaa on löytynyt Jokereidenkin pelistä, kun sinnekin on uusia pelaajia hankittu. Brian Campbell ja Ossi Väänänen ovat tulleet Jokereihin kesken kauden. Lisäksi on huhuiltu ainakin Teemu Selännettä.


      • kärpänen katossa
        rosewater kirjoitti:

        Ilmeisesti vikaa on löytynyt Jokereidenkin pelistä, kun sinnekin on uusia pelaajia hankittu. Brian Campbell ja Ossi Väänänen ovat tulleet Jokereihin kesken kauden. Lisäksi on huhuiltu ainakin Teemu Selännettä.

        kävi nhl:ssä miten vain teemu tuleejokereihin kevääksi ..


    • kiekkotietäjä

      Nyt, kun näyttää siltä, että NHL-kausi alkaisikin pian, Brad Smyth olisi mitä mainioin vahvistus. Ellei häntä nyt sitten kutsuta ylös. Toki Machuldakin kelpaisi, hän on kenties kovempi pistemaakari, mutta Smyth on mielestäni viihdyttävämpi pelaaja.

      • joo

        se olisi parempi vaihto ehto mahulda on hyvä ja smyth ei voi muuta sanoo


      • minä

        smyth tulee kärppiin se sanoi mulle eilen


    • kärppäfani!!

      joo machulda vaan kärppiin.. viime vuonna machulda oli aivan huipulla!!!

      • kärppäfani!!

        niin tulleeko se machulda kärppiin?? vai onko tuo pöty puhetta??!! ;)


      • #33
        kärppäfani!! kirjoitti:

        niin tulleeko se machulda kärppiin?? vai onko tuo pöty puhetta??!! ;)

        Jos kärpät hankkii vielä hyökkääjän niin kyllä se on nhl-pelaaja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe