Kyselkää 14v pojalta.

Kyselkää

Eli siis kyselkää mitä vaan vastaan kaikkiin totta.

36

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late22

      Onko tyttötstävää?
      Oletko neitsyt?

    • tekijä1

      ei oo enää tyttöystävää. ja olen neityt

    • YXSetämies

      Oletko Runar 54v?

      • jkgjyjlfj.f

        ???


    • gossipgirllover

      kiinnostutko helpommin vähän bad ass tytöistä vai onko sellanen perus kiltti mukavampi? entä onko väliä pukeutuuko tyttö merkkivaatteisiin tai muuten classysti vai kelpaako ihan perus vaatteisiin pukeutuva yhtä lailla (en siis tarkoita että pitäisi mitään verkkareita)

      • fghfggtufylgtugtuiö

        kiinostun enemmä bad ass tytöistä ja ei oo väliä pukeutuuko merkkivaatteisiin kunhan vaatteet on hienot ja ne sopii sille.


    • freeballerboy

      Ootko ollu esim. koulussa tai jossain yleisillä paikoilla niin ettei oo ollenkaan alkkareita farkkujen tai muiden housujen alla?

      • Fjgjvjv

        :) oon ollu aika monestikki. Esim jos on unohtunu rannalla uikkarit ni oon uinu boksereilla ja sit menny kotiin bokserit kädessä:)


      • Jlhlkhhvököhk

        Oon ollu aika monesti. ;) esim jos on rannalla ja on jääny uikkarit kotiin ni uin boksereilla ja sit meen kotiin bokserit kädessä :)


      • freeballerboy
        Jlhlkhhvököhk kirjoitti:

        Oon ollu aika monesti. ;) esim jos on rannalla ja on jääny uikkarit kotiin ni uin boksereilla ja sit meen kotiin bokserit kädessä :)

        Entä ootko koulussa ollu farkuissa ilman alkkareita?


      • hydhyidyidy
        freeballerboy kirjoitti:

        Entä ootko koulussa ollu farkuissa ilman alkkareita?

        en ainakaa muista. ois kyl vähä pelottavaa :) jos vaikka stondais ku puhuu opelle ;) tai just sillo pojat rupee vetää kaikilta housut pois ja sit mulla ei ois boksereit ni vähä varmaa hävettäis ku koko koulu näkee :D XD


      • freeballerboy

        Käytitkö talvella lautailu/toppahousuja ja jos niin jätitkö koskaan alkkarit veke niiden alta?


      • Kutfkuftjgfkkgjx
        freeballerboy kirjoitti:

        Käytitkö talvella lautailu/toppahousuja ja jos niin jätitkö koskaan alkkarit veke niiden alta?

        En;)


    • Puhuuko pojat usein tytöistä? (muuten kuin kaksmielisesti)

      • Vastaan_ton_puolesta

        Kyllä mut silloin niiden joidenki kusipäisyydestä


      • Kgjkghfggj

        Kiitos et vastasit mun puolesta. Mut mun mielestä ei kaikki puhu ku ne ei uskalla. Ja kaikki ei oo sen verran kehittyneitä että niitä kiinostais tytöt tai vaikka perseet ja tissit ;)


      • XD...


    • isohomoisohomoisohomo

      oletko homo?

      • ftugftgf

        en todellakaan


      • vittoich

        Mitä vittua sä et oo tekijä eli sulta ei oo kysytty vaan mä oon tekijä


    • Osjdodbosbkf

      Kuinka pitkä penis sul on ?:D XD

      • Rjtnyffkzyyfkfkzy

        Just äskö muute runkkasin :) levossa 10cm ja stondiksessa 15-16cm


      • g87f5

        Onko sulla iso muihi luokkalaisii verraten esim uimahallin saunas?


      • Myfjkjgfjmgcmjcg
        g87f5 kirjoitti:

        Onko sulla iso muihi luokkalaisii verraten esim uimahallin saunas?

        Eli siis mä oon se tekijä sitten. Ja no kyl mul on niinku meijän luokan isoin tai toisiks isoin


      • Oihougfoutf

        Saunassa näkee


    • tottanoin

      Siis vastaat kaikkeen totta? Eli jos kysyisin vaikkapa montako sormea sinulla on, niin vastaat siihenkin, että totta.

      • Jsfghndfhgdnnhdg

        Kyllä


    • 14vtyttö

      Onko sulla ig:tä voisin alkaa seuraava sua oon 14v :) ja jos On niin saanko sun ig nimen? ;)

      • Uiggiucicug

        Vittu nä huijarit pilaa kaiken t. Tekijä


    • Rekisteröi nimimerkki, niin ei huijarit sotke.

    • v7850mfg

      Mihin uskontokuntaan kuulut?
      Mitä harrastat?

      • Jgesd

        Olen kristitty ortodoksi ja harrastan judo


    • 25252525

      Killo kullis alko kasvaa? Koska ekan kerra runkkasit? Monetko pitkät kalsarit omistat?

      • Kerrokaikki

        Kerro 1. Kuinka usein runkkaat, 2. Erikoisin runkkupaikkasi, 3. Onko sulla jo seksikokemuksia ja millaisia, 4. Musiikkimakusi, 5. Pituus ja painosi. Peniksesi pituus ja paksuus velttona ja seisokissa. Esinahka velttona päällä vai takana. 6. Tumma vai vaalea, 7. Missä sulla on karvoja a) käsissä, b) jaloissa, c) rinnassa, d) perseessä, e) kainoloissa. Koska tuli ja missä järjestyksessä. Mihin viimeisenä. 8. Onko sulla vaki tyttö- vai poikaystävää. 9. Hetero,bi vai homo.


    • Badassgirl

      Jos haluut tuu kikkaa:crazy.mofoXx
      Oon 14v tyttö, mul on aika omaperänen tyyli,saatan näyttää vähän pojalta,en oo kovin kiltti ihmisii kohtaa ja esim koulu ei suju hyvin koska lintsaan yms...mut kummiskii haluisin tutustuu suhu:)

    • Aikhassu

      Älkää kyselkö! Tää äijä valehtelee! Sano et vastaa kaikkeen "totta" mut ei vastaa xD

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe