Hei, olen 14 v poika ja 1kk päästä täytän 15 ja saisin mopon ja kortin mutta haluaisin ja saan kevarin koska en saa molempia niin vanhemmat suosittelee mopoa joten kumpi teidän mielestä kannattaisi hankkia?
mopo vai kevari
3
120
Vastaukset
- Suoraankevari
Mulla on samanikäinen poika joka täyttää syksyllä 15v.
Poika saa aloittaa keväällä ajoharjoittelun minun kanssani kevarilla, joten jää mopovaihe kokonaan pois. Ei poika mopoa halunnut, koska vasta kevarilla pääsee mökiltä halutessaan kätevästi kotiin ( noin 60 km päässä) - SuklaaneekeriRobinson
Eivittu mun kooo tee äm meneee 188050504849 km/h 1\1 sasssi ygs seppo veti sillä aineki 300 km/huoraa ku se painaa tuhat kiloo vähemmän löaölalalalöalö. ja jääpiikit ja 4-tahti öljy kastahti berseen sissääänn ksdjksdakjasjdjsa yamahahat on bashoja ja husq1 on ruotsi en suvaitsevainen 1kw ihmememememem
- Joigi4932
Kevari, vaikka se 1 vuosi on koko ootella että pääse ajaa, mutta on se sen arvosta.
pääset paljon helpommin paikkoihin eikä ole tien tukkeena.
ja onhan varmaan nyt kevarilla kivempi ajaa sinne saakka kun saa autokortin jos meinaa tai sitten korottaa A2 korttiin, kun taas päristelit jolloin mopolla hitaalla mopolla vuosia ja jos virittää saa aina jännittää milloin poliisit pysäyttää ja kortti lähtee. kevarilla sen sijaan saa painella motarilla 120 lasissa laillisesti.
on se paljon kivempaa ajaa kun tehoa ja vauhtia alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612297Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151072
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13922Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752