kamera epäonnistui samsung

aadaemiliaaa

Puhelimeni on s4mini. Puhelimeen tulee aina kun menee kameraan "kamera epäonnistui" sammutettu monta kertaa, samoin otettu akkukin irti. Miten saisi korjattua koti konstein :-)?

24

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvvilaatiqqo

      Osaako joku auttaa? Minulla sama ongelma.

    • Hfjfjfjfjfj

      Asetukset - Sovellukset - Etsi kamera ja tyhjennä sen tiedot.

      Jos ei auta niin seuraavaksi tehdasasetusten palautus

      • Ennen palautusta kannattaa luoda Samsung-tili ja varmuuskopioina puhelin sinne. Näin mm. viestit säilyvät.


      • Mitäänjärkeäeiole
        okaro kirjoitti:

        Ennen palautusta kannattaa luoda Samsung-tili ja varmuuskopioina puhelin sinne. Näin mm. viestit säilyvät.

        Ei kannata luoda turhia tilejä..


      • turhattilitpois

      • Tuossa oli "mm." Tuo kopioi vain viestit. Samsungin tilillä voi varmistaa muutkin tiedot.


      • turhattilitpois
        okaro kirjoitti:

        Tuossa oli "mm." Tuo kopioi vain viestit. Samsungin tilillä voi varmistaa muutkin tiedot.

        Muut tiedot varmistuu Google tilin kautta. Ei ole tähän päivään mennessä tullut tarvetta Samsung tilin käyttöön.


      • turhattilitpois kirjoitti:

        Muut tiedot varmistuu Google tilin kautta. Ei ole tähän päivään mennessä tullut tarvetta Samsung tilin käyttöön.

        Lokit ja taustakuva varmistetaan Samsung-tilille, ei Google-tilille. Toki jokainen päättää, miten tärkeänä noita pitää. Kannattaa myös miettiä, onko jotain sovelluspohjaista dataa, kuvakaappauksia ym. Minulla kuvakaappaukset menee suoraan dropboxiin, joten ne on turvassa.


      • turhiamolemmat
        okaro kirjoitti:

        Lokit ja taustakuva varmistetaan Samsung-tilille, ei Google-tilille. Toki jokainen päättää, miten tärkeänä noita pitää. Kannattaa myös miettiä, onko jotain sovelluspohjaista dataa, kuvakaappauksia ym. Minulla kuvakaappaukset menee suoraan dropboxiin, joten ne on turvassa.

        Niitä ei tarvitse varmistaa.


      • aksamppa
        okaro kirjoitti:

        Lokit ja taustakuva varmistetaan Samsung-tilille, ei Google-tilille. Toki jokainen päättää, miten tärkeänä noita pitää. Kannattaa myös miettiä, onko jotain sovelluspohjaista dataa, kuvakaappauksia ym. Minulla kuvakaappaukset menee suoraan dropboxiin, joten ne on turvassa.

        Selvä. Mä suosin onedrivea on suomenkielinen tai google kuvat mikä pitäis olla tosi hyvä. Siis ainakin kuvat/kaappaus. Onedriven hyöty vielä toimii kaikilla laitteilla. Ehkä googlen varmiuskopiointi hyvä.


      • toimiihyvinjanopeasti
        aksamppa kirjoitti:

        Selvä. Mä suosin onedrivea on suomenkielinen tai google kuvat mikä pitäis olla tosi hyvä. Siis ainakin kuvat/kaappaus. Onedriven hyöty vielä toimii kaikilla laitteilla. Ehkä googlen varmiuskopiointi hyvä.

        OneDrive on hyvä palvelu kuvien ja videoiden varmuuskopioimiseen pilveen.


      • turhiamolemmat kirjoitti:

        Niitä ei tarvitse varmistaa.

        Jokainen päättää itse, mitä varmistaa.


      • turhia
        okaro kirjoitti:

        Jokainen päättää itse, mitä varmistaa.

        Toki mutta kyseiset jutut on täysin turhia. Turhaa ei pidä varmuuskopioida.


      • turhia kirjoitti:

        Toki mutta kyseiset jutut on täysin turhia. Turhaa ei pidä varmuuskopioida.

        Samalla logiikalla myös viestit on turhia, kun ne on kerran luettu.


      • kovalevypursuaa
        okaro kirjoitti:

        Samalla logiikalla myös viestit on turhia, kun ne on kerran luettu.

        Niin ne onkin. Ennen tuli varmuuskopioitua viestit mutta nykyään ei enää koska tuskin luen 5-vuoden päästä tämänvuoden helmikuun viestejä. Toki kuvat voi ottaa talteen MMS viesteistä jos ne on sellaisia, joilla on tunnearvo. Lisäksi viestittely on jäänyt vähälle koska suurin osa tuttavista käyttää pikaviesti sovelluksia kuten Hangouts, Whatsapp.

        Sama homma lokitiedoissa. Tuskin katson 5-vuoden päästä kelle tuli soitettua vuoden 2015 kesäkuussa kello 12:30 jne..

        Niin ja voisihan sitä varmuuskopioida selaimen historiatiedot.. Jos vaikka sattuisi tarvitsemaan 5-vuoden päästä tämänpäivän historiatietoja.


      • kovalevypursuaa
        kovalevypursuaa kirjoitti:

        Niin ne onkin. Ennen tuli varmuuskopioitua viestit mutta nykyään ei enää koska tuskin luen 5-vuoden päästä tämänvuoden helmikuun viestejä. Toki kuvat voi ottaa talteen MMS viesteistä jos ne on sellaisia, joilla on tunnearvo. Lisäksi viestittely on jäänyt vähälle koska suurin osa tuttavista käyttää pikaviesti sovelluksia kuten Hangouts, Whatsapp.

        Sama homma lokitiedoissa. Tuskin katson 5-vuoden päästä kelle tuli soitettua vuoden 2015 kesäkuussa kello 12:30 jne..

        Niin ja voisihan sitä varmuuskopioida selaimen historiatiedot.. Jos vaikka sattuisi tarvitsemaan 5-vuoden päästä tämänpäivän historiatietoja.

        Varmuuskopioinnissa kannattaa aina käyttää järkeä eli istua alas ja miettiä, tarvitsenko todella tätä tietoa/tiedostoa vielä 5-vuoden päästä? Vaikka kovalevytila on nykyään halpaa ei se tarkoita sitä että levy pitäisi täyttää täyteen turhilla tiedostoilla. Eihän kotiakaan täytetä turhilla kapineilla/esineillä vaikka tilaa olisikin vaikka kuinka paljon.


      • kovalevypursuaa kirjoitti:

        Niin ne onkin. Ennen tuli varmuuskopioitua viestit mutta nykyään ei enää koska tuskin luen 5-vuoden päästä tämänvuoden helmikuun viestejä. Toki kuvat voi ottaa talteen MMS viesteistä jos ne on sellaisia, joilla on tunnearvo. Lisäksi viestittely on jäänyt vähälle koska suurin osa tuttavista käyttää pikaviesti sovelluksia kuten Hangouts, Whatsapp.

        Sama homma lokitiedoissa. Tuskin katson 5-vuoden päästä kelle tuli soitettua vuoden 2015 kesäkuussa kello 12:30 jne..

        Niin ja voisihan sitä varmuuskopioida selaimen historiatiedot.. Jos vaikka sattuisi tarvitsemaan 5-vuoden päästä tämänpäivän historiatietoja.

        Eihän tässä kyse ole vuosia vanhoista viesteistä. Kyse vain on siitä, etten näe miksi puhelimen resetoinnin pitäisi olla mikään katkos viesteissä tai muissakaan. Siinä voi mennä joku tarpeellinen viikon vanha viesti. Välttämättä ei ennalta muista, mikä onkaan tarpeellinen.


      • vuosienvanhoista
        okaro kirjoitti:

        Eihän tässä kyse ole vuosia vanhoista viesteistä. Kyse vain on siitä, etten näe miksi puhelimen resetoinnin pitäisi olla mikään katkos viesteissä tai muissakaan. Siinä voi mennä joku tarpeellinen viikon vanha viesti. Välttämättä ei ennalta muista, mikä onkaan tarpeellinen.

        Oli kyse juurikin tästä.


    • päivystävä_pelle

      Mitä se vapunen/kannyman täällä jankkaa, kyllä sinut tunnistaa.

      • eioleei1

        Ei häntä täällä enää ole:)


      • samahenkilö
        eioleei1 kirjoitti:

        Ei häntä täällä enää ole:)

        Olethan tuota, etkö itse älyä?


      • eioleei
        samahenkilö kirjoitti:

        Olethan tuota, etkö itse älyä?

        Ei ole ei:):)


    • bugsone

      sama ongelma.kamera epäinnistui. galaxy s neba.ei täällä paljoa vinkkiä saa.jutut lähti pojilla lievästi sivuraiteelle.Jengi kysyy jeesii kameraongelmaan.EI mihin saa viestit laitettua talteen.Nii!Onko jitain vastausta?Että missä tässä on kyse?Toivon vasyausta ihmiseltä,kuka on nähnyt ja korjannut/korjauttanut tämän kyseisen "vian" JOS kyse on edes viasta.Mut vastatkaa joku ketä piipttu!! tietää asiasta..Tumpelot shut the F up!

      • Heh_heh_heh

        Kokeilitko tehdasasetuksiin palauttamista? Tuskin johtuu päivityksistäkään, s4 ei ole saanut päivityksiä enää vuosiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe