...Se, että kalat haluavat tietää toisen ihmisen luotettavuuden ennenkuin lähtevät "liikkeelle". Miksei kalaihmisiltä voi odottaa vastinetta tai ymmärrystä toista ihmistä kohtaan? Täytyykö aina vaan antaa itsestään ja repiä itseään auki loputtomiin ilman toisen vastausta?
Ihana kalamies kertoi haluavansa avoimuutta ja luotettavutta. Kertoi, että mitä enemmän jaksat kertoa ajatuksistasi ja joustaa, sen enemmän luotan sinuun. Ok, jaksan jutella itsestäni ja toimia olosuhteiden mukaan, mutta haluaisin myös jotakin varmuutta vastineeksi minäkin. Kalat radan intuivisin merkki,herkkä ja ihana, syvällinen. Miksei niitä taitoja sitten haluta käyttää?
Olen saanut kalaltani hellyyttä ja huomioimista fyysisesti, antanut sitä mielestäni takaisinkin. Vaadin myös ajatusten jakamista!!! Onko se väärin ?? Eitajuu...
Kumma
juttu..
1
450
Vastaukset
Olen itse kalatnainen ja voin sanoa että parasta on ettet koita ymmärtää meitä ollenkaan, vaikka kuinka tahtoisitkin, olemme haaveilijoita, saatamme ykskaks vajota unelmiin ja herätä ykskaks siitä. Tavallaan emme uskalla luottaa mutta silti koitamme saada yhteyden toisiin ihmisiin, vaikka olemmekin arkoja, jotkut näyttää sen, jotkut taas ei. Ei siinä nyt kummempaa ole kuitenkaan. Olen kolmannessa sukupolvessa jo kalat jotenka voisin sanoa sen kokemukseni perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?935310- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113110- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211890