...Se, että kalat haluavat tietää toisen ihmisen luotettavuuden ennenkuin lähtevät "liikkeelle". Miksei kalaihmisiltä voi odottaa vastinetta tai ymmärrystä toista ihmistä kohtaan? Täytyykö aina vaan antaa itsestään ja repiä itseään auki loputtomiin ilman toisen vastausta?
Ihana kalamies kertoi haluavansa avoimuutta ja luotettavutta. Kertoi, että mitä enemmän jaksat kertoa ajatuksistasi ja joustaa, sen enemmän luotan sinuun. Ok, jaksan jutella itsestäni ja toimia olosuhteiden mukaan, mutta haluaisin myös jotakin varmuutta vastineeksi minäkin. Kalat radan intuivisin merkki,herkkä ja ihana, syvällinen. Miksei niitä taitoja sitten haluta käyttää?
Olen saanut kalaltani hellyyttä ja huomioimista fyysisesti, antanut sitä mielestäni takaisinkin. Vaadin myös ajatusten jakamista!!! Onko se väärin ?? Eitajuu...
Kumma
juttu..
1
477
Vastaukset
Olen itse kalatnainen ja voin sanoa että parasta on ettet koita ymmärtää meitä ollenkaan, vaikka kuinka tahtoisitkin, olemme haaveilijoita, saatamme ykskaks vajota unelmiin ja herätä ykskaks siitä. Tavallaan emme uskalla luottaa mutta silti koitamme saada yhteyden toisiin ihmisiin, vaikka olemmekin arkoja, jotkut näyttää sen, jotkut taas ei. Ei siinä nyt kummempaa ole kuitenkaan. Olen kolmannessa sukupolvessa jo kalat jotenka voisin sanoa sen kokemukseni perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584