Ruotsin "Aftonbladet" raportoi tänään (3.6.2015) tapauksesta, jossa 2014 vuosimallin Passatin perään oli ajettu. Auton pitkällä kuljettajalla niskatuki oli säädetty, kuten pitääkin, yläasentoon. Kolarissa niskatuen kiinnitys penkkiin oli hajonnut ja niskatuki irronnut. Toimittaja, Robert Collin kuuluttaakin: "Volkswagen, återkalla alla bilar med stolen". Mahtaa kuitenkin olla "yksittäistapaus"?
Vaaralliset niskatuet
Tekniikan_taso
1
77
Vastaukset
- pasaatituuli
Sama toimittaja joka vieläkin elvistelee sillä, että sai "pikkumersun" kaatumaan. Ja latoo samaan artikkeliin kaikki mahdolliset tylytykset, kuten mm. jakoketjuongelmat ja erään kaasuauton mossahduksen (joka johtui siitä ettei autoa ollut huollettu asianmukaisesti). Vaatii jopa Euro Ncap-testiviranomaisia muuttamaan testausmenetelmiään. Kova sensaationhaku hemmolla ainakin on, mutta on melskaamiseen ehkä jotain perusteitakin. Seuraamme tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789