satanisti vai kristitty

Azagrimmer-faust

Miksi hurahtaa kristityksi.kristityt toitottaa samaa virttä että pian on maailma tuhoutuva,kaikista huvittavinta on että legenda jeesus on tuleva alas taivaalta.ei voi ihminen kuin elää tämän elämän.miksi tuhlata aikaa niihin uskovien asoihin joita he saarnaavat vähän väkipakoin.satanisti(t) itse en tuputa kenellekkään asioita jos toinen ei halua tietää asioista.joten elä elämäsi niinkuin parhaaksi näet.miksi tressata mieltä uskon asioilla.oon itse ollu uskon asioiden parissa mut mieleni ei tehnyt jäädä sille tielle.näen parhaaksi olla siinä vakaumuksen tiellä jota elän.vaikka mua yritetään pelastaa mut miksi pelastaa kun pelastan itse itseni kristittyjen vainoilta koko ajan he hengittävät niskaan että tee parannus ja seuraa häntä joka alas tule.miksi te kristityt pelkäätte tätä elämän muotoa.siksi varmaan nousette kapinaan meitä satanisteja kohtaan ja me teitä kohtaan.on varmaan teistä hauska kuulla tämä moni kristitty luopuu uskostansa uskoon tulon jälkeen onko usko sitte niin heikko vai väärä usko.älkää saastuttakko mieltänne uskon asioilla sieltä on vaikea palata takas tähän yhteisöön tarkoitan jos mieli turmeltuu sitä on vaikea korjata kaikenmoisilta uskon sokaisemilta asioilta

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risto-reipas

      Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon valita ,Jeesuksen kautta Häneen uskoen on mullakin elämä,pääsen Taivaaseen kun riipun hänessä ja tahdon seurata Häntä.Ei ketään viedä väkisin taivaaseen,olin itsekin satanisti vihasin uskovia olin täynnä pahaa.Kaikki idän uskontojen sekasotku myös mukana elämässä ja pimeyteen mentiin ja lujaa.Sain kuulla sanoman Kristuksesta joka välittää ,antaa anteeksi syntejä,vie iankaikkiseen elämään.Sanoin Herralle tahtoo tulla Jeesuksen omaksi.Sisäinen rauha,elo Jeesuksen kanssa on todellista ja kestävää.Jeesuksen veri sovinto työ kantaa iankaikkisuuteen saakka.En ole ollut mikään menestys teologi ,3 poikaa on jo omillaan .Karikkoinen tie ollut en kovin hengellinenkään ,mutta riippunut Jeesuksessa eikä hän ole heivannut pihalle.

      • Anonyymi

        Kuulostaa enemmänkin valheen kautta puhuvan näennäiskristityn saarnalta. Tuo juttu on niin kaavamaista, että ei sitä usko kun idiootti.
        "Minäkin olin ennen satanisti ja mukana oli sitä ja tätä.." yms. kaavat.
        Ja tätä en puhu minkään satanismin nimessä.

        Näin kerran unta. Olin ulkona joidenkin eri ikäisten ihmisten kanssa. Näin krusifiksin, jossa oli hopeinen Jeesus, lentävän taivaalla meidän yllämme. Lausuimme tunnustusta. Risti asettui n. 5:n metrin korkeuteen ilmaan, ja lausuin tunnustusta kädet samalla tavalla ylhäälällä kämmenet ristiin päin, kuten juutalaisilla ja islamilaisilla on tapana.
        Risti lensi yläpuolelleni, ja otin sen vieden sen jokaisen luokse, ja sanoin: "Jeesuksen risti, ruumis ja veri", ja he antoivat suukon siihen. Yksi naisista laittoi peukalolla vettä Jeesuksen suulle. Veljeni oli ristiinnaulittu, ja vein sen hänenkin luokse, ja hän antoi myös suukon siihen.


    • Anonyymi

      "Miksi hurahtaa kristityksi"

      Yhtä hyvin voi kysyä miksi "hurahtaa" muuhunkaan uskontoon. Sana "hurahtaminen" viittaa siihen, että on kuullut muilta kehoitusta liittyä.
      Perusperiaate uskonnoissa voisi katsoa olevan se, että tila, joka tuottaa jatkuvasti uutta harmia, ei ole oikea. Sama juttu muissakin asioissa.

      Minkään uskonnon perusperiaate ei ole se, että olisi henkilö olisi epärehellinen itselleen. Uskonto pitäisi valita sen mukaan mikä itselle sopii, ja itsensä heikoiksi mieltävien ongelma on hakea apua uskonnoista, joissa tarjotaan "henkistä voimaa".
      Sellainen lähtee kuitenkin paljolti mm. itsensä tuntemisesta. Astrologinen kartta on tähän paras. Jos jotkut kristityt väittää sen olevan valhetta, niin silloin he väittävät myös planeettojen radan, eläinradan ja avaruussäteilyn olevan valhetta.

      Henkilön pitäisi tietää ensinnäkin mihin luokkaan hän kuuluu, onko hän soturi vai siviili, koska niiden pohjalta hän voi löytää itselleen sopivan henkisyyden. Itse kannatan kuitenkin pohjaksi kristinuskoa, koska se tarjoaa loppujen lopuksi lohduttavimman sanoman, ja monet ovat kääntyneet vasta pakon edessä pois pahuudesta. Koska ihminen kuuluu laumaan, jatkuu monilla lauman etsiminen, kun "hajoita ja hallitse" näyttäisi olevan hallintakeino nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe