Olen syyskuun kolmanneksi viikoksi Bulgariaan Sunny beachille! Olisi kiva kuulla kokemuksia: Millainen sää on mahtanut aiemmin olla jos joku siihen aikaan on siellä ollut? Mihin ravintoloihin/baareihin kannattaa mennä? Missä kannattaa käydä?
Sunny Beach kokemuksia?
1
186
Vastaukset
- Bygone
Kysymääsi säätilaan en osaa vastata, sillä huolimatta lukuisista käynneistäni Sunny Beachilla myöhäisin lähtöpäiväni parin viikon oleskeluille on ollut syyskuun puoliväli.
Säässä ei silloin ollut suomalaiselle vaikeuksia, oli tarpeeksi lämpöä, aurinkoa ja pilviäkin. Kauppakojuja oli myös edelleen auki ja ravintolatarjontaa löytyi riittävästi. Klubeista en iäkkäämpänä henkilönä tiedä.
Sesongin loppumisen kuitenkin aisti ilmasta, vaikka suomalaisen mielestä sää oli todella hyvä ja meri lämmin. Nuoriso, joka paljon pitää SB:n taloutta pystyssä, oli jo lähtenyt opiskelemaan, töihin tai minne sitten menivätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184