Olen syyskuun kolmanneksi viikoksi Bulgariaan Sunny beachille! Olisi kiva kuulla kokemuksia: Millainen sää on mahtanut aiemmin olla jos joku siihen aikaan on siellä ollut? Mihin ravintoloihin/baareihin kannattaa mennä? Missä kannattaa käydä?
Vastaukset 1
- Bygone
Kysymääsi säätilaan en osaa vastata, sillä huolimatta lukuisista käynneistäni Sunny Beachilla myöhäisin lähtöpäiväni parin viikon oleskeluille on ollut syyskuun puoliväli.
Säässä ei silloin ollut suomalaiselle vaikeuksia, oli tarpeeksi lämpöä, aurinkoa ja pilviäkin. Kauppakojuja oli myös edelleen auki ja ravintolatarjontaa löytyi riittävästi. Klubeista en iäkkäämpänä henkilönä tiedä.
Sesongin loppumisen kuitenkin aisti ilmasta, vaikka suomalaisen mielestä sää oli todella hyvä ja meri lämmin. Nuoriso, joka paljon pitää SB:n taloutta pystyssä, oli jo lähtenyt opiskelemaan, töihin tai minne sitten menivätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439