Mitä tykkäisitte siitä että muuttaessaan taloon naapuri alkaa pitää toisia naapureita yhteiseen perheeseen kuuluvana ja toimii sen mukaan. Kyllä on mukavaa kun ihminen itse huomaa virheensä ja edes yrittää sen korjata. Silloin jo suostun kulkemaan samaan aikaan rapussa mutta en tiedä vielä tervehtimisestä, varsinkin jos yritys tulla toimeen omillaan jää pelkäksi yritykseksi. Pitää katsoa pidemmällä tähtäyksellä, riittääkö ihmisellä sisua tulla omillaan toimeen. Jos ei tule mitään omillaan toimeen tulemisesta vaikka töissä käy niin seuraava kohde, minne voi mennä, on sosiaalivuolto. Tulot ja menot katsotaan ja sen mukaan saa rahaa elämiseen. Jos luet tämän niin hyvä. Olen onnellinen jos edes yrität pitää kotinasi omaa vuokra-asuntoasi etkä anna käsitteen tarkoittaa koko kerrostaloa.
häirikkö kertostalossa
huomautus
1
71
Vastaukset
- vastavus
Kertostalon häriköissä on monenlaisia. Jokainen elää tuvallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24410750
- 1276893
- 955543
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324820- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta283441- 613424
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323352Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182774- 532532