kivistä..

alli

voiko akvaariokiviä liimata kuumaliimalla toisiinsa. en haluaisi ostaa akvaario silikonia kun tarvitsen sitä niin vähän.

6

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanja

      Suosittelisin silikonia joka on tarkoitettu akvaarioihin ! Kuumaliimalla kivet tuskin pysyvät ja siitä voi irrota haitallisia aineita...Silikoni ei maksa kuin 3-5 euroa joten investointi ei ole suuri..

    • Vaari-o

      Muista liimoista saattaa liueta lemmikeille myrkyllisiä aineita.

      Honkkarissa tuubi ja truutta maksoi yhteensä vajaat 5egee. Ei oo kallis investointi!

      • Timppa

        Ei kannata käyttäää saniteettisilikonia!!

        Siinä on mukana homeenestoainetta ja se pikku hiljaa liukenee akvaarioon; on haitallista asukeille.

        Timppa


      • tanja
        Timppa kirjoitti:

        Ei kannata käyttäää saniteettisilikonia!!

        Siinä on mukana homeenestoainetta ja se pikku hiljaa liukenee akvaarioon; on haitallista asukeille.

        Timppa

        eikä mitään muitakaan kuin vain ja ainoastaan sitä missä lukee: akvaarioihin...ettei tuu ikäviä yllätyksiä esim vuoden päästä, jolloin asiaa ei ehkä osaa enää yhdistää...


      • Vaari-o
        Timppa kirjoitti:

        Ei kannata käyttäää saniteettisilikonia!!

        Siinä on mukana homeenestoainetta ja se pikku hiljaa liukenee akvaarioon; on haitallista asukeille.

        Timppa

        Siinä on oikeen ohjeet ja kissan kokoinen kuva akvaariostaki!!!

        Sellasta mää tarkotinki mut kun en oo mikään rakentajarane niin meni tiäteski tekninen tiatous vituralleen.


      • synodonttis
        Vaari-o kirjoitti:

        Siinä on oikeen ohjeet ja kissan kokoinen kuva akvaariostaki!!!

        Sellasta mää tarkotinki mut kun en oo mikään rakentajarane niin meni tiäteski tekninen tiatous vituralleen.

        Mä itseasiassa löysin ihan pienen tuubin tätä akvaarioon sopivaa silikoonia ja ihan tosta lähi huoltsikalta. Et ei tarvi heti sitä kaikkein isointa möhkälettä ostaa. Siinä taisi olla jotain 30 g tavaraa. Hyvin riitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe