voiko akvaariokiviä liimata kuumaliimalla toisiinsa. en haluaisi ostaa akvaario silikonia kun tarvitsen sitä niin vähän.
Vastaukset 6
- tanja
Suosittelisin silikonia joka on tarkoitettu akvaarioihin ! Kuumaliimalla kivet tuskin pysyvät ja siitä voi irrota haitallisia aineita...Silikoni ei maksa kuin 3-5 euroa joten investointi ei ole suuri..
- Vaari-o
Muista liimoista saattaa liueta lemmikeille myrkyllisiä aineita.
Honkkarissa tuubi ja truutta maksoi yhteensä vajaat 5egee. Ei oo kallis investointi!- Timppa
Ei kannata käyttäää saniteettisilikonia!!
Siinä on mukana homeenestoainetta ja se pikku hiljaa liukenee akvaarioon; on haitallista asukeille.
Timppa - tanja
Timppa kirjoitti:
Siinä on mukana homeenestoainetta ja se pikku hiljaa liukenee akvaarioon; on haitallista asukeille.
Timppaeikä mitään muitakaan kuin vain ja ainoastaan sitä missä lukee: akvaarioihin...ettei tuu ikäviä yllätyksiä esim vuoden päästä, jolloin asiaa ei ehkä osaa enää yhdistää...
- Vaari-o
Timppa kirjoitti:
TimppaSiinä on oikeen ohjeet ja kissan kokoinen kuva akvaariostaki!!!
Sellasta mää tarkotinki mut kun en oo mikään rakentajarane niin meni tiäteski tekninen tiatous vituralleen. - synodonttis
Vaari-o kirjoitti:
Siinä on oikeen ohjeet ja kissan kokoinen kuva akvaariostaki!!!
Sellasta mää tarkotinki mut kun en oo mikään rakentajarane niin meni tiäteski tekninen tiatous vituralleen.Mä itseasiassa löysin ihan pienen tuubin tätä akvaarioon sopivaa silikoonia ja ihan tosta lähi huoltsikalta. Et ei tarvi heti sitä kaikkein isointa möhkälettä ostaa. Siinä taisi olla jotain 30 g tavaraa. Hyvin riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483