Poikakaveri on lähdössä armeijaan nyt kesällä. Hänellä on pahoja, tarkoitan isoja ja häiritseviä pakkoliikkeitä, tic-oireita. Pahimmat on varmaan niskan kääntyminen jommalle kummalle puolelle, jalkojen ja käsien heilutteli. Silmät nykii kans aika paljon. Nämä siis ovat sellaisia oireitä mille hän ei voi mitään, eikä voi vaikuttaa niihin milllään tavalla.
Voiko hän saada vapautusta armeijasta?
Pakkoliikkeet + armeija = ?
8
1243
Vastaukset
- vitsi_vitsi
Kannattaa ehdottomasti hakea vapautusta kaikin keinoin. Armeija on vähän kuin esikoulu, instituutio jossa taannutaan takaisin kakaran asteelle. Häntä tullaan pilkkaamaan julmasti noiden tahattomien liikkeiden vuoksi, ja 24/7 jatkuva psykologinen alistaminen ja halventaminen yritetään kuitata "huumoriksi".
- rhrthrt
Olitkos armeijassa silmätikkuna?
- olilionnellinen
Minua armeija ei ole alistanut vaan antanut uskallusta ja itsetuntoa tarttua tehtäviin. Hyvä apu työelämässä esimiehenä ja alaisena olen ollut molempina, suosittelen vaikkapa kirjurin tehtävää.
- Simputus_on_normi
Joku kapiukko taas trollaa armeijan ihanuudesta. Jos sattuu pääsemään niihin harvoihin armeijan tehtäviin, joista _saattaa_ olla _rajattua_ hyötyä työelämässä, eikä ole pakkoliikkeitä tms. kiusaamiseen ja sorsimiseen johtavia ongelmia, niin armeija voi olla lähes siedettävää pakkotyötä.
Useimmissa armeijan tehtävissä ei näin kuitenkaan ole, ja erilaisuus johtaa 100% varmasti raakaan kiusaamiseen ja systemaattiseen alistamiseen. Armeijassa sai olla jatkuvasti nyrkit pystyssä puolustamassa oikeuttaan olla olemassa, vaikka ei ollutkaan mitään fyysisiä tai henkisiä ongelmia. Kiusaajatyypit yrittivät kovasti etsiä itselleen uhreja, ja itse tein selväksi että ko. apinat joutuvat itse uhreiksi jos edes yrittävät käydä henkilööni.
- arvelija-
hankala tuommoselle heilujalle on antaa ladattua asetta. Saanee vapautuksen helpostikin.
- nfnfnkffnfllffkfkl
Kyllä vapautuksen saa vähemmästäkin. Se voi olla järkeväkin vaihtoehto, tuo on laitos joka syö ihmisestä kaiken oma-aloitteisuuden ja oman järjen käytön. Siitä on myöhemmässä elämässä ongelmia.
Mutta jos haluaa mennä, niin tuskimpa tuosta kukaan kiusaamaankaan alkaa. - gethigh
Armeijassa kaivataan erilaisuutta.
Olin armeija-aikani ihan kuutamolla kun poltin budia aamusta iltaan. - CdsslfdrdLkl
Eikö hänelle sitten jo kutsunnoissa esitetty vapautusta mainitsemistasi syistä? Vai haluaako hän itse välttämättä käydä intin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161