Ladaan volvon kone?

Hndhbdb

Voiko ladaan laittaa volvon 2.0l tai 2.3l ruisku koneen vai pitäiskö laittaa volvon akselistot ja tuenta jotta ajoominaisuudet ja jarrut olis paremmat.

13

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voilaittaa

Älä kuitenkaan paina kaasua tai koko Ladan kori kiertyy korkkiruuviksi.

• Runko

Laita mieluummin volovoon Ladan kone, nousee volovosa arvo. Älä kuitenkaan kovin painele kaasua ettei volovo mene niinkui mato tai käärme eteenpäin.

• Runko

Nyt kun vanhemmalla iällä olen oppinut tuntemaan auton rakennetta on samalla Ladan arvostus noussut aivan omaan luokkaansa. Muut autot tuntuvat vähäpätöisiltä ruostekasoilta. Ladan isolohkoa ei missään tapauksessa saa laittaa kuin Ladaan. Vain Ladan vahva rakenne takaa että sillä voidaan ajaa turvallisesti. Jos sen Volvoon laittaisi olisi se sama kuin hengellä leikkisi. Ladan isolohkossa tehoa riittää niin paljon että volvon runko olisi todella korkkiruuvi ensimmäisessä kiihdytyksessä. Uskokaa minua ... olen saanut arvokasta tietoa Ladapalstan asiantuntijoilta !

• Eurovolga

Kyllähän me sinua uskotaan Runko kun sen noin vakuuttavasti kerrot.Itsekin olin pitkään tuuliajolla ja velkakierteessä länsiromuni kanssa mutta kuten sanoit täällä Lada-asiantuntijat ovat minua hienosti opastaneet uuden auton valinnassa. Se on tietysti väkivahva LADA ! Muut "autot" jätän suosiolla ostamatta !!!

• Kanto_komukka

Ladan pläkkipellistä väsätty kori on väsähtää Volvon koneesta jo ennen käynnistystä. Eikä Ladan pikkuruiseen konehuoneeseen Volvon konetta saa mahtumaankaan. Laita sinne vaikka mopoauton moottori, jos lisää voimaa haluat Ladaasi.

• vitaliss

Entä jos ei ole mopo korttia.

• Runko

Olemme Herra Kannon kanssa sopineet kaikki riidat mitä tuolla parin- kolmen vuoden aikana on ollut. Kadun kovasti sanomisiani ja tekosiani. Kaikilta muiltakin Ladan omistajilta pyydän anteeksi valheitani. Nyt on mukava ja valoisa mieli mennä eteetnpäin elämässä.

• Kanto_komukka

Minä lupaan edelleen varastaa muiden nimimerkit ja valehdella niitä käyttämällä, että Lada muka olisi auto. Eihän se ole. Se on vain venäläinen ruosteisista peltitynnyreistä kyhätty tekele, jota häpeää jopa jokainen venäläinen. Minulla itselläni on kylän viimeinen Lada ja nyt viimeisetkin sukulaiset ovat häpeissään hylänneet minut. Yksin siis saan Ladaani korjata mutta promillet ovat tukenani, kuten koko elämäni.

• Kanto_komukka

Nyt on pää selvennyt ja nyt joutuin länsiautojen kimppuun niissä onkin korjailemista muutamaksi kuukaudeksi, jos ei vain ryyppyputki satu tulleen esteeksi.

• OmakohtaistaKokemusta

Vanhempiin Ladoihin (80-lukulaisiin ainakin) saa ainakin Fiatin 2,1-litraisen ruiskukoneen asennettua nokalle heittämällä.
      Tehoja tulee helvetisti, on tietysti aika metka ajettava vaan tuon tehoisella koneella->takaveto eikä perässä juuri mitään painoa.

• TällainenMieluummin

Laita Fiatin 2,1-litrainen ruiskukone. Se menee ihan sinällään ilman muutostöitä Ladan konehuoneeseen. Ladahan perustuu alunperin Fiattiin.
      Toki joudut kyllä laittamaan alustan, jarrut ym. uusiksi myös samalla juurikin noiden ajo-ominaisuuksien vuoksi.

• hankalaaa

...pyörivät eri suuntiin.

• cetriclada

Ei kannate , mutta jos laitat Nissanin koneen ni awot , johan kiertää , aikoinaan laittelin Ladaan nissan cetricin koneen , kyllä rengas pyöri tosi kevyesti...oli tosi hyvä ajaa ku tuli painoa lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe