Tulkaa jutteleen ;_;

Hon

Mulla ei oo animesta kiinnostuneita kavereita. Alan olla turhautunut kun niitä ei tunnu löytyvän. Oon just täyttänyt 16 ja tyttö. Conit mua erityisesti harmittaa, ei oo seuraa lähteen mukaan ja oon ite niin ujo etten sais siel yksin mitään aikaan. Ois tosi mahtavaa jos saisin jonkun kenenkä kanssa jutella ja ehkä joskus mennä coneihin lol :,D Kuulostaa kauheen pedolta kun alan heti ehdottelemaan mutta jonkinlaistakaveriamävaankaipaan.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animefan

Mä voin jutella sun kaa ja käydä Coneis. ite oon 15v tyttö ja otakuna noin 6v. laita skype nimi, jos sulla on. :D

• mietinpä_vaan

9-vuotiaastako asti sä oot ollu muka otaku? Kuulostaa liioittelulta, ehkä juuri sen ekan Ghibli -elokuvasi silloin olet kattonut.

• aina_saa_muistuttaa

Olis taas aika oleellista jos sais tietää miltä suunnalta on neiti kotoisin.

• luukzx

Moi, itellä on itse asiassa täysin sama tilanne. Olen 15v (pian 16) poika. Saa lisätä skypessä edgynator99 ja kikissä luukzx

• Suomalaiset eivät oikein välitä animesta se on kyllä huomattu itselläkin hiukan ongelmia sen suhteen kun katson paljon anime ja luen myös mangaa niin ihmiset eivät oikein välitä niistä sekä olen iso rpg fani mutta suomessa tälläinen henkilö ei saa kavereita helpolla nyt mulla on vaan 2 kaverii jotka pitää animesta ja osa sukulaisista sekä osa on alkanut hiukan kartaa niin en puhu silloin niiden kanssa lainkaa animesta tai muustakaa selaisesta.

• Elju

Mä oon 17, koht 18 ja käyn kans coneis ja katon animee :). Voin olla juttu kaverina ja tulla coni seuraks. Asun Vantaal. Mul on kans anime piirto blogi:
      http://animesketching.blogspot.fi/?m=1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45139
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25951
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      321
      15629
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10772
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9121
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      82
      8451
    8. 238
      6808
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    10. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      6463
    Aihe