Tulkaa jutteleen ;_;

Hon

Mulla ei oo animesta kiinnostuneita kavereita. Alan olla turhautunut kun niitä ei tunnu löytyvän. Oon just täyttänyt 16 ja tyttö. Conit mua erityisesti harmittaa, ei oo seuraa lähteen mukaan ja oon ite niin ujo etten sais siel yksin mitään aikaan. Ois tosi mahtavaa jos saisin jonkun kenenkä kanssa jutella ja ehkä joskus mennä coneihin lol :,D Kuulostaa kauheen pedolta kun alan heti ehdottelemaan mutta jonkinlaistakaveriamävaankaipaan.

7

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animefan

Mä voin jutella sun kaa ja käydä Coneis. ite oon 15v tyttö ja otakuna noin 6v. laita skype nimi, jos sulla on. :D

• mietinpä_vaan

9-vuotiaastako asti sä oot ollu muka otaku? Kuulostaa liioittelulta, ehkä juuri sen ekan Ghibli -elokuvasi silloin olet kattonut.

• aina_saa_muistuttaa

Olis taas aika oleellista jos sais tietää miltä suunnalta on neiti kotoisin.

• luukzx

Moi, itellä on itse asiassa täysin sama tilanne. Olen 15v (pian 16) poika. Saa lisätä skypessä edgynator99 ja kikissä luukzx

• Suomalaiset eivät oikein välitä animesta se on kyllä huomattu itselläkin hiukan ongelmia sen suhteen kun katson paljon anime ja luen myös mangaa niin ihmiset eivät oikein välitä niistä sekä olen iso rpg fani mutta suomessa tälläinen henkilö ei saa kavereita helpolla nyt mulla on vaan 2 kaverii jotka pitää animesta ja osa sukulaisista sekä osa on alkanut hiukan kartaa niin en puhu silloin niiden kanssa lainkaa animesta tai muustakaa selaisesta.

• Elju

Mä oon 17, koht 18 ja käyn kans coneis ja katon animee :). Voin olla juttu kaverina ja tulla coni seuraks. Asun Vantaal. Mul on kans anime piirto blogi:
      http://animesketching.blogspot.fi/?m=1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2668
    2. 169
      2098
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      123
      1351
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1316
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1311
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      30
      1197
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1129
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe