songfic:I'm with you

samwise-fani

joo....tääkin on mun äikän aine..vaikka keksin tän ennen kun se piti kirjottaa....
saattaa taas tulla virheitä,mutta koitan ettei tuu...
kirjotan taas osissa....
tähän on myös toisenlainen loppu,että jos haluutte lukee sen,niin you know what to do ;)
kyseessä on Hermione & Harry paritus....Harry on kuollut ja Hermy suree sitä nyt...

HYVÄSTI,RAKAS

Seison nyt täällä.Täällä,mistä kaikki alkoi.
I'm standing on a bridge
I'm waiting in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening but there's no sound
Muistan kuin eilisen sen kohtaamisen,joka muutti kaiken:Oli kulunut pari vuotta siitä,kun valmistuimme Tylypahkasta.Tapasimme kaupassa,hedelmä osastolla.Olin juuri valitsemassa kesän ensimmäisiä mansikoita,kun ilmestyit taakseni:"Hermione Granger?" Käännyin ympäri ja näin kauniin vihreät silmäsi,kurittomat yönmustat hiuksesi ja salaman muotoisen arven otsassasi.Tunnistin sinut heti:"Harry!" Halasimme toisiamme ja kysyit:"Mitä sinulle kuuluu?" "Hyvää",vastasin.Kerroin sinulle uudesta työpaikastani Pyhässä Mungossa. Kysyin sinulta:"Mitäs sinulle kuuluu?" Vastasit:"No,mitäs tässä.Olen ostamassa pientä naposteltavaa minulle ja Cholle." Cho? Cho Chang? Nimi oli kuin isku nyrkillä vatsaan.Kuinka vihasinkaan häntä.Juuri hän oli estänyt minua kertomasta tunteistani sinulle. Kysyin:"Seurusteletteko te?" ja huomasin pientä värinää äänessäni. Vastasit iloisesti:"Joo,me asumme yhdessä.Mitenkäs sinä?Onko sinulla poikaystävää?" Vastasin sinulle kieltävästi.
Olimme saaneet ostoksemme tehtyä. "Lähtisitkö kävelylle?" kysyit.Nyökkäsin ja lähdimme. Muistelimme menneitä ja kerroimme uusia asioita elämästämme. "Missäpäin Lontoota te asutte?"kysyin. Vastasit:"Tuon puiston toisella puolella.Entäs sinä?" "Minäkin asun tuon puiston lähellä Pyhän Mungon puolella." Sanoit:"Eli sinulla on lyhyt matka töihin.Minä taas joudun menemään autolla." Saavuimme sillalle,jossa virtaa iso joki.Huokaisin:"Täällä on niin kaunista." Sanoit:Niin on.Katso,sorsia." Olimme vähän aikaa hiljaa.Sitten kysyin:"Tiesitkö,että Ginny ja Draco ovat kihloissa?" Vastasit:"Joo,Ron mainitsi siitä." Puhuimme ystävistämme. "Ovatko Ron ja Jennifer enää yhdessä?"kysyin.Nyökkäsit.Sitten puhelimesi soi.Sanoit:"Se on Cho.Hei rakas."Puhuitte vähän aikaa.Suljin korvani,sillä en halunnut kuulla lempeilyänne,sillä se sattui minuun.Lopetit puhelun ja sanoit minulle:"Anteeksi,mutta minun pitää mennä.Harmi,ettemme ehtineet puhua pitempään.Soitellaan.Hei." "Hei,hei",sanoin ja katson loittonevaa selkääsi.Toivoin,että näkisin sinut pian.
Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home
It's a damn cold night
Trying to figuire this life
Won't you take me by the hand
Take me somewhere new
I don't know who you are
But I.....
I'm with you
I'm with you
Menin seuraavana päivänä kauppaan,mutta et ollut siellä.Menin jopa puistoon ja otin Koukkujalan mukaani.Et ollut sielläkään.Pelkäsin etten näkisi sinua enää koskaan.
jatkuu.. vai jatkuuko? siitä päätätte te?

15

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalmakoira

      Tuo oli hyvä! Jatka vaan!

    • samwise-fani

      Pelkoni osoittautui aiheettomaksi,sillä tapasin sinut seuraavana päivänä.
      Oli ilta.Olin tulossa kaupasta.Kadulla ei ollut muita ihmisiä.Saavuin sillalle,jossa olimme eronneet,mutta en ollut yksin. Näin tumman maassa istuvan hahmon.Kuulin nyyhkytystä.Menin hahmon luo ja huomasin,että sillä oli samanlaiset hiukset ja takki,kuin sinulla. "Harry?" Nostit pääsi ja näin sinun itkusta punaiset ja turvonneet silmäsi.Kun katsoit minuun ja aloit itkeä hiljaa.Laskeuduin viereesi ja kiedoin käteni ympärillesi."Shh....Ei hätää.Olen tässä",sanoin ja silitin hiuksiasi.Tärisit ja takerruit minuun.Sitten katsoit minua ja sanoit hiljaa:"Katie pettää minua Michael Cornerin kanssa."Sitten silmäsi täyttyivät kyynelistä.Huusin:"Mitä!Miten se lehmä voi tehdä sinulle jotain tuollaista." Sanoit ääni väristen,mutta silmissäsi ei ole enää kyyneliä:"Päätin yllättää hänet ja käydä luonasaikaan kotona.Avasin ja suljin oven hiljaa ja kuulin hänen nauravan.Ääni tuli makuuhuoneestamme.Yllätin heidät.Kysyin:"Mitä teit sitten?" "Kysyin häneltä miksi,kuinka kauan ja oliko hänellä muitakin",vastasit ja jatkoit:"Hän ei vastannut mitään ja minä lähdin pois." Halasin sinua:"Voi Harry.Olen pahoillani." Emme puhuneet mitään,halasimme vain. Sitten kysyin:"Minne aiot mennä?" "En tiedä.En ainakaan sen...,sen lehmän luokse",vastasit. Mietin hetken ja sanoin:"Voit tulla minun luokseni asumaan",katsoit minua,"Ihan totta.Olen tosissani." Vastaat:"Okei." Nousemme ylös ja halaat minua:"Kiitos,kaikesta.Se mies on onnekas,joka saa sinut." Hymyilen sinulle ja lähdemme.
      Pian saavuimme kotitaloni alueelle.Johdatin sinut talon numero 20 kohdalle.Menemme sisään ja sanoit:"Onpas täällä kodikasta." Kysyin:"Haluatko jotain juotavaa?" "Mitä sinulla on?" "Seuraa minua keittiöön niin näet." Valitsemme punaviiniä ja menemme olohuoneeseen. "Hei Koukkujalka",saoit ja silitit kissaani,joka alkoi kehrätä. Naurahdit ja annoit katseesi kiertää huonetta.Se pysähtyi takanreunukselle. "Voit kyllä mennä katsomaan niitä lähempää",sanoin huomattuani sinun tutkivan takanreunuksella olevia valokuvia silmilläsi.Katselit kuvia.Välillä naurahdit,mikä sai sydämmeni hakkaamaan lujaa. Sitten sanoit:"Tässä on aika hienot kehykset." Se oli sinun kuvasi sydämen muotoisessa kehyksessä.Tunsin punan nousevan poskilleni. poskilleni.Sitten huomautin:"Sinähän annoit muo minulle joululahjaksi kuudentena vuonna." Leikit mietteliästä:"Hmm...Niinpä taisin antaa..." Virnistin sinulle ja sanoin:"Olipa hauskaa Potter.Oliko tuossa kaikki mitä osaat?" Mietit ehkä kaksi sekunttia ja hyppäsit sohvalle viereeni ja sanoit:"Ei...se oli vasta alkulämmittelyä", ja otit tyynyn käteesi. Seurasin esimerkkiäsi ja pian huoneen täytti minun kikatukseni ja sinun naurusi.
      jatkuu....

      • samwise-fani

        Sotamme loppui kymmenen minuutin päästä.Kysyit:"Voinko käydä suihkussa?" "Joo,mene vain",sanoin ja näytin sinulle tien kylpyhuoneeseen. "Tässä on sinulle pyyhe,pesuaineet löydät tuolta",opastin sinua.Menin alakertaan.Katselin tv:tä,kunnes puhelimeni soi.Äitini soitti. Olimme puhuneet noin kymmenen minuuttia,kun huusit:"Emma!Tulisitko tänne?" Lopetin puhelun ja tulin yläkertaan.Katsoit ovensuusta ja sanoit:"Tuli pieni ongelma.." Kysyin ihmetellen:"Mitä nyt?" Sanoit nolostuneena:"Minulla ei ole puhtaita alushousuja." Naurahdin ja sanoin:"Odota,tulen pian takaisin." Kävin alakerrassa ja hain eteisen kaapista yhden paketin. Ojensin paketin sinulle ja sanoin:"Tämän piti olla syntymäpäivälahjasi." Luit kortin:"Hyvää 21-vuotissyntymäpäivää Harrylle Rakkaidella Hermione ja Koukkujalka",ja avasit paketin.Siellä oli tummansiniset Boss-tekstiset bokserit."Kiitos.Olet todellinen enkeli",sanoit ja suljit oven. Menin keittämään meille teetä.
        Tulit keittiöön vain pelkillä boksereilla. "Mitäs pidät?"kysyit. "Näytät ihan samalta,kun kuvittelinkin osataessani noita..",vastasin,enkä voinut oola kiinnittämättä huomiota lihaksikkaaseen vartaloosi.
        Juotuamme teemme tein sinulle sängyn sohvalle.Menit nukkumaan ja minä menin omaan makuuhuoneeseeni.Mietin mitä ajattelit tällä hetkellä ja niihin ajatuksiin nukahsin.
        I'm looking for a place
        Searching for a fase
        Is anybody here I know
        Cause nothing's going right
        And everything's a mess
        And no one likes to be alone
        Puolenyön aikaan tulit huoneeseeni."Hermione",kuiskasit. Mumisin:"Mmm...Mitä?" Sanoit:"Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä,mutta en ole tottunut nukkumaan yksin..,joten saanko tulla viereesi?" "Joo,tule vaan",mumisin ja nostin peittoa.Kömmit sen alle. Makasimme selät vastakkain. Sanoit:"Menen huomenna käymään Cholla." Käännyin ja sanoin:"Voin tulla mukaasi,jos haluat." Käännyit ja katsoit minua:"Kiitos." Sitten rupesimme nukkumaan.
        Heräsin aamulla noin puoli kymmeneltä.Nousin ylös,puin verenpunaisen aamutakkini ja huomasin yöpöydälläni lapun,jossa luki:"Huomenta Hermione!Mene kylpyhuoneeseen." Tein työtä käskettyä ja kävelin kylpyhuoneen ovelle.Avasin sen ja hämmästyin:siellä paloi viisi isoa kynttilää,taustalla soi rakkauslauluja ja ammeessa oli vettä ja vaahtoa. Cd-soittimen vieressä oli lappu:"Rentoudu ja tule alas sen jälkeen." Riisuin aamutakkinija pulahdin lämpöiseen veteen.Sinä todella osasit hemmotella ihmisiä.
        Vartin päästä kuivasin itseni ja puin aamutakkini. Sitten menin alakertaan.Olit valmistanut aivan ihanan aamiaisen.
        Syötyämme vaihdoin aamutakkini niskan kautta kiinnitettävään sinivalkoiseen toppiin ja mustaan lyhyeen hameeseen.Sitten lähdimme.
        "Pärjäätkö?"kysyin ja nyökkäsit. Sitten soitit ovikelloa. Hetken päästä Cho tuli avaamaan. "Rakas.Tulit takaisin!" "En jäädäkseni",vastasit kylmästi.Cho katseli minua halveksivasti ja minä katsoin häntä kylmästi takaisin. "Hermione.Haluatko tulla auttamaan?" Nyökkäsin sinulle ja hymyilimme toisillemme.
        Pian olimme saaneet tavarasi koottua.Olimme lähdössä,kun Cho otti kädestäsi kiinni:"Et voi jätää minua." Kysyit kylmästi:"Miten niin en voi?" Hän laittoi kätesi vatsansa päälle:"Se on sinun." Vedit kätesi pois ja sanoit:"Ei ole." Cho sanoi närkästyneenä:"Tottakai se on sinun." Katsoit häntä ja sanoit:"Se ei voi olla minun,sillä me emme ole koskaan rakastelleet." Mutta se on silti sinun." Huusit:"Se ei ole minun!Minun lapseni äiti ei ole tuollainen huora!" Sen sanottuasi lähdit. Katsoin Chota viimeisen kerran ja lähdin perääsi. Olimme hiljaa koko matkan.
        jatkuu....taas...


      • samwise-fani
        samwise-fani kirjoitti:

        Sotamme loppui kymmenen minuutin päästä.Kysyit:"Voinko käydä suihkussa?" "Joo,mene vain",sanoin ja näytin sinulle tien kylpyhuoneeseen. "Tässä on sinulle pyyhe,pesuaineet löydät tuolta",opastin sinua.Menin alakertaan.Katselin tv:tä,kunnes puhelimeni soi.Äitini soitti. Olimme puhuneet noin kymmenen minuuttia,kun huusit:"Emma!Tulisitko tänne?" Lopetin puhelun ja tulin yläkertaan.Katsoit ovensuusta ja sanoit:"Tuli pieni ongelma.." Kysyin ihmetellen:"Mitä nyt?" Sanoit nolostuneena:"Minulla ei ole puhtaita alushousuja." Naurahdin ja sanoin:"Odota,tulen pian takaisin." Kävin alakerrassa ja hain eteisen kaapista yhden paketin. Ojensin paketin sinulle ja sanoin:"Tämän piti olla syntymäpäivälahjasi." Luit kortin:"Hyvää 21-vuotissyntymäpäivää Harrylle Rakkaidella Hermione ja Koukkujalka",ja avasit paketin.Siellä oli tummansiniset Boss-tekstiset bokserit."Kiitos.Olet todellinen enkeli",sanoit ja suljit oven. Menin keittämään meille teetä.
        Tulit keittiöön vain pelkillä boksereilla. "Mitäs pidät?"kysyit. "Näytät ihan samalta,kun kuvittelinkin osataessani noita..",vastasin,enkä voinut oola kiinnittämättä huomiota lihaksikkaaseen vartaloosi.
        Juotuamme teemme tein sinulle sängyn sohvalle.Menit nukkumaan ja minä menin omaan makuuhuoneeseeni.Mietin mitä ajattelit tällä hetkellä ja niihin ajatuksiin nukahsin.
        I'm looking for a place
        Searching for a fase
        Is anybody here I know
        Cause nothing's going right
        And everything's a mess
        And no one likes to be alone
        Puolenyön aikaan tulit huoneeseeni."Hermione",kuiskasit. Mumisin:"Mmm...Mitä?" Sanoit:"Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä,mutta en ole tottunut nukkumaan yksin..,joten saanko tulla viereesi?" "Joo,tule vaan",mumisin ja nostin peittoa.Kömmit sen alle. Makasimme selät vastakkain. Sanoit:"Menen huomenna käymään Cholla." Käännyin ja sanoin:"Voin tulla mukaasi,jos haluat." Käännyit ja katsoit minua:"Kiitos." Sitten rupesimme nukkumaan.
        Heräsin aamulla noin puoli kymmeneltä.Nousin ylös,puin verenpunaisen aamutakkini ja huomasin yöpöydälläni lapun,jossa luki:"Huomenta Hermione!Mene kylpyhuoneeseen." Tein työtä käskettyä ja kävelin kylpyhuoneen ovelle.Avasin sen ja hämmästyin:siellä paloi viisi isoa kynttilää,taustalla soi rakkauslauluja ja ammeessa oli vettä ja vaahtoa. Cd-soittimen vieressä oli lappu:"Rentoudu ja tule alas sen jälkeen." Riisuin aamutakkinija pulahdin lämpöiseen veteen.Sinä todella osasit hemmotella ihmisiä.
        Vartin päästä kuivasin itseni ja puin aamutakkini. Sitten menin alakertaan.Olit valmistanut aivan ihanan aamiaisen.
        Syötyämme vaihdoin aamutakkini niskan kautta kiinnitettävään sinivalkoiseen toppiin ja mustaan lyhyeen hameeseen.Sitten lähdimme.
        "Pärjäätkö?"kysyin ja nyökkäsit. Sitten soitit ovikelloa. Hetken päästä Cho tuli avaamaan. "Rakas.Tulit takaisin!" "En jäädäkseni",vastasit kylmästi.Cho katseli minua halveksivasti ja minä katsoin häntä kylmästi takaisin. "Hermione.Haluatko tulla auttamaan?" Nyökkäsin sinulle ja hymyilimme toisillemme.
        Pian olimme saaneet tavarasi koottua.Olimme lähdössä,kun Cho otti kädestäsi kiinni:"Et voi jätää minua." Kysyit kylmästi:"Miten niin en voi?" Hän laittoi kätesi vatsansa päälle:"Se on sinun." Vedit kätesi pois ja sanoit:"Ei ole." Cho sanoi närkästyneenä:"Tottakai se on sinun." Katsoit häntä ja sanoit:"Se ei voi olla minun,sillä me emme ole koskaan rakastelleet." Mutta se on silti sinun." Huusit:"Se ei ole minun!Minun lapseni äiti ei ole tuollainen huora!" Sen sanottuasi lähdit. Katsoin Chota viimeisen kerran ja lähdin perääsi. Olimme hiljaa koko matkan.
        jatkuu....taas...

        Oli kulunut pari kuukautta siitä,kun sait tietää Chon pettävän sinua.Meistä oli tullut todella läheisiä.
        Menimme eräänä päivänä käymään kaupassa.Emme menneet autolla,sillä halusit kävellä.
        Saavuimme sillalle ja päätimme jäädä katselemaan maisemia.Laskimme ostoskassit maahan.Hetken päästä sanoit:"Hermione...Montako kertaa olen kiittänyt sinua siitä,että autoit minua?" Mietin:"Hmm....Varmaan tuhat kertaa." Hymyilit ja katsoit pieniä sorsanpoikasia. Sanoit:"Hermione....Minun täytyy kertoa yksi juttu." "Mikä?" kysyin. Sanoit:"Tämä",ja suutelit minua.Vastasin suudelmaasi. Sitten kysyit:"Kauanko...?" "Koulusta asti.Sinulla oli Cho,joten päätin olla kertomatta." Pyysit leikkisästi anteeksi,että sain odotaa. Suutelin sinua ja sanoin:"Ei se mitään.Meillä on toisemme,se on tärkeintä."
        Parin viikon päästä Ronilla ja Jenniferillä oli kihlajaiset.Samoissa juhlissa Ginny ja Draco kertoivat saavansa kaksoset.
        Elämämme oli sujunut todella hyvin.Olimme olleet vuoden yhdessä.Vuosipäivänämme kosit minua,johon vastasin myöntävästi. Päätimme viettää häämme pian.
        Pian elämäni tärkein päivä oli edessä.Pukeuduin hääpukuuni ja pian astelinkin jo alttarille. Huomasin monien heiluttelevan minulle.Hymyilin heille. Kun tulin viereesi,kuiskasit:"Olet maailman kaunein nainen." "Olet itsekkin komea." "Tiedän",sanoit ja virnistimme toisillemme. Lausuimme papin toistamat lauseet ja lopulta pappi kysyi minulta:"Hermione Granger,tahdotko ottaa tämän Harry Potterin aviomieheksesi ja rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä,kunnes kuolema teidät erottaa?" "Tahdon",vastasin ja sitten pappi sanoi:"Julistan teidät aviomieheksi ja aviovaimoksi." Sitten hän sanoi sinulle:"Voit suudella morsianta."
        Vietimme häämatkamme Havajilla.Se kesti vain kaksi viikkoa,sillä et saanut enempää lomaa.Silti se oli paras matkani,jonka olen ikinä kokenut.
        Sitten eräänä päivänä kerroit,että pomosi lähetti sinut tärkeälle liikematkalle.Olisimme erossa vain viisi päivää. Ajattelin,että aika menisi nopeasti,mutta se tuntui matelevan.
        Isn't anyone trying to find me?
        Won't somebody come take me home
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you come take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        Katsoin kalenteriani ja huomasin,että tulisit tänään kotiin.Söin aamiaista kaikessa rauhassa ja katselin uutisia.Niissä ei kerrottu mitään erikoista. Sitten ankkuri kertoi lento-onnettomuudesta.Lentokone oli tulossa New Yourkista. Sitten muistin sen ja katsoin kalenteriani uudestaan.Ankkuri kertoi kaikkien menehtyneen. Rupesin itkemään,sillä se oli ollut sinun paluu koneesi. Itkin kauan.En ollut koskaan tuntenut näin kovaa tuskaa. Miksi? Miksi juuri nyt? Olimme vasta löytäneet toisemme.
        Oh why everything is so confusing
        Maybe I'm just out of my mind
        Yeah Yeah Yeah
        Kuolemastasi oli kulunut vain pari päivää. Minulla oli niin paha olla.Kaikkialle minne meninkin pieni ääni päässäni sanoi:"Tännekkään Harry ei tule enää kanssasi."
        Tänään päätin tehdä sen,mitä olin ollut tekemässä jo pariinkin kertaan.Tänään tulisin luoksesi.
        Kirjoitin päiväkirjaani:"Tänään teen sen.En voi elää ilman häntä. Hän oli koko elämäni.Miksen voinut olla siinä samassa koneessa hänen kansaan.Silloin olisimme voineet kuolla yhdessä.Teen sen siellä,missä suutelimme ensimmäisen kerran. Ehkä olen hullu,mutta en voi elää ilman häntä,se satuu liian paljon."
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I....
        I'm with you
        Seison nyt täällä,täällä mistä kaikki alkoi.Itken ja tärisen. Katselen valokuva-albumiamme ja kyyneleeni putoavat kuviemme päälle. Katson vielä vii eisen kerran maisemia ja laitan toisen jalkani sillan reunan yli.
        Nyt molemmat jalkani ovat sillan toisella puolella.Itken ja muistelen kasvojasi. "Minä tulen,rakas,minä tulen",sanon ääni väristen.
        Sitten kuulen juoksuaskeleita. "Hermione!!!" Käännyn ja näen tutun hahmon juoksevan luokseni. Se auttaa minut reunan yli. "Rakas",sanot ja halaat minua,"Mitä oikein ajattelit?" Itken ja vapisen:"Anna anteeksi.Luulin,että kuolit siinä lento-onnettomuudesssa." Halaat minua lujemmin ja sanot:"Ei hätää.Olen tässä",sitten suutelet minua. Kuivaat poskeni.Kysyn sinulta:"Mitä sinulle tapahtui?" "Olin juuri menossa koneeseen,kun pomoni soitti ja sanoi,että minun pitäisi olla vielä päivä New Yourkissa.Käskin häntä ilmoittamaan sinulle siitä,mutta ei näköjään ilmoittanut.Otin lopputilin,sillä hän käski minun olla siellä vielä viikon,enkä olisi saanut siitä mitään hyvitystä.
        Tulin kotiin kymmenen minuuttia sen jälkeen,kun olit lähtenyt.Huomasin päiväkirjasi ja lähdin juoksemaan tänne."
        Halaamme toisiamme,emme katso kelloa.Haluamme vain olla lähellä toisiamme.Mikään ei erota meitä enää koskaan,ei mikään.
        Take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        I'm with you


        Että tollanen juttu taas..... :D *nyt mua hävettää,kun kirjotin tän...xD)


      • Kalmakoira
        samwise-fani kirjoitti:

        Oli kulunut pari kuukautta siitä,kun sait tietää Chon pettävän sinua.Meistä oli tullut todella läheisiä.
        Menimme eräänä päivänä käymään kaupassa.Emme menneet autolla,sillä halusit kävellä.
        Saavuimme sillalle ja päätimme jäädä katselemaan maisemia.Laskimme ostoskassit maahan.Hetken päästä sanoit:"Hermione...Montako kertaa olen kiittänyt sinua siitä,että autoit minua?" Mietin:"Hmm....Varmaan tuhat kertaa." Hymyilit ja katsoit pieniä sorsanpoikasia. Sanoit:"Hermione....Minun täytyy kertoa yksi juttu." "Mikä?" kysyin. Sanoit:"Tämä",ja suutelit minua.Vastasin suudelmaasi. Sitten kysyit:"Kauanko...?" "Koulusta asti.Sinulla oli Cho,joten päätin olla kertomatta." Pyysit leikkisästi anteeksi,että sain odotaa. Suutelin sinua ja sanoin:"Ei se mitään.Meillä on toisemme,se on tärkeintä."
        Parin viikon päästä Ronilla ja Jenniferillä oli kihlajaiset.Samoissa juhlissa Ginny ja Draco kertoivat saavansa kaksoset.
        Elämämme oli sujunut todella hyvin.Olimme olleet vuoden yhdessä.Vuosipäivänämme kosit minua,johon vastasin myöntävästi. Päätimme viettää häämme pian.
        Pian elämäni tärkein päivä oli edessä.Pukeuduin hääpukuuni ja pian astelinkin jo alttarille. Huomasin monien heiluttelevan minulle.Hymyilin heille. Kun tulin viereesi,kuiskasit:"Olet maailman kaunein nainen." "Olet itsekkin komea." "Tiedän",sanoit ja virnistimme toisillemme. Lausuimme papin toistamat lauseet ja lopulta pappi kysyi minulta:"Hermione Granger,tahdotko ottaa tämän Harry Potterin aviomieheksesi ja rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä,kunnes kuolema teidät erottaa?" "Tahdon",vastasin ja sitten pappi sanoi:"Julistan teidät aviomieheksi ja aviovaimoksi." Sitten hän sanoi sinulle:"Voit suudella morsianta."
        Vietimme häämatkamme Havajilla.Se kesti vain kaksi viikkoa,sillä et saanut enempää lomaa.Silti se oli paras matkani,jonka olen ikinä kokenut.
        Sitten eräänä päivänä kerroit,että pomosi lähetti sinut tärkeälle liikematkalle.Olisimme erossa vain viisi päivää. Ajattelin,että aika menisi nopeasti,mutta se tuntui matelevan.
        Isn't anyone trying to find me?
        Won't somebody come take me home
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you come take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        Katsoin kalenteriani ja huomasin,että tulisit tänään kotiin.Söin aamiaista kaikessa rauhassa ja katselin uutisia.Niissä ei kerrottu mitään erikoista. Sitten ankkuri kertoi lento-onnettomuudesta.Lentokone oli tulossa New Yourkista. Sitten muistin sen ja katsoin kalenteriani uudestaan.Ankkuri kertoi kaikkien menehtyneen. Rupesin itkemään,sillä se oli ollut sinun paluu koneesi. Itkin kauan.En ollut koskaan tuntenut näin kovaa tuskaa. Miksi? Miksi juuri nyt? Olimme vasta löytäneet toisemme.
        Oh why everything is so confusing
        Maybe I'm just out of my mind
        Yeah Yeah Yeah
        Kuolemastasi oli kulunut vain pari päivää. Minulla oli niin paha olla.Kaikkialle minne meninkin pieni ääni päässäni sanoi:"Tännekkään Harry ei tule enää kanssasi."
        Tänään päätin tehdä sen,mitä olin ollut tekemässä jo pariinkin kertaan.Tänään tulisin luoksesi.
        Kirjoitin päiväkirjaani:"Tänään teen sen.En voi elää ilman häntä. Hän oli koko elämäni.Miksen voinut olla siinä samassa koneessa hänen kansaan.Silloin olisimme voineet kuolla yhdessä.Teen sen siellä,missä suutelimme ensimmäisen kerran. Ehkä olen hullu,mutta en voi elää ilman häntä,se satuu liian paljon."
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I....
        I'm with you
        Seison nyt täällä,täällä mistä kaikki alkoi.Itken ja tärisen. Katselen valokuva-albumiamme ja kyyneleeni putoavat kuviemme päälle. Katson vielä vii eisen kerran maisemia ja laitan toisen jalkani sillan reunan yli.
        Nyt molemmat jalkani ovat sillan toisella puolella.Itken ja muistelen kasvojasi. "Minä tulen,rakas,minä tulen",sanon ääni väristen.
        Sitten kuulen juoksuaskeleita. "Hermione!!!" Käännyn ja näen tutun hahmon juoksevan luokseni. Se auttaa minut reunan yli. "Rakas",sanot ja halaat minua,"Mitä oikein ajattelit?" Itken ja vapisen:"Anna anteeksi.Luulin,että kuolit siinä lento-onnettomuudesssa." Halaat minua lujemmin ja sanot:"Ei hätää.Olen tässä",sitten suutelet minua. Kuivaat poskeni.Kysyn sinulta:"Mitä sinulle tapahtui?" "Olin juuri menossa koneeseen,kun pomoni soitti ja sanoi,että minun pitäisi olla vielä päivä New Yourkissa.Käskin häntä ilmoittamaan sinulle siitä,mutta ei näköjään ilmoittanut.Otin lopputilin,sillä hän käski minun olla siellä vielä viikon,enkä olisi saanut siitä mitään hyvitystä.
        Tulin kotiin kymmenen minuuttia sen jälkeen,kun olit lähtenyt.Huomasin päiväkirjasi ja lähdin juoksemaan tänne."
        Halaamme toisiamme,emme katso kelloa.Haluamme vain olla lähellä toisiamme.Mikään ei erota meitä enää koskaan,ei mikään.
        Take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        I'm with you


        Että tollanen juttu taas..... :D *nyt mua hävettää,kun kirjotin tän...xD)

        Toi oli tosi hyvää tekstiä!!! HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ!!!


      • samwise-fani
        Kalmakoira kirjoitti:

        Toi oli tosi hyvää tekstiä!!! HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ!!!

        kiitos,kiitos *kumartelee* xD


      • elukka...
        samwise-fani kirjoitti:

        Oli kulunut pari kuukautta siitä,kun sait tietää Chon pettävän sinua.Meistä oli tullut todella läheisiä.
        Menimme eräänä päivänä käymään kaupassa.Emme menneet autolla,sillä halusit kävellä.
        Saavuimme sillalle ja päätimme jäädä katselemaan maisemia.Laskimme ostoskassit maahan.Hetken päästä sanoit:"Hermione...Montako kertaa olen kiittänyt sinua siitä,että autoit minua?" Mietin:"Hmm....Varmaan tuhat kertaa." Hymyilit ja katsoit pieniä sorsanpoikasia. Sanoit:"Hermione....Minun täytyy kertoa yksi juttu." "Mikä?" kysyin. Sanoit:"Tämä",ja suutelit minua.Vastasin suudelmaasi. Sitten kysyit:"Kauanko...?" "Koulusta asti.Sinulla oli Cho,joten päätin olla kertomatta." Pyysit leikkisästi anteeksi,että sain odotaa. Suutelin sinua ja sanoin:"Ei se mitään.Meillä on toisemme,se on tärkeintä."
        Parin viikon päästä Ronilla ja Jenniferillä oli kihlajaiset.Samoissa juhlissa Ginny ja Draco kertoivat saavansa kaksoset.
        Elämämme oli sujunut todella hyvin.Olimme olleet vuoden yhdessä.Vuosipäivänämme kosit minua,johon vastasin myöntävästi. Päätimme viettää häämme pian.
        Pian elämäni tärkein päivä oli edessä.Pukeuduin hääpukuuni ja pian astelinkin jo alttarille. Huomasin monien heiluttelevan minulle.Hymyilin heille. Kun tulin viereesi,kuiskasit:"Olet maailman kaunein nainen." "Olet itsekkin komea." "Tiedän",sanoit ja virnistimme toisillemme. Lausuimme papin toistamat lauseet ja lopulta pappi kysyi minulta:"Hermione Granger,tahdotko ottaa tämän Harry Potterin aviomieheksesi ja rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä,kunnes kuolema teidät erottaa?" "Tahdon",vastasin ja sitten pappi sanoi:"Julistan teidät aviomieheksi ja aviovaimoksi." Sitten hän sanoi sinulle:"Voit suudella morsianta."
        Vietimme häämatkamme Havajilla.Se kesti vain kaksi viikkoa,sillä et saanut enempää lomaa.Silti se oli paras matkani,jonka olen ikinä kokenut.
        Sitten eräänä päivänä kerroit,että pomosi lähetti sinut tärkeälle liikematkalle.Olisimme erossa vain viisi päivää. Ajattelin,että aika menisi nopeasti,mutta se tuntui matelevan.
        Isn't anyone trying to find me?
        Won't somebody come take me home
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you come take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        Katsoin kalenteriani ja huomasin,että tulisit tänään kotiin.Söin aamiaista kaikessa rauhassa ja katselin uutisia.Niissä ei kerrottu mitään erikoista. Sitten ankkuri kertoi lento-onnettomuudesta.Lentokone oli tulossa New Yourkista. Sitten muistin sen ja katsoin kalenteriani uudestaan.Ankkuri kertoi kaikkien menehtyneen. Rupesin itkemään,sillä se oli ollut sinun paluu koneesi. Itkin kauan.En ollut koskaan tuntenut näin kovaa tuskaa. Miksi? Miksi juuri nyt? Olimme vasta löytäneet toisemme.
        Oh why everything is so confusing
        Maybe I'm just out of my mind
        Yeah Yeah Yeah
        Kuolemastasi oli kulunut vain pari päivää. Minulla oli niin paha olla.Kaikkialle minne meninkin pieni ääni päässäni sanoi:"Tännekkään Harry ei tule enää kanssasi."
        Tänään päätin tehdä sen,mitä olin ollut tekemässä jo pariinkin kertaan.Tänään tulisin luoksesi.
        Kirjoitin päiväkirjaani:"Tänään teen sen.En voi elää ilman häntä. Hän oli koko elämäni.Miksen voinut olla siinä samassa koneessa hänen kansaan.Silloin olisimme voineet kuolla yhdessä.Teen sen siellä,missä suutelimme ensimmäisen kerran. Ehkä olen hullu,mutta en voi elää ilman häntä,se satuu liian paljon."
        It's a damn cold night
        Trying figuire out this life
        Wont you take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I....
        I'm with you
        Seison nyt täällä,täällä mistä kaikki alkoi.Itken ja tärisen. Katselen valokuva-albumiamme ja kyyneleeni putoavat kuviemme päälle. Katson vielä vii eisen kerran maisemia ja laitan toisen jalkani sillan reunan yli.
        Nyt molemmat jalkani ovat sillan toisella puolella.Itken ja muistelen kasvojasi. "Minä tulen,rakas,minä tulen",sanon ääni väristen.
        Sitten kuulen juoksuaskeleita. "Hermione!!!" Käännyn ja näen tutun hahmon juoksevan luokseni. Se auttaa minut reunan yli. "Rakas",sanot ja halaat minua,"Mitä oikein ajattelit?" Itken ja vapisen:"Anna anteeksi.Luulin,että kuolit siinä lento-onnettomuudesssa." Halaat minua lujemmin ja sanot:"Ei hätää.Olen tässä",sitten suutelet minua. Kuivaat poskeni.Kysyn sinulta:"Mitä sinulle tapahtui?" "Olin juuri menossa koneeseen,kun pomoni soitti ja sanoi,että minun pitäisi olla vielä päivä New Yourkissa.Käskin häntä ilmoittamaan sinulle siitä,mutta ei näköjään ilmoittanut.Otin lopputilin,sillä hän käski minun olla siellä vielä viikon,enkä olisi saanut siitä mitään hyvitystä.
        Tulin kotiin kymmenen minuuttia sen jälkeen,kun olit lähtenyt.Huomasin päiväkirjasi ja lähdin juoksemaan tänne."
        Halaamme toisiamme,emme katso kelloa.Haluamme vain olla lähellä toisiamme.Mikään ei erota meitä enää koskaan,ei mikään.
        Take me by the hand
        Take me somewhere new
        I don't know who you are
        But I......
        I'm with you
        I'm with you
        I'm with you


        Että tollanen juttu taas..... :D *nyt mua hävettää,kun kirjotin tän...xD)

        tosi hyvin kirjotettu!!! toi laulu sopi hirmu hyvin tohon "tarinaan". kirjottele nopeesti lisää jos vielä keksit!!!


    • opettaja(ko)? xD

      paljos rapsahti????

      • mää^^

        toi unohtu...


      • samwise-fani

        numero,kuin 9½....


    • HeiDi

      maija on paras kirjottaan tárinoita ja jos joku ei tätä lue niin haestakaa paska.. :D

    • mie... :D

      tää oli paras!!!

      • Kaurakeksi

        Tosi nätti tarina, kappalejakoja olisi tietenkin voinut olla, olisi saanut paremmin selvää. :) Mutta muuten tosi ihana. Minä tykkäsin.


      • samwise-fani
        Kaurakeksi kirjoitti:

        Tosi nätti tarina, kappalejakoja olisi tietenkin voinut olla, olisi saanut paremmin selvää. :) Mutta muuten tosi ihana. Minä tykkäsin.

        mutta vasta sitten kun olin tehny ton....ens kerralla kun kirjotan,niin pitää muistaa se kappalejako... :D


    • nyyhkyttäjä

      hyvä :)
      rupes itkettään,kun luin tämän...taidan olla ainoa,jolle näin kävi...
      oikein hyvin kirjoitettu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe