Eli siis verta alkoi vuotamaan melkein viikko ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa... Rinnat eivät ole ollenkaan arat niinkuin ennen... Kuitenkin kohdunnapukka on kova ja kiinni. Mistä tämä johtuu? Outoja tuntemuksia ollut ennen tätäkin.
Verenvuoto ennen plussaamista? Kuitenkin raskaana?
5
893
Vastaukset
- kjcakl
Siis vuotiko kauankin ja paljon? Jos tullu vaan vähän niin voi olla kiinnitymisvuotoa.
- huolestunutmamma
Nyt ensimmäistä päivää. Kirkkaan punaista ja jotenkin erilaista kun ennen :(
- igkjljoö
Valitettavasti se voi olla tosi varhainen keskenmeno tms. Outoa vaan että vuoto alkaa viikko ennen kuukautisia. :/
- uteliasvauvakuumeilija
No teitkö testin? Mitä näytti? Kävitkö lääkärissä? Mitämitä? :)
Mulla kävi niin, menkat oli viikon myöhässä ja alko sitten vuotamaan toosi niukasti. Silti tuli tunne että NYT! Tein testin ja oli positiivinen. Neuvolaan sitten soittoa paniikissa, että positiivinen testi ja mä vuojan!! Sano jotta normaalia on että jotkut vuotaa niukasti raskauden aikana. No eipähä siinä menny viikkoakaan kun vuoto vaan kasvo ja kivut oli helvetilliset jotta piti lähtä sitten sairaalaan.. Keskenhän se meni :( :(
- SadeJuhannus
Mites semmonen tapaus jossa kierron mukaan noin ovulaation aikoihin tuleekin kevyempää välivuotoa. Noita menkkoina pitäen oltaisiin 9 6, mutta jos olikin jotain raskauteen liittyvää niin sittenhän oltaisiin 12 viikolla. Ultrapäivää ei ole tiedossa, kutsua vielä kuulunut.
Eli onko sillä ekaan ultraan mennessä väliä vaikka oiski pari viikkoa ilmoitettua pidemmällä?
En ole halunnut varhaisultraan mennä, koska vaivan ja satasen hinnan sijaan uskon saavani täältä ihan riittävän vastauksen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313964- 412649
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412637Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82415- 302313
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122190- 381909
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t471547- 1411487