Sisarkateus

mege78

Jepjep.. minua 14 vuotta vanhempi sisar, johon en pidä mitään yhteyttä, aloitti masennukseni takia ahdistella minua puhelimitse oikein olan takaa. Kaikki mahdolliset syytökset ja tekemiseni viimeisen 20:n vuoden aikana sain tuta, vaikken ole hänelle mitään informoinutkaan. Tässä informaatiossa on toiminut toinen sisareni, 9 vuotta vanhempi. Ai kiesus etten paremmin sanois, musta on nyt tehty mielisairas äiti, huono äiti! Lastensuojeluilmoituksellakin uhattiin jo tänään, onneksi ystävissä on eräs ihminen joka tekee töitä sosiaalipuolella niin sain kysyttyä neuvoa että mitä teen. Hän neuvoi ottamaan poliisiin yhteyttä ahdistelusta ja otin yhteyttä. Tekstarit loppui. Seuraavaksi teen hänestä lähestymiskiellon jos vielä jatkaa. Ihan sairasta, vaikka on oma sisko, mutta perustaa tietonsa toisten kuulemiin juttuihin joissa ei ole toden häivää. Jos ihminen on masentunut niin oikeuttaako se haukkumiseen 23 vuoden jälkeenkin tapahtuneista asioista? Minulla ei ollut muita keinoja asian päättämiseksi, tämä samanlainen on jatkunut jo vuosia ja nyt oli pakko alkaa toimia. Kyseinen henkilö tekee vielä töitä perhepäivähoitajana, yksityisenä sellaisena...hiphoijaa!

2

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Olen pahoillani kaikesta kokemastasi. Ahdistelu ja vainoaminen kertoo enemmän ahdistelijan terveydentilasta, kuin sinun. Masennus ei ole häpeä, vaan parannettavissa oleva sairaus. Sisaresi teoille ei löydy oikeutusta. Olet arvokas ihminen!
      On varmasti raskasta, kun syytökset tulevat omasta perhepiiristä. Lähestymiskielto voi olla ratkaisu, jos ahdistelu jatkuu. Onneksi sinulla on ahdistelijan henkilöllisyys selvillä. Jos olet huolissasi sisaresi työpaikalla olevien lasten turvallisuudesta, sinun on syytä tehdä lastensuojeluilmoitus.
      Tsemppiä jatkoon!

    • Saritafromstadi

      Koita kestää! Tartu jokaiseen rikkeeseen välittömästi. Toi kaksikko sopis muuten yheks julkkisvosuks ja sen siskoks mut ikäero ei täsmää. Just samanlaisia kiusaamisesta ja pahuudesta eläviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe