Sisarkateus

mege78

Jepjep.. minua 14 vuotta vanhempi sisar, johon en pidä mitään yhteyttä, aloitti masennukseni takia ahdistella minua puhelimitse oikein olan takaa. Kaikki mahdolliset syytökset ja tekemiseni viimeisen 20:n vuoden aikana sain tuta, vaikken ole hänelle mitään informoinutkaan. Tässä informaatiossa on toiminut toinen sisareni, 9 vuotta vanhempi. Ai kiesus etten paremmin sanois, musta on nyt tehty mielisairas äiti, huono äiti! Lastensuojeluilmoituksellakin uhattiin jo tänään, onneksi ystävissä on eräs ihminen joka tekee töitä sosiaalipuolella niin sain kysyttyä neuvoa että mitä teen. Hän neuvoi ottamaan poliisiin yhteyttä ahdistelusta ja otin yhteyttä. Tekstarit loppui. Seuraavaksi teen hänestä lähestymiskiellon jos vielä jatkaa. Ihan sairasta, vaikka on oma sisko, mutta perustaa tietonsa toisten kuulemiin juttuihin joissa ei ole toden häivää. Jos ihminen on masentunut niin oikeuttaako se haukkumiseen 23 vuoden jälkeenkin tapahtuneista asioista? Minulla ei ollut muita keinoja asian päättämiseksi, tämä samanlainen on jatkunut jo vuosia ja nyt oli pakko alkaa toimia. Kyseinen henkilö tekee vielä töitä perhepäivähoitajana, yksityisenä sellaisena...hiphoijaa!

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Olen pahoillani kaikesta kokemastasi. Ahdistelu ja vainoaminen kertoo enemmän ahdistelijan terveydentilasta, kuin sinun. Masennus ei ole häpeä, vaan parannettavissa oleva sairaus. Sisaresi teoille ei löydy oikeutusta. Olet arvokas ihminen!
      On varmasti raskasta, kun syytökset tulevat omasta perhepiiristä. Lähestymiskielto voi olla ratkaisu, jos ahdistelu jatkuu. Onneksi sinulla on ahdistelijan henkilöllisyys selvillä. Jos olet huolissasi sisaresi työpaikalla olevien lasten turvallisuudesta, sinun on syytä tehdä lastensuojeluilmoitus.
      Tsemppiä jatkoon!

• Saritafromstadi

Koita kestää! Tartu jokaiseen rikkeeseen välittömästi. Toi kaksikko sopis muuten yheks julkkisvosuks ja sen siskoks mut ikäero ei täsmää. Just samanlaisia kiusaamisesta ja pahuudesta eläviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1549
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      200
      1411
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1129
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      833
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe