Työttömyys rajussa kasvussa 610 600 työttömänä

kasvuapukkaa

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikasköyhä

      Noo ei se mitään. Tehdään vaan entistä enemmän leikkauksia ja muita kyykkyhyppyohjelmia, kyllä kansalla on varaa.

      • SAKlle-kunniamerkki

        Lakot on paras lääke?


      • Hulluus_rulaa
        SAKlle-kunniamerkki kirjoitti:

        Lakot on paras lääke?

        Kumma kun ei jo ole menty suurlakkoon, kun katselee miten valtiovalta kohtelee meitä perussuomalaisia (en viittaa puolueeseen). Meiltä otetaan kaikki ja annetaan maahanmuuttajille, jotka eivät koskaan työllisty, tai eivät ainakaan nyt kun suomalaisillekaan ei ole työtä. Vai onko todella kysymys siitä, että maahanmuuttajat tekevät työt ainakin puolta halvemmalla, suomalaista ei kannata palkata. Millä he sitten aikovat elättää meidät kun verotulotkin laskevat koko ajan maahanmuuton seurauksena suhteessa väestömäärään?

        Ensin on Suomen talous saatava kuntoon, ennenkuin ruvetaan muuta maailmaa pelastamaan kun ei kerran ole rahaa. Hulluiksiko ne ovat tulleet eduskunnassa? Jos on allekirjoitettu huonoja sopimuksia, ne voidaan kyllä irtisanoa. Ei meitä kukaan pysty pakottamaan maailmanparannukseen. Vrt. maat, jotka eivät ota pakolaisia!


    • Vajaggi

      Mutta Kokoomuksen ja J Vartijaisen mielestä tämän maan suurin ongelma on TYÖVOIMAPULA.

    • Marskyykkyyn

      Mua vainoo vasemmistopuolueeseen kuuluva työvoimavirkailija, koska hän tietää että olen työtön perussuomalainen. Kyllä kommarivirkailijaa naurattaa, kun persulaista työtöntä saa kyykkyyn laittaa...

    • fkidj

      200 th on työttömyys ja alle 10 prosenttia. Mistä noi luvut?

    • 2vtyöttömänä

      Loput on jossakin "työllistymistä edistävässä palvelussa", kuten työkokeilussa, työvoimakoulutuksessa tai kuntouttavassa työtoiminnassa. Näillä putsataan virallisia tilastoja.

    • öldföldm

      Se on hyvä kun on omaa reserviä, niin ei tarvitse ihan niin montaa maahanmuuttajaa tuoda paikkaamaan työvoimapulaa. Sehän oli jotain 2 miljoonaa, joka tarvitaan, eli nyt riittänee 1,5 miljoonaa maahanmuuttajaa vuoteen 2020 mennessä. Kohta kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle jne.

    • jussi-juhana-vartija

      Vartiaisen oikea tarkoitus on saada palkkoja alaspäin. Kun palkka saavuttaa tietyn tason, töitä löytyy. Mutta elääkö tonnin bruttopalkalla (vuokra, vaatteet, matkat työhön, ravinto) on jo toinen juttu. Mutta kuningasajatus näillä populisteilla on, että palkat tulee saada Viron tasolle. Mutta jussi-juhana ei puhu hinnosta mitään.

    • 1514

      Elokuun alussa on sitten 1 työtön vähemmän kun jään eläkkeelle putkesta.

    • Itse olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa marraskuusta 2012 lähtien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe